A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Sprinter (2007)

Sprinter 513 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddig 5*-os az 513-as csillagos munkatárs

Szöveges ítélet

A "Harcost" testvérem vásárolta "zsírújan" egy Németországi képviseletben azzal a célból, hogy Erdélyben a családi vállalkozásban fűrészárut fog szállítani. Ám időközben elkeztünk autokat importálni nyugatról, így hamar kapott egy 2,7t-ás Eduard utánfutót hű társként és hosszú távokra keztük el használni.
Mivel román belfőldre vásároltuk (:P), ezért 5 tonnás létére 3,5-ös papírokkal rendelkezik (B-kat. jogsi + nem kell tachozni) és egy kicsinek számító 130Le-s motorral. Ez mint kiderült nem a legjobb kombináció viszont nem rossz kompromisszum hosszú autópályázásra sem (Osztrák mérlegek illetve hosszas emelkedők). A legnagyszerűbb, hogy 130-as konstans tempoval utánfutóval megrakva is tudja a 10-10.5l-es átlagfogyasztást, meg ahogy hallottam ez a legstrapabirobb 2,2-es Sprinter motor.A rekord üresen 100-as tempoval autopályán a szinte 9-es fogyasztás volt, de tud 15l-eset is 130 felett, ha az ember picit siet (:D)
Az utólag beszerelt gyári tempomat nagyon hasznos a fogyasztásra illetve kényelmes a soffőrre nézve (csak ajánlani tudom). Furgonhoz képest egész kényelmes, viszont a dupla ülés lehetne kényelmesebb és a sofőr ülés is (hamarosan lecseréljük hidraulikusra). Tárolórekesz van bőven, 4 napon keresztül 3 személy nem mondom, hogy kényelmesen, de tud élni benne.
A rövid sebességek miatt nagyon sokat kell válltani, ez az Erdélyi szerpentineken egész jó karedzést nyújt (:P). Vezetni nem nagy kihívás, nagyon könnyen kezelhető rajta minden. A tükrök a karosszériához képest eléggé túlnyulnak, ezért kaptak is egy-két pofont az élettől, viszont egész könnyedén lehet segítségükkel tolatni. A hátsó lámpák elhelyezése nem túl optimális, könnyen betöri az utánfutó vontató rudja (utángyártott bura 20euro, már cseréltünk 4-szer :))) ).
Nagyon változó terepvisszonyok mellett használjuk, de eddig jól bírja a strapát, megvagyunk elégedve vele. Az autó illetve alkatrészek nem voltak olcsók, viszont tartanak. A rozsdásodás még nem probléma mint típustársainál, de ez 2 éves létére több mint felháborító is lenne.
Toljuk a csillagot!!!

Hibalista

- Lekopogom! Eddig még nem robbantunk le vele (legfőképp a megbízhatóságot várjuk el tőlle), viszont, egyszer beragadt a kézifék, amit természetesen nem jelzett ki és mi sem vettünk észre (rossz út, rakomány, 70-80-as tempó).Ezért a kézifék fékpofáit cserélni kellet (200euro). Egyszer visszahívta a gyártó, annyit közöltek velünk, hogy egy spanoló alátétét cserélték, természetesen ingyenesen. Egy időben meg a kormány forgot "darabosan", mint kiderült a gond a szervó olaj nem mekfelelő mennyisége volt. Eltűnt valamerre?! Olaj és szűrök cseréje kb. 350euro

Ide hordtam szervizbe

Tiriac auto (mercedes képviselet Romániában)Amikor a gyártó hívta vissza az autót nagyon kedvesek és gyorsak voltak, felajánlottak csere autót is. Ám megesett, hogy olajcserére vagy a kézifékprobbléma miatt vittük, programáltatás ellenére alkatrész illetve célszerzám hiányra hivatkozva új időpontot adtak meg vagy akár egy napig váradtak minket az amúgy jól felszerelt várótermükben. A tempomat beszerelésnél, meg éreszhető volt a tapasztalatlanság.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

'Karcsikáéknál'-mindent is megszerelünk típusú műhelyFékpofa csere. Nem volt gond.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Transit Következő autója? Sprinter
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Sprinter 2007 (2009)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)