A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer Sportback 1.8 Intense 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Találj hozzáértő szervizt, ha baj van és imádni fogod a kocsit!

Szöveges ítélet

Az autó nagyon megtetszett amikor frissen vaxolva, kipucolva 2017-ben átvettem a kereskedésből (holland import) Annyira jól felkészítették az eladásra, hogy minden létező apróbb hibát sikerült eltüntetniük rajta, mint pld. az ajtókilincs mögötti kis női köröm által okozta karcok, kisebb kavicsfelverődések, utastéri karcok a műanyagon. Meg kell hagyni remek munkát végezett az azóta megszűnt Váci kereskedés. a Csili-vili kinézete most is megvan, de közelről nézve már lemosódott a szer amellyel kezelték. Körbemérés után kiderült nem törött, és valami lekérdező oldalon megmutatták az autó műszaki vizsgáit amiről kiderült, hogy tényleg ennyi a kilométeróra(bár nem bízom meg ezekbe, simán manipulálható a km-óra állása, úgy, hogy a vizsgák előtt visszatekerik). Megtekintettem a motorteret, az viszont koszos-poros volt, úgy ahogy az illik, így megállapítottam, hogy nincs olajfolyás. Egy km 10 km út során teszteltem és hibátlannak találtam kivéve a tempómat-ot mely nem indult be. Így nagy nehezen sikerült lealkudni 50 000 ft-ot megvételkor, de vért kellett izzadni érte :D

Később kiderült, hogy a tempómatnak semmi baja, lehet csak rossz gombot nyomkodtunk a tesztkör alatt.

Első hiba: a kocsi leszívja az aksit, erre kb. 2 hónap után derült rá fény, miután a hosszú hétvégéket követő indításoknál alig forgatta az önindító a motort, vagy meg se mozdult.
Nade nem ilyen egyszerű, most indul az első kalandom a kocsival.
Eleinte azt hittem, hogy rossz az akksi ezért vettem egy ujjat ami szépen bírta kb. 6 hónapon át, majd ez is elkezdett merülgetni hétvégente. Elvittem egy váci szervizbe (Dunakanyar autóház)aki 9000 ft-ért megállapította, hogy "akkui elhasználódott". Ennek tudatában és a diagnosztikai cetlivel a kezembe visszavittem a boltba B.Pestre az aksit (kb 120 km oda-vissza) ahol 3 napig tesztelték és megállapították, hogy semmi baj az aksival, 3000 forintért visszaküldték számomra. Köszönöm Dunakanyar autóház az elvett fél napomat és a kb 15 000 ft költséget amely a rossz diagnosztika végett kiadtam a semmire. Így vidd oda elektromos hiba diagnosztikára.
Mivel kiderült, hogy nem az aksival van gond, elvittem a váci Mitsubishi szervívbe ahol az első nap leteltével nem sikerült megállapítani az okát, majd új időpontot kaptam, ekkor sajnos a kolléga betegedett le, és ezt elfelejtették közölni csak aznap este amikor mentem a kocsiért, a harmadik időpontra pedig hogyhogy-nem bedöglött a kompjúter. Itt lett elegem az egészből majd elkezdtem én a hiba okát megkeresni és megtaláltam. Figyelem kedves Mitsubishi Lancer 2007+ tulajdonos vagy leendő tulajdonos: minden 5. Lancerben a gyári Bluetooth egység meghibásodik, ez szívja le az aksid ezt cserélni kell. Az egységet megtalálod a kesztyűtartó fölött az utas felőli "műanyag burkolaton". tedd rá a kezed az egységre és ha azt észleled meleg a kütyü annak ellenére, hogy a kocsit nem használtad egy ideje megvan a hiba.
Szóval ezt a hibát megoldottam magam, ingyen. (vettem bele egy 10" androidos fejegységet, így már nem kell új Bluetooth egység)

Amit cseréltem rajta a vásárlást követő év használat után:

szabipálca elől
Pár szilent
hátsó sziletnek

Második év után:
Lengőkarok,
lengéscsillapítók elől,(lassan hátuk is kell)
féktárcsa+betét elől,
féktárcsa + betét hátul ez hiba hiba volt, mert nem volt bajuk de gondoltam legyen egy generál csere. Hát lett baj itt jön a második kaland: Kb 8x vittem vissza a kocsit a szervívbe (egy harmadikba ezt nem árulom el hova) mert egy mély hangon sípolt a jobb hátsó fék (nem csak fékezéskor hanem induláskor és lassú meneteléskor) és egyszerűen nem tudták megtalálni a hiba okát mert elmondásuk szerint "nem ér hozzá semmihez" a munkahenger tökéletes, a csúszók jók. ezt követően egy 4-ik szervizbe is elvittem, ők sem tudták megállapítani a hibát 1 óra nézelődés után, azt mondták hagyjam ott a kocsit egy napra megnézik, szóval két választásom volt visszaviszem 9x -re is vagy én keresek megoldást, ezért úgy döntöttem lecserélem a tárcsákat a lehető legolcsóbbra és veszek a bontóba egy másik komplett fémmunkahengert. Úgy tűnik most 2 hó használat után rendben van a dolog.
Van még egy gond a kocsival, éspedig, hogy már jó ideje remeg a kormány 120-140 közt, nagyobb sebességnél pedig az egész kocsi remeg. Mostanra már több centírózás és finombeállítás túl vagyok (ugye ez az első amit a szerviz javasol) miután az összes picit is elfáradt futómű-alkatrészeket már lecseréltem de sajnos nem oldotta meg a hibát. Utánajártam ennek is, és valószínű most-már csak a hajtótengely maradt, ez lehet meghibásodva ami a kellemetlen rezgést okozza (elviszem szervizbe és update-elem a posztot később ha lehet ).
Ami még nem tetszik :csak 5 sebességes ami által 3500 fordulatszám fölött hangos a motor és kellemetlen az utazás (kb 140-től)

Mondjak jókat is:
Egyébként ha jó helyről szerzed be az alkatrészeket fillérekből felújítod a futóművet, kb. Suzuki Swift áron van minden hozzá. Szerelni nagyon jó a kocsit minden kézre esik benne.

Mindennek ellenére imádom a kocsit, hibátlan motorja van, jól húz persze mint minden szívó japánt pörgetni kell, 3500 nál jön meg a kedve, de 50-nél is bemegyek 5-ben egy veszélytelen előzésbe mert szépen viszi a 143 paripa előre.
A fűtómű egy álom (csere után), gyakorlatilag 12 éves autómban a 0-km-es autó kényelmét nyújtja, csak úgy siklik a krátereken keresztül, úgy hogy közben a kanyarokban is tapad rendesen.
A beltér bár nagyon műanyag, nem recseg mint a kétéves oktáváiban, amit pedig fogdosok: kormány és váltó bőr, bajuszkapcsolók hibátlanok, minden extra működik rajta, ülésfűtés tökéletes.

Összességében pár apró hiba volt, és igazából ha hozzáértő szervizt találtam volna talán ezekre a hibákra sem ily módon emlékszem vissza és a kocsi megkapta volta a 10 pontot.

Hibalista

- Bluetooth egység, kopó futómű alkatrészek (tárcsa, lengőkar, lengéscsillapítók)

Ide hordtam szervizbe

Dunakanyar autóház

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Mitsubishi márkaszerviz Vác

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Avensis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)