A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara 2.3dCi 190le Tekna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Kezes Nagyvas

Szöveges ítélet

Március elején vettem át az új autómat, ami nem más mint egy Új Navara 2.3dCi 190 le manuális váltós Tekna, legmagasabb felszereltség(az előző Navarám is magas felszereltség volt).

Első benyomásom az autóról(összehasonlítva az elődjével), sokkal komfortosabb érzés, és finomabb vezethetőség, jót tett hogy a hátsó híd nem merev, és immáron tekercsrugós, sokat javított az autó útfekvésén és rugózásán (közel sem dobálja úgy a fenekét mint az elődje laprugóval).
A kormányzása is sokkal közvetlenebb finomabb lett.

Relatív sokat használom autópályán, és örömmel konstatáltam, hogy sokkal csendesebb lett mint az előző Navarám volt, minimális lett a motorzaj, a szél zaj sajnos nem igen csökkent, de hát mit is várhat az ember egy ekkora vastól..ez van...

A motor dinamikája hasonló mint az elődjéé volt, hisz lóerőben megegyezik kisebb köbcentiben, viszont egy turbóval több van, így kompenzálták a literek csökkenését.
A fogyasztása is kedvezőbb lett(legalábbis nálam) az elődje olyan 10-11 litert ivott, ez pedig egy erős vegyes fogyasztásban olyan 9-9,5 literrel beéri.

A technikai újdonságokat tekintve, nekem nagyon hasznos a 360 fokos kamera rendszer, mert bár rutinos sofőr vagyok mégis egy ekkora vasat nem könnyű adott esetben belvárosi körülmények között leparkolni, szval hála érte a tervezőnek.(igaz az elején szokni kellett, de hamar ráéreztem)
A másik ami nagyon pozitív az az intelligens kulcs, ki sem veszem a zsebemből, és nyit-zár, indít- és leállít, egyszerűbb az élet így, főleg ha az ember kezei tele vannak csomagokkal, alkatrészekkel.
Megjelenéséről nem is szeretnék sokat írni, mert szerintem aki megnézi illetve a reklámokból látszik, hogy milyen..egy dögös férfias nagy vas (bár a formáin finomítottak az előzőhöz, de szerencsére nem vált hátrányára, megmarad a macsós külső)
A belseje nekem sokkal jobban tetszik, személyautósabb lett, szebb / dizájnosabb a műszerfal, jobb minőségű a kárpit, és már nem olyan szürke érzés az egész...

A ledes lámpa szuper, nem is hittem volna hogy ilyen fényereje van...elképesztő nagyot terít sötétben az autópályán...

Úgy érzem elérkezett az idő elővenni a negatív tapasztalataimat is, és megosztani Veletek, mert bár nincsen sok de azért akad...

Sajnos a beltérben elég kevés a rakodó hely, iratoknak dokumentumoknak, üdítőknek stb...hosszú utakon nagyon hiányzik, és sokszor nem tudom elpakolni normálisan a papjaimat amik napközben folyamatosan kellenek, és nem szeretném a táska mélyére rejteni, kicsi a kesztyű tartója, és az ajtón lévő tároló is lehetne nagyobb..

Műszaki oldalról a váltójának az útja nekem kicsit hosszú, viszont pontosan kapcsolható.

Már a vásárlásnál sajnálattal konstatáltam, hogy gyári dobozban csupán egyféle létezik, az előző Navarához több választék is volt a piacon(lehet én még nagyon az elején vettem, és azóta bővült a kínálat)

és ha már a doboznál tartunk, nem igazán értem, hogy a központi zár miért nem zárja a plató ajtaját (csak kulccsal mechanikusan) viszont a doboz ajtaját ellenben zárja, azt gondolom nem lett volna nagy kihívás megoldani a plató ajtó központi zárhatóságát is.

Összességében, nagyon örülök hogy nem váltam meg a Navara hűségemtől, sokat javult, imádom még a kis negatívumaival együtt is, bőven van pozitívuma ami kompenzálja.

Most már csak a hosszútávú üzemeltetésére leszek kíváncsi, van-e annyira masszív, időtálló és gond mentes mint az előző.

Jó ár érték arány!
Ajánlani tudom, hogy aki eddig Navara tulajdonos volt, maradjon márka hű, nem fogja megbánni.
Aki nem volt eddig Nissan-os, próbálja ki...a puding próbája...

Hibalista

- Egyenlőre nincsen ilyen. Reméljük nem is lesz.

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt rá szükség, de Gablini M3 van a legközelebb.Az előzőt is ide hordtam, maximálisan megvoltam elégedve velük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Navara Következő autója? Navara
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)