A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 207 (2006)

207 1.4 16V Urban 

Az ítélet értékelése
1,0(3 db)

Csókolom! Én nem ezt akartam!

Szöveges ítélet

Szerintem kezdem a jó tulajdonságaival... az a rövidebb lista...
relatív jól kinéző gépsárkány...
és akkor folytassuk a rosszakkal...
a futómű pozitív tulajdonságait a kormányszervó tökéletesen kompenzálja. Tekintettel a sebességfüggő szervóműködésre, elég érdekesen, sőt szerintem balesetveszélyesen is működik. Alacsony sebességnél, illetve álló helyzetben kisujjal is tekerhető (sőt pörgethető) a kormány, viszont nagyobb sebességnél éri el azt a keménységet, ami szerintem normálisan is elvárható lenne. Képzeljék el az alábbi szituációt:
Szentendrei út 70kmph 5-ösben, jobbra lehúzodnak, majd az Auchannál próbálnak jobbra kanyarodni. Vissza 2-es, jobb kanyar... ez megy mindenkinek... DE az auto onnantól kezdve, mikor eléri a 20kmph-t olyan mértékben felpuhitja a kormányszervót, hogy érzésre életveszéjesen túlkormányzottá válik a gép. Ez az érzet tart a kanyar végéig... Addigra rájön az ember, hogy a szervó veszi hülyére...
Vezetési élmény az nincs, azaz minimális, ellenben ha teljesen hátra van tolva az ülés, nem csak hátra, hanem előre sem lehet rendesen kilátni az autoból, mert az A oszlop rendkivül nagy holtteret képez. Annak, aki nem tolja hátra az ülést teljesen, annak meg a tükrök láthatósága okoz gondot, mert nem elég csak oldalra pillantani, hanem oda kell fordulni, hogy lássunk is benne valamit. És csak azért, hogy teljes legyen a kép, a gépből való kiláthatatlanság szempontjából, meg kell említeni, hogy a szélvédő alsó része torzít, tehát alacsony embereknek nem a legajánlottabb auto, annak ellenére, hogy a vezetőülés magasságát lehet állítani is.
A fedélzeti számítógép pontatlanul méri a pillanatnyi fogyasztást, és a megtehető utat is csak 5km-es etapokban tudja megadni és onnantól kezdve, ha kigyullad a benzinhiányt jelző lámpa (min 8 liter a tankban), nem számol megtehető utat, ellenben az Opel számítógépével, ami álló helyzetben is képes pillanatnyi fogyasztást mérni (liter/óra), és 500 méteres pontossággal saccolja meg a megtehető kilómétereket, akár 2 liter benzinnel a tankban is. (saját mérés)
Az úton nem szeretik látni az emberek ezt a típust, avagy előszeretettel bambulják meg... 2 hónap alatt kétszer törték meg önhibámon kívül :(
Amit mindenképpen meg kell említeni, hogy a sebességváltó, amit beleraktak, messze a legjobb váltó, amit a Peugeot valaha is csinált.
Összeségében mindennapi használatra gyártott auto, amit meg kell tanulni vezetni. Háziasszonyoknak bevásárlókocsiként ideális lehet, mert érzetre sokkal nagyobb a gép, mint valójában, tehát kissebb az esély a parkolásnál a megtörésre...DE a Szentendrein sávot váltani már a művészet kategóriába tartozik dinamikus vezetés mellett, betalálván egy, az autonál 1 méterrel nagyobb helyre...

Hibalista

- a kötelezőkön kívül, csak amit összetörtek rajta, de az sok volt :(

Ide hordtam szervizbe

Duna Auto Zrt. Budapest III. ker. Zaj utca

korrektek, pontosak, gyorsak...

Azon kevesek közé tartoznak, akik beengedik az embert az auto mellé a műhelybe a szerelés idelye alatt is. a szerelőkkel folytatott beszélgetéseim alapján, értenek is ahhoz, amit csinálnak!

Ami nem utolsó szempont, hogy amire azt mondják, hogy kicserélték, azt tényleg ki is cserélték :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Colt Következő autója? Vagy japán, vagy német
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 207 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)