A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Tigra (1994-2000)

Tigra 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Opel, sosem kop el!

Szöveges ítélet

Azóta szerettem volna egy ilyen autót amióta az elsőt megláttam! A formája az ami megfogott. Tudtam, hogy az első saját autóm a Tigra lesz. Hosszas keresés után egy Olaszországból behozott példányra esett a választásom. Sokan óva intettek a külföldről behozott autóktól, de megnéztem pár itthoni gépet is és nem bántam meg... Sikerült egy jó állapotban lévő, törésmentes, nem lelakott belterűt kifognom. Egyedül a váltó bőrszoknyája volt megkopva amit cserélnem kellett (2000ft). Található pár apróbb karc az oldalán amit majd el fogok tüntettetni de egy 10 éves autónál ez a legkevesebb... Az itthoni tigrák nagyrésze sajnos vagy nagyon le volt lakva, vagy szép állapotban volt de a szerelő akit vittem magammal már mutatta is rajta hol üt el a fényezés ( törve volt... ). Van egy-két kitűnő állapotban lévő is, de azoknak az ára nagyon magas a korukhoz képest. Vásárlás utáni kb. 100km-es hazaúton már az első élmények nagyon pozitívak voltak még úgy is hogy a családi közös autó amit előtte hajtottam egy új Corsa volt... Az 1,4-es motor fürgévé teszi a viszonylag kis kasznit. Jól húz és bátran lehet vele előzgetni. Fogyasztása 6-7 liter de ha talpalják megeszi a 9-10-et is... Könnyen vezethető, de sportos feelingje is van mert "siklik" az úton. Az első ülések nagyon kényelmesek de hátul eléggé fapados a járat, viszont hozzátenném, hogy már első ránézésre sem egy családi autó. 2 fő számára ideális, de szükség esetén a 4 fő szállítása is megoldható vele. A csomagtérben bőven van hely ( egy mélyládának... ) + ha előre döntjük a hátsó üléseket nagyon sok minden befér. Vásárlás után egyből átnézettem szerelővel aki közölte, hogy folyik az olaj. Hengerfej tömítést + vezérműszíjat cseréltünk majd fékeket.
A generátort is javítani kellett nemrég, de a szerelő szerint ez egy természetes folyamat egy ennyi idős autónál...
Kell rá költeni, de nekem megéri... Szerintem nagyon jó vétel volt, bár elfogult vagyok vele mert egy régi álmom vált valóra amikor megvettem. Sokan megnézik és gyakran utánnafordulnak az emberek. Jó tuning alap! Folymatosan építgetem át amint van rá keret... Kb. annyit rá kell még költeni mint ammennyiért veszi az ember és akkor van egy megbízható, egyedi, sportos autója... ;-)

Hibalista

- Megvásárlás után szerelővel átnézettem és lecseréltettem a főbb kopó alkatrészeket:
- -Hengerfej Tömítés + Feszítő Görgők + Vezérműszíj Csere: Költség: 80.000-
- -Első-Hátsó Féktárcsák + Első-Hátsó Fékbetétek Cseréje: Költség: Költség: 60.000-
- -Olajcsere + gumibakok Cseréje:
- Költség: 20.000-
- További hibák:
- -A generátor javítva lett mert tönkrement egy diódasor:
- Költség: 24.000-
- -A bal első fényszóróban leszakadt a lámpaernyő:
- Költség: 55.000- mert vettem helyettük Angel Eyes lámpákat.
- -A műszerfal egyik háttér izzója kiégett:
- Egyenlőre így marad. Kékre akarom majd LED-eztetni az egészet.
- Költség: izzócsere: kb. 200-, teljes LED-ezés: max 10000-
- -Klíma gomb az ember kezében marad:
- Valószínű az előző tulaj kitépte. Ragasztással orvosolva lesz...
- Költség: ragasztó: kb. 200-
- -A kilóméter óra gondolt egyet és megállt ( Új jelenség... )
- +A szivargyújtó megadta magát ( Új jelenség... )
- +A tolatólámpa sem égett:
- Ezt 4 szerelőből egy nem volt hajlandó még megnézni sem az mert szerintük ide specialista kell... Felhívtam az Opel szervízt, hogy vinném a gépet javítástra erre közölték velem 100% csak egy biztosíték égett ki. Megnéztem, kicsréltem és most jó...
- Költség: 100-
- +Ezeket a hibákot fogom hamarosan megjavíttatni:
- -A jobb ajtó kattog ( Csak ezért nem akartam szervízbe vinni... )
- -A katalizátor dobban összetört a porcelán ( Így vettem... )
- +Políroztatni is fogom.
- Írok árat ha meg lett a végeredmény...
-

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerősömhöz hordom a gépet aki nem hivatalosan de ezzel foglalkozik... ;)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volkswagen Polo Classic, Opel Corsa C, Opel Corsa D Következő autója? Opel GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Tigra 1994 (2000)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)