A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Patrol (1979-1988)

Patrol 3,3TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezt a gányt!!!

Szöveges ítélet

Mivel terepjárokat bontok igy hát egyszer egy ilyen vashoz is hozzá kellett jutnom . Régóta akartam vagy egy LandCruisert vagy egy Patrolt . Mivel a Landy ára az eget veri igy maradt a Patrol . Fő érv az volt , hogy mivel megyek a Budapest-Bamakón igy ott eladható vasat kellett választani ami odáig kibirja . (Isuzu ott egy fabatkát se ér). Elötte egy Isuzu Trooperom 2,8TDi volt , amit teljesen rendberaktam . Jött egy jó vevő és fájó szivvel oda kellett neki adnom . A Trooper 8literes fogyasztása után a Patrol 12,5 je mellbevégó . Üresen elég jól megy , de nem úgy mint a Trooper . Lakókocsi vontatásakor viszont nagyon gyenge . Persze az az igazsághoz hozzátartozik , hogy az elöző gazdája egy olajcsempész volt aki nem tudta megmondani mikor volt olajcsere , és milyen olaj került bele . 4éve úgy vette , hogy nem ment az elsőkerék hajtás és úgy is adta el nekem . A 190literes tank egy főnyeremény alatta , mert utálok a kútnál sorbanállni , de ezért "kárpótlásul" nincs üzemanyagszint mérés . Belül nagy a hely mert Safari tetős és a kárpitok koszon kivül nagyon jó állapotuak . Többször KO-ra lett törve . A festékvastagság mérő sok helyen nem mér , mert nem látja a vasat . Motorháztető felemeléséhez 2 ember kell . Gittelésnél szerintem szívlapáttal rakták rá a gittet . A külső nem érdekel , csak a hajtás legyen jó . Az elöző gazdája elmondása szerint az olajbiznisz közepén 1,400,000,-ért vette én 4évvel jutányos 600,000,-ért . Az átiratás majd 105,000,-ft-os költsége (eredetvizsga , 24ft/ccm , ügyintéző csaj , törzskönyv )több mint pofátlanság az állami szervek részéről .Szép lassan rakjuk rendbe a vasat . Októberben irány Marokkó .
homokdune.hu

