A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Grandis (2003)

Grandis 2.0 DiD 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Kívűlről szeretnék, belülről nem szeretnénk kívülről szeretni

Szöveges ítélet

sziasztok!
2009. júniusában vételeztem a járművet. pofára mentem, mert bár japcsit akartam, ennek vw-motorja van némi utólagos japcsi suvickolással. pédétédéi.
127000 kilométer, 2006-os éjjárat.

nos, a jármű 3500 körül, kövér gázzal valóban, németesen füstöl. Bár nem okádja, de sötétben, ha a mögötted jövő lámpája átvilágítja, tisztán látszik a füst. ezt azé' írom, mert aki ezt nem állja (én is hányok tőle), az vegyen echte japcsi fejlesztésű dízelt. mert ez fricc motor. ....de azér közel nem füstöl annyira, mint a pdtdi-volkswagenek-k. azok még a legújabbak is okádják. nyilván a speckó, német RÉSZECSKESZŰRŐ szűri meg a füstöt, hogy csak a fekete jöhet ki.
egyébként a kötelező turbólyuk után az 1,7 tonna körüli kaszni szépen húz. nem akarok róla szuperlativuszokban mesélni, de hatosban (hat sebességes a váltó) biztonságosan gyorsul már kb. 2200-as fordulattól, lehet vele viszonylag gyorsan előzni - értsd: kilépsz + előzől + visszamécc = kb. 7-8 mp. nem egy roketír, de határozott.

KÉNYELEM frontján 8 pontot adtam. elsőként, mert 199 centis vagyok és épp, hogy elférek az ülésben, de a térdem nem komfortos - a műszerfalhoz ér a nadrágszáram vezetés közben, ami engem zavar. lassításkor a térdem picit nekinyomódik a műszerfalnak. ha még lejjebb lehetne állítani a vezetőülést, ez a probléma megszűnne létezni, de valahogy japcsi kollégáink ezt a kunsztot már generációk óta mellőzik szinte minden járgányukból.
Az anyósülés is relatíve magas, persze ezt csak magas emberek érzik meg.
sajna a hely a kocsiban nem százegyes. mi ezt a jószágot azér' vettük, mert a nejemmel nyomattunk egy gyereket, így aztán bármilyen hosszabb távú útra magunkkal kell vinnünk a T-34-et (babakocsi), meg a löveget (bababicikli), meg a tudjátokmit. Ehhez képest én vagyok 119 cm, és a babülést nem tom magam mögé tenni, mert akkor ababa nem bírja teljesen kinyújtani a kis lábát, holott ő még másfél éves sincs. ezér' a babát deportáltuk a anyósülés mögötti fotelbe (ennek a modellnek csak 2 ülése van a középső szekcióban), ami miatt egyrészt előre kell dönteni az anyósülés háttámláját, hogy elférjen a babaláb, másrészt a 180 magas nejem térde éppen csak, hogy elfér mögöttem. a lényeg: A középső két ülés helykínálata csak eu-szabványos méretű népeknek oké. ha valaki magasabb, az gondolja át a budapest - kotor - távot a grandisban! a két leghátsó ülés természetesen csak gyerkőcöknek oké. közepes méretű felnőtt sem bírja ki benne közepes távon sem - szerintem.
az ülések maguk viszont relatíve kényelmesek. ez alatt azt értem, hogy az ex-avensisben levezettem Dubrovnikig, hogy egyszer sem jutott eszembe a seggem, ezzel szemben Hajdúszoboszlóról indulva Vecsésnél pattanok egy kicsit, hogy mi a frász, de aztán újabb 200 km-re, vagy 100-ra elvagyok. A 950 km-es napi köreimet néhány fészkelődéssel megúszom, bár mégegyszer hangsúlyozom, hogy 199 cm magas vagyok.

motorikusan eddig nem volt problémóm,ketyeg, mint a doxa.

komfortjellegű problémó sem volt még, nó! se ablakemelő, se ablakfűtés, se ablaktörlő, se semmi, se abszolúte semmi. (jelzem, 127000 km-rel vettem és azóta még csak 8000 km-t tettem bele.)

A belső tér kialakítása modellenként változó. nekem ilyen kis kockás, dombornyomott, plüsszerű anyag jutott az ülésekre, de az elég masszívnak, ugyanakkor igényesnek is hat. A műszerfal maga - ellentétben az egyik előző hozzászólással - egyáltalán nem kopogós müjjenyagból van. az alsó műszerfal (váltó és környéke) kevlárimitátum, speciel elég igényes, már amennyiben a járműkategóriát vesszük. A műszerfal fő részei pedig valóban egy keményebb műanyagból készültek, ugyanakkor az anyagvastagság kellően meggyőző ahhoz, hogy szóba se kerülhessen a kopogós műanyag, illetve szépen ki van képezve a felület mindenhol.

ha van nejed és két aprónép is, végy egyet, ne késlekedj, mennyetek nyaralni! otthagyni valszeg nem fog a forró, nyári, horvát aszfalton sem*.

* A levezető pályán 10-ből 9 lerohadt kocsi német. tényként állítom.

Megjegyzés:
fenntartási költség-, megbízhatóság- és szerviztapasztalat még nincs, tekintve, hogy nem romolott el rajta semmi és szervizbe még nem kellett vinnem. maj leírom, ha lesz mit.

Hibalista

- Romlott üzemanyagszint - jelzővel vásároltam, amit majd kijavíttatok, ha leszokom a cigiről és lesz rá pénzem.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Avensis 2.0 Linea Sol Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Grandis 2003 (2005)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)