A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1988-1992)

Colt 1.3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis autó - ha rendbe van rakva

Szöveges ítélet

Az autót megtekintett, kipróbált állapotban vettem meg.Lestrapált akku volt benne, els? utam egy akku-csere volt, ahol kiderült,a generátor 18 volt-tal tölt, ami hajmereszt?en sok.Valami diódát kellett kicserélni a generátorban,25 ezerért.A gyujtáskapcsolóval sokat "szenvedtem" , mert az a fekete gomb ami blokkolja, valószinüleg be volt rohadva, alkalmanként nem engedte a kulcsot elfordítani.Naponta spricceltem bele zárolajozót, kb.1 hónap után már nem akadozott.
A vásárlás utáni napon reggel derült ki hogy a szívató nem m?ködik.Üzemmeleg állapotban lett kipróbálva az autó, akkor jól indult.Több "zöldkártyás" mühelyt felkerestem,nemigazán akarták vállalni, mondván,bonyolult szerkezet, jobban megérné bontóban venni egy uj karburátort.20 ezerért kináltak egyet a bontóban,de a beszerelését csak 10 nap mulva vállalták volna, plusz 5 ezerért.
Beadtam a Hyundai szervizbe az autót ahol 24 órán belül megjavították 16 ezerért.A bimetált mozgató rudazat volt berohadva.
A kuplung-pedál nagyon zavaróan csikorgott,szilikonspray jó hatással volt rá. Id?nként a kilométerórábol furcsa hangok jönnek,f?leg ha nagyon hideg van, ahogy bemelegszik az autó, a surlódó-zörg? hang elmúlik.
Gatyarohasztó meleget nem tudok csinálni az autóban,3-as fokozaton menni kell a f?tésnek hogy elviselhet? meleg legyen.
Gyárilag un. mankókerék a pótkerék,az eladó már a vásárlás napján mondta hogy használhatatlan, keressek fel egy gumist.
Nos, a mankókerékre való gumi állitólag ritka mint a fehér holló és borzasztó drága.Kénytelen voltam venni egy normál felnit pótkeréknek.Csakhogy az úgy fér be a mankókerék helyére hogy felpupozódik t?le az azt letekaró filc boritás.Ja és az a leszoritó csavar ami a potkereket rögziti, normál felni esetén használhatatlan, mert nem "ér le".
A szélvéd?-f?tés kapcsolója szét volt esve, a bontó 5 ezerért
kínált egyet.
Az autó nem egy versenygép, igaz 1.3-as, de szerintem lomha./tudom, 16 éves konstrukció/.de akkor is.Még eddig csak hideg hónapokban használtam, de 6 liternél többet nem "evett".Autópályán egyszer nyomtam 120-ig, tovább valamiért nem mertem.
Egyébként az autó jól m?ködik, azóta hidegben is könnyen indul.Sima aszfalton nincs gond, egyenetlen, kátyús utakon viszont pattog és ráz.
A csomagtere kicsi, viszont elöl kényelmesebb mint az el?z? autóm ami egy 1.5-ös Hyundai pony.

Hibalista

- szivató - 16 ezer
- töltés - 25 ezer

Ide hordtam szervizbe

Hyundai szerviz,Budapest Soroksári út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? pony Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1988

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)