Hibalista

- Majdnem minden
- Eddig itt tartunk . Az első diffinél nem volt foghézag , a csonkállvány csapágyak berágva , jobb kapcsoló agy KO , rúgók szétülve , turbónál folyt az olaj , a szivósor alatt még mindig , az gázolajszürő belül ELROHADVA , villanyvezeték exxtra káosz , hátsó ablak fűtés nem ment , hátsó ablaktörlő berohadva , első ablaktörlő gyorsfokozatot sztrájkolt , vonohorog dugó villanya KO , műszerfalóra nem megy , generátor csálén áll , viszkó ventillátor kifeküdt , új biztosítéktabla , önindító 24V helyett 12V-os és ezerrel teker , gáz nélkül nem indul és egy nagy fekete felhöt köhög , de most fogunk eljutni a beállitásáig ,kicsit erőtlen a motor , termosztát nem nyitott rendesen , a termosztátházba belerohadt igy beletört a csavar , kartergáz nincs olajat nem eszi , olajnyomás fordulaton 3 , ha a kulcsot elforgatom az autó csak 2-3mp múlva áll le . légkondi nem megy benne , de csak azért mert nincs is . bal ablak rohadtul nyekereg , üzemanyagszint mérés nincs , a tankban zörög egy beleszakadt lopócső , a fékek újjak rajta , de az autó lassulása kritikán aluli , már 2szer kicsusztam kereszteződésekbe . nem rajtam mulott , hogy nem lett baleset , de már kezdem megszokni és 2szer nagyobb követési távolságot tartok és sokkal elöbb elkezdek fékezni . elég perverz a fékerőszabályzója is . senki nem tudta megmondani a müködési elvét , de tény , hogy trélerezés után üresen még 4-5 fékezésnél blokkolnak a hátsó kerekek . a váltókarnál ömlik fel a meleg pedig már elég sok mindent kipróbáltunk vele . Akinek van rá 5lete irjon : tlac@t-online.hu Az autó hivatalos neve : Donald és hibái ellenére az egész család szereti , mert tágas és mindenki elfér . a csomiját meg lehetetlenség megtömni (1800liter).
- Van új fejlemény :
- Most kicsréltük a termosztátot a leg hidegebbre és igy csak akkor jön a meleg ha nagyon erőltetem trélerrel . Vigyázni kell mert ha a mutatóm negyednél jár akkor a mocinak már melege van , de ezt érzem is , mert elerőtlenedik . 3hete indultam volna vele angliába , de vissza kellett fordulnom bécstől , mert a pályán csak 40km/h val vonszolta magát . Ezt már többször is eljátszotta velem , de mindig megjavult . Most szétszedtük a tápszivattyuját és tele volt fanszörzet szerű cuccal . Kipucolva rögtön OK lett . Közbe már ha nekiálltunk mértünk egy kompressziót . Kiderült , hogy a 3as hengerbe csak 12 . Valószinű gyürű törött . Azért bevállaltam egy 5000km-es anglia túrát és gond nélkül visszahozott 5hengerrel is . Trélerrel 95-ős tempónál 11,3 evett . 3000km/1liter olaj . Skóciába egy örült skót nekiment a jobb első kerekemnek . Az Astrája TK lett nekem meg most fejtetőn áll a kormány , mert elgörbült az összekötőm .
- Költségek:
- Autó:600,000,-+hazahozatal (Debrecen-Győr)
- Átirás:105.000.-
- Villamoság szerelő :27.000.-+fél nap rimánkodás neki térdenállva
- első diffihez hézagoló gyártás : 7500.-
- fóliázás : 25000,-
- kapcsoló agyak :70,000,-utángyártott
- első futóműből hiányzó anyak, alátétek,csavarok 5.000.- bontva
- másik rossz műszerfal óra: 5.000.- bontva
- zsír,olaj,szürők ....stb:kb 20,000,-
- eddig beleölt munkánk : 60óra+15
- Tovább is van mondjam még ?
- A marokkói túráról hazafelé jövet a Spanyol autópályán beállt a termosztát . Mivel a vízmérő mutatója meg se mozdult , sikeresen hengerfejesre vertem a verdát . Azért a belét még elhúzta hazáig . A tanksapka szellőzője eldugult és a 190literes tankot olyan 100-asra szívtuk össze . Itthon kompresszorral majdnem sikerült az eredeti alakjára fújni , csak nem számítottunk arra , hogy a búvárcső elhajlik . Ezt egy terepjáróversenyről hazafelé szívtam meg szakadó esőben . Hengerfejet kerítettem másikat . Irány vele a gépműhely . Síkolás , új szelepszár szimering . szelep bemarás , tömítések . Felrak . A motor beleböfög a vízbe !??? Fej leszed , megnéz , nem lát semmit . Új fej kerít . Gépműhelybe ugyanaz a sorrend . Felrak . Beleböfög ! ??? Itt már kezdett gyanús lenni a dolog . Nagy fejvakarás után rájöttem , hogy a hengerfejeket a gépműhelybe @ták el . A fejet sikolás helyett marták , amivel egy homorú felületet sikerült a fejre eszközölni . „SZUPER MUNKA”. Ez a felismerés vagy egy kilómba került .Oda többet semmit nem viszek . Másik gépműhelybe még 2 tized leköszörülése után jó lett a fej . A gond csak az volt még , hogy kicsit rezgett a léc , mert az előző gépműhely sikolta a blokkot is és már afelől is kétségeim voltak . A Bamakó 1hét múlva indult , és nem sok reményt láttam rá , hogy blokk kivesz , szétszed , sikol , össze még meg lenne az alatt az egy hét alatt . Így összeszorult gyomorral indultunk neki a 9000km-es sivatagi kalandnak . Egészen a Marokkói Merzouga oázisig bírta a vas . Ott egy kemény óra dűnézés után kijött a szerviz átka és hengerfejes lett a Patrol . A Patrol dicsőségére legyen mondva , hogy a hátralévő több mint 5000km-ert hengerfejesen tettük meg . Ezen kívül még kaptunk egy bazi követ a hátsó futóműre , ami elvágta a hátsó fékcsövet . Elvertük a cső végét ami az első vészfékezésig jól szolgált (kikanyarodott elénk 1arab ), utána viszont megint fogyott a fékolaj a hátsó körből . Az utolsó 2000km-ert csak első fékkel tettük meg . Utolsó előtti napon még kilyukadt a tankunk . Volt összesen 14 defektünk . Túlsúly miatt leszakadt a hátsó pótkerék tartónk . Jobb hátsó rugónk összerogyott , első difiből elfolyt az olaj és elszállt a kuplungunk . Jó hogy Bamakóba el tudtam adni a vasat , mert a végén már kezdtem nagyon rühellni . Igaz 4nap árulás után ló@t kaptam érte .
- Ha egy jobb bugyiban lévő vasat veszek valszeg több örömömet lelem benne . Rengeteg gondot nem az autó hibájának , hanem az elmaradt szervizeknek és a trehány gépműhelynek tudom be . Persze mi is állatok voltunk és nem kíméltük . Volt több száz kilós túlsúly , komoly dűnézés , kősivatag és ugratás is . Hálás vagyok neki , hogy elhúzta a belét Bamakóig . A csapatom többi része azt mondták ha nem ilyen kalandos a versenyünk akkor nem lett volna ilyen jó .
- Új fejleményként vettem egy makulátlan , szervizelt 4,2-es hosszú magas GR-t . Remélem több örömet fog okozni .
- 3,3 TD emlékének 1 király videoklippel adózok amit a honlapomon megnézhetsz . Ámen
- www.homokdune.hu
-

Ide hordtam szervizbe

jómagam csak 10-es

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Elöző nem volt . Kár , hogy itt nincs két 00 .

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 418000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Trooper 2,8TDi Következő autója? Nissan Patrol 4,2D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Patrol 1979

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)