A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Rx (2003-2008)

Rx 400h  

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Szerepjáró

Szöveges ítélet

Szerepjáró
Örököltem a céges autót az elődömtől, aki döbbent csodálattal imádta, egy ?300 Sport után hisztizte ki magának. A darab a Mark and Levinson kiadás, tehát nem találtak ki olyan extrát ami ebben az autóba nincs, a tolatókamerától az ülésfűtésig, a full bőr belsőtől a tempomatos automatáig.
Amikor beleültem először megdöbbentett a kijelző, a hibrid villanyautós hajtás, meg a rengeteg gomb. Az első kiábrándulásom az volt hogy alig mentem vele kigyulladt a tartalék lámpa. Na ez kb. egy megszokott érzés lesz a kocsiban, mert én kb 100km megyek minden nap, ezért három naponta ez megismétlődik. A tank 60 liter, én tegezőviszonyba kerültem az összes benzinkutassal, hiszen a 11-12 liter autópálya, város átlagfogyasztással a tankolás szinte napi rutinná válik. A hibridsége az autónak egy jó nagy marketing üzenet és ezt rendesen benyalják az amerikaiak. Persze lehet vele nullás fogyasztással autózni míg tart az aksi, 40-ig nagyon óvatosan adagolva a gáz pótmétert, de ha lemerül ugye mert lemerül akkor jön a 3200-es benzint temető és elkezdi tölteni. Nekem nem sikerül az átlagfogyasztást vegyes használat mellet, 11 liter alá tornázni, aki a svábhegyen lakik és begurul a városba majd este felmegy a hegyre nyilván kedvezőbb adatokat mér, és este örömmel megy be a fűtött medencéjébe, mint öko állampolgár.
A következő problémám az volt, hogy egy 13 milliós autó NEM tudja megmondani, hogy mennyit lehet elmenni még a tankjában lévő benzinnel. Esküszöm, nem hazudok. Ekkor jön az tulaj és a trabantos időkben megtanult átlagfogyasztás megtett kilométer alapján zsebszámoló géppel számolgat. Emberek ott messze Japánban, jó reggelt!
Mivel viszonylag magas vagyok, és az üléslapok rövidek, az üléskomfort borzasztó. Bár mindent motor állít két év alatt nem sikerült komfortos pozíciót elfoglalnom.
A belső tér szerintem, egyszerűen kritikán aluli, méltatlan ehhez a kategóriához. Az új 450h-ban ezeket már kicserélték, gondolom más is hisztizett. Olyan mintha beküldték volna a mérnököt a raktárba és amit talált Toyota alkatrészeket azokat beépítették volna. Kezdve a zöld pálcika órától, a rettenetes műanyag belsőtérig és a VAZ gépjármű gyárban sztenderd szivar gyújtóig.
A következő problémám a klímával volt. Van egy oldalsó befújó az oldalablakokra, amiket nem lehet kikapcsolni. Ennek köszönhetően az üvegről visszaverődve a mínusz hatszáz fokos, levegő az ember nyakára vállára fúj. Jeleztem ezt a szervizben is, és mondták hogy más is panaszkodott de nem volt megoldás a gyártól. Én a magam részéről, egy luxushoz méltó 'power tape' szalaggal ragasztottam be a két lukat. Bevallom először a púrhab jutott eszembe :)
Összességében az autó egy borzalom, bár valóban rettenetes nyomatékkal lehet vele közlekedni, de ezt némileg ellensúlyozza a közutálat a többi közlekedő oldaláról.

Szervizbe a Reálszisztéma Budaörsbe jártam, ami tipikus luxus értékesítő hely lenne, ha például ha valaki betért a semmi közepén lévő szalonba akkor köszönésre méltatnák. Ez normál visszatérő dolog, teszteltem őket, 10 esetből mondjuk 2-szer sikerült köszönteni a betérő milliomost. Ez független az öltözéktől. Persze telefonon megkérdezik utána mennyire elégedett voltam velük és én többször jeleztem, hogy minden ok de kéne köszönni nem? Az volt a válasz hogy ezt már sajnos többen jelezték...Nem méltó a helyhez hogy egy nagyjából tiszta autóra, a tavaly levett dzsuvás kerekeket szerelik át felnistül potom 33k-ért. Azaz úgy ahogy volt márciusban, bevágták egy raktárba és most ezt előszedtek. Biztos van prémium gumi mosás és konzerválás, mondjuk egy 100-as ért :)

Szóval, szép volt, jó volt de én soha többet ilyen autót ennyiért nem választok és ha tudom lebeszélek róla mindenkit. Egy esetben persze nem ha mondjuk 6-8 milliót kéne a kasszába becsengetni.

Hibalista

- Fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma Budaörs

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2008
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? S60 Következő autója? E92 325d
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Rx 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)