Jó kis autó - ha rendbe van rakva
Szöveges ítélet
Az autót megtekintett, kipróbált állapotban vettem meg.Lestrapált akku volt benne, els? utam egy akku-csere volt, ahol kiderült,a generátor 18 volt-tal tölt, ami hajmereszt?en sok.Valami diódát kellett kicserélni a generátorban,25 ezerért.A gyujtáskapcsolóval sokat "szenvedtem" , mert az a fekete gomb ami blokkolja, valószinüleg be volt rohadva, alkalmanként nem engedte a kulcsot elfordítani.Naponta spricceltem bele zárolajozót, kb.1 hónap után már nem akadozott.
A vásárlás utáni napon reggel derült ki hogy a szívató nem m?ködik.Üzemmeleg állapotban lett kipróbálva az autó, akkor jól indult.Több "zöldkártyás" mühelyt felkerestem,nemigazán akarták vállalni, mondván,bonyolult szerkezet, jobban megérné bontóban venni egy uj karburátort.20 ezerért kináltak egyet a bontóban,de a beszerelését csak 10 nap mulva vállalták volna, plusz 5 ezerért.
Beadtam a Hyundai szervizbe az autót ahol 24 órán belül megjavították 16 ezerért.A bimetált mozgató rudazat volt berohadva.
A kuplung-pedál nagyon zavaróan csikorgott,szilikonspray jó hatással volt rá. Id?nként a kilométerórábol furcsa hangok jönnek,f?leg ha nagyon hideg van, ahogy bemelegszik az autó, a surlódó-zörg? hang elmúlik.
Gatyarohasztó meleget nem tudok csinálni az autóban,3-as fokozaton menni kell a f?tésnek hogy elviselhet? meleg legyen.
Gyárilag un. mankókerék a pótkerék,az eladó már a vásárlás napján mondta hogy használhatatlan, keressek fel egy gumist.
Nos, a mankókerékre való gumi állitólag ritka mint a fehér holló és borzasztó drága.Kénytelen voltam venni egy normál felnit pótkeréknek.Csakhogy az úgy fér be a mankókerék helyére hogy felpupozódik t?le az azt letekaró filc boritás.Ja és az a leszoritó csavar ami a potkereket rögziti, normál felni esetén használhatatlan, mert nem "ér le".
A szélvéd?-f?tés kapcsolója szét volt esve, a bontó 5 ezerért
kínált egyet.
Az autó nem egy versenygép, igaz 1.3-as, de szerintem lomha./tudom, 16 éves konstrukció/.de akkor is.Még eddig csak hideg hónapokban használtam, de 6 liternél többet nem "evett".Autópályán egyszer nyomtam 120-ig, tovább valamiért nem mertem.
Egyébként az autó jól m?ködik, azóta hidegben is könnyen indul.Sima aszfalton nincs gond, egyenetlen, kátyús utakon viszont pattog és ráz.
A csomagtere kicsi, viszont elöl kényelmesebb mint az el?z? autóm ami egy 1.5-ös Hyundai pony.
Hibalista
- szivató - 16 ezer
- töltés - 25 ezer
Ide hordtam szervizbe
Hyundai szerviz,Budapest Soroksári út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | pony | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
