Feltűnő álprémium.
Szöveges ítélet
Nos újonnan vettem az autót. Még akkor rendeltem meg, amikor nem is volt még az országban. Ez később hibának bizonyult mert tobb olyan dolgot is volt amire nem számítottam és kiderült volna egy személyes találkozó alkalmával... kezdjük az előnyökkel. Szerintem nagyon szép autó, pláne fehérben és F sport csomaggal. A hangja nagyon jó, nemhiába V6-os benzinmotornak nincs párja ebben. Max a V 8. Hát a pozítívumok nagyjából ennyiben ki is merülnek. Kezdem a legfájóbb dologgal a hátrányokat. Ez pedig nem más mint a borzasztóan elavult, lassú és lefagyásra hajlamos központi kijelző. Ez egyszerűen hihetetlen hogy tudtak bele tenni egy ennyire rossz felbontású, gagyi grafikás, nehezen használható rendszert beépíteni. Egy egyszerű telefon hívás is néha egy percet vett igénybe, ugyanis hiába van lehetőség el menteni a kedvenceket, ezeket a következő indításnál elfelejtette. Így maradt az, hogy a fedélzeti telefonkönyvből kikeresni a nevet és úgy hívni. De mivel borzasztó lassú a felhasználói felület ez egy idegőrlő feladat. Nem mellesleg vezetés közben veszélyes is. Egy pozitívum viszont hogy a navigáció jól működött és kellemes hangja volt a hölgynek. A műszerfali elcsúszó gyűrű egyszerű parasztvakítás, értelme szinte a nullával egyenlő... a lényeg ezzel kapcsolatban hogy pont egy japán autótól várná az ember hogy valami szuper fedélzeti elektronika ban benne. Hát ebben nincs. Na és a minőség... ódákat olvastam, hallottam erről. Ennek ellenére a vezeto oldali ajtóban új kora óta zörgött valami. A vezeto ülés háttámlájánan néha valami koppant. Fogalmam sincs mi lehetett. Egy éves korában a kormányon a bőr ki repedezett. Ennek az okát sem tudom. Nem, nem vezettem gyűrűben sosem. A beltéri műanyagok minősége sem nem illik a Premium szinthez. A váltó kár körüli műanyag kemény, könnyen karcolodó műanyag, igazából puha mikroszálas kendő is finom karcokat ejt rajta. Továbbá az állandó idegesítő sípolás MINDENÉRT! Ha pl zenét hallgatsz és úgy nyitod ki az ajtót, sípol. Ha járó motornál kiszállt de a kulcs benne van sípol mint az őrült. De bezzeg amikor egyszer a csomagtartót nem zártam le rendesen (Ja, motoros csomagtartó nem is rendelhető) akkor nem szólt semmit, csak lemerítette az akumulátort teljesen. Míért nem kapcsol ki idő után mint más autókban?! Vezetés, menettulajdonságok. Nyugod haladásnál az autó csendes, hozza az elvárt szintet. Ami zavaró, sőt inkább ciki, hogy ez a motor gyenge. Papíron jól mutat a 209 lóerő, ez a valóságban kb 130 nak érződik. Főleg akkor gáz ha autópályán kell mondjuk 100 ról visszagyorsítani 140 re. Ilyenkor ha a tempomatot használod, akkor észtelenul vissza vált 6 ból 3 ba vagy 4 be és bőgeti a motort de gyorsulás alig. Ez a nyomaték hiány miatt van így. Ez azért már korántsem Premium fíling... igazából a nyugodt vezetést kedveli. Lehet vele gyorsan menni de gyorsulni nem nagyon. A fogyasztás még azt mondom elmegy. Autópályán 9-10 városban inkább 10 liter. Ami még borzasztó idegesítő, az az első futómű recsegése, ropogása. Kérdeztem a szervizt, azt mondták ez ilyen. Hát köszi... Amire még vigyázni kell, az az hogy nagyon alacsony a felépítése... én is többször súroltam meg az alját, pedig én igencsak vigyáztam rá. Summa summárum, csalódás volt. Pedig szerettem volna szeretni. De látszik rajta hogy egy Amerikába készült termék. Az a mondás tartja hogy egy Lexus után már nem kell más... hát én köszönöm nem kérek.
Hibalista
- Nem romlott el semmi de azért annak bajok...
Ide hordtam szervizbe
Lexus Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | S60 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |