A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Sprinter (2007)

Sprinter 518 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mercedes Sprinter busz Izlandon

Szöveges ítélet

Izlandon élek és dolgozom. 2015 nyarán, tehát kevesebb mint két évvel ezelőtt vettem egy új, 16+1 személyes Mercedes Sprinter buszt.

A busz - amikor minden működik rajta - nagyon jó: kényelmes vezetőülés, erős motor (180 LE), alacsony fogyasztás (13 l/100 km), városban és országúton egyaránt könnyű vezethetőség, és - ami az egyik legfontosabb - szeretik az utasok. A felszereltségéből több dolog hiányzik (motorhőmérséklet-jelző, részletesebb fedélzeti számítógép), és a rádió, a tempomat, illetve a tolatókamara olyan, hogy ezeknél már a legolcsóbb személyautók is jobbat nyújtanak, de összességében öröm ezzel a busszal dolgozni.

A busznak azonban vannak olyan visszatérő hibái, amelyeket nem tartok elfogadhatónak egy új Mercedesnél. Az elektromos tolóajtó eddig kétszer romlott el - ez a legkisebb baj. Zavaróbb, hogy ősztől tavaszig a reggeli indulást követő első 10 percben, vagy hosszabb országúti vezetés után az első fékezésnél csikorog a fék. Mondják nekem sokan, hogy más járműveknél is így van ez, de egyrészt pl. a saját autómnál egyáltalán nem, másrészt a fékcsikorgás joggal zavarhatja az utasokat, akik azt gondolhatják, hogy nem működnek rendesen a fékek. De a legnagyobb baj az, hogy az elmúlt 22 hónapban már ötször volt téves figyelmeztetés AdBlue hiányra, és ez sípoló figyelmeztető hanggal, illetve a motor teljesítményének a leszabályozásával jár. Lehet menni ilyenkor is a busszal hol 80-nal, hol csak jóval kevesebbel, de egy meredekebb emelkedőn felmenni már necces, nem is beszélve arról, hogy az utasok nem azért fizettek, hogy egy sípoló hangot hallgassanak a buszban, miközben épp' hogy csak fel tud kapaszkodni a busz a hegyoldalra. Másnak is van tapasztalata ilyen AdbLue problémával?

Hibalista

- Elektromos tolóajtó - Télen csikorgó fékek - Legbosszantóbb és leggyakoribb hiba: téves AdBlue hiány jelzés, ami a motor teljesítményének a leszabályozásával jár

Ide hordtam szervizbe

Izlandi Mercedes importőr és márkaszervíz (Askja)

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Sprinter 2007 (2009)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)