A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2014)

Vivaro 1.6 BiTurbo 140le 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kék villám

Szöveges ítélet

Üdv, kicsit korán írok, de nem írt senki még erről az autóról, így elkezdem a sort. Egy hete vettem át az autót, saját vállalkozásomban szinte teljes munkaidőmet a kocsiban töltöm, így fontos volt számomra hogy egy jól felszerelt és erős, de normális fogyasztású autót vegyek. Tartottam az Opeltől. Én is úgy voltam mint sokan: Német autó, na de Opel? :) Igazából ez inkább francia, amitől még jobban tartottam. De mivel az Opel a fullos felszereltségű Vivarót a legerősebb motorral annyira tartotta, mint a VW vagy a Ford az alapáras modellt és nekem jobban is tetszik a Fordnál, a VW-nél pláne most nem részletem miért. Nagyon tetszik a kocsiban a jobbos ülés variálhatósága, alsó rakodó, raktér és lábtér felé is nyitható és a középső ülés lenyitható háttámlája ezek együtt egyik konkurens kocsiban sincsenek. Mivel nekem egyben iroda is nagyon jól ki tudom használni. Tesztautót vezettem 116, 120 lovast, de azokból hiányzott egy kis plusz, 140-est sehol nem tudtam kipróbálni, csak miután megérkezett a sajátom. Nagyon jó, örülök hogy nem egyeztem ki bármelyik kisebb teljesítményű motorral, mert nagyon jól megy, nagyon nyomatékos 1500-3000 közti tartományban jól húz, nem kell tartani, hogy bent ragadunk az előzésben, a Start-Stop is teljesen jó csak akkor állítja le a kocsit ha üresben felengedem a kuplungot. Szinte az összes rendelhető extrát kértem bele, amit megint csak nem bántam meg, tolatásnál a kamera képében sokkal többet látok mint hátsó ablakon. Az autó sokkal kényelmesebb mint vártam(mondjuk ezen sokat segítenek az extrák), a sofőr ülés nagyon jó, deréktámaszos jobbos könyöklővel bal oldalt az ajtó kialakítása is nagyon kényelmesen tartja a karom, 185 cm magas vagyok és kényelmesen elférek, nincs is koppra hátratolva az ülésem. Jobb oldalt az ülés kényelme nem az igazi, de legalább a versenytársakhoz képest nagyobb lábtér van még középen is, de ez nekem nem volt szempont mert 98% egyedül utazok. Rövid változatban de emelt terhelhetőségben kértem, a könnyebb Pesti parkolások érdekében és nekem elég is a 2,5 méter raktér hossz. Eddig nem ültem hasonlóan jól megtervezett kisteherautóban, mind teljesítményben, mind kényelemben páratlan. Nagyon örülök, hogy Opelt választottam. Későbbiekben ha a szerviztapasztalataim is jók lesznek, tervezem további Opelekkel bővíteni a céges flottát. Aki ilyen típuson gondolkozok csak ajánlani tudom, minél erősebb motorral :) Későbbiekben még írok a kocsiról, remélem nem fog megváltozni a véleményem, bár egy kicsit tartok a meghibásodásoktól, csak minden alkatrészére Renault van írva...

Hibalista

- Eddig semmi. :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Caddy Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2014 (2015)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)