A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Kappa (1994-2001)

Kappa 2.4 tds 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Tudni kell, hol a vég!

Szöveges ítélet

Lehet, hogy csak nekem van olyan pechem, hogy mindig kifogom a hibásakat, de amikor megvettem a vasat nem volt semmi gondom vele és boldog voltam, mert 1.6 milláért minden benne volt, ami szem-szájnak ingere és a sok maradi „WV párti” emberke abban a hitben volt, hogy az olasz csak szar lehet, mert elektromos hibái vannak. Ugyan már uraim!!! Miről beszélnek?!?! Azokról az Opel típusokról ahol elméretezték az elektromos rendszert, de láttam már V6-os Passat-ot az út mellet bütykölő tulajdonossal aki a vezértőt reset-elte, és az új francia autók villamosságát talán nem is kellene feszegetni amikor kedves barátom megvette a C”” és a szervizből kijövet a piros lámpánál a motor check kigyulladt és le állt a verda, majd egy csere autóval jött haza. Szóval nem kell olyan elfogultnak lenni azért mert ott a „W” a vas elején és azért a pénzért egy fapados járműben ülsz!
Minden jó volt addig amíg egy alkalommal nem akart húzni a vas!
FIGYELEM! KAPPA 2.4 td tulajdonosok tanuljatok más tapasztalatából, mert ez már kitaposott út. - EGR szelep hiba 36.000ft. de nem vettem meg mert kikerülhető!!!!! Aztán nem indult be a vas csak 1-2 másodpercre! Motorvezérlő hiba „újra programozás 60-100.000 vagy EPROM csere ugyan ennyiért, mert akkor is szokás programozni! Ha szerencséd van akkor menni fog, de ha nem akkor még az immobiliser hangolódik el! Ennek utána tudsz járni házilag is ha szétszeded a kulcsot és találsz benne egy pici fém lapkát ami a lelke, ha ez nincs akkor már egyszer bütykölték a rendszert, és innen kezdve nehézkes lesz kommunikálni a vezérlőkkel gyári gépen keresztül „nem csatlakozik!” ez a lóvét benyeltem mint tanuló pénz és semmi nem történt!
Semmi gond, egy ügyes Dieseles tudja mi a teendő 120.000-ből kapott egy hagyományos, mechanikus vezérlésű adagolót, motorvezérlő ettől kezdve csak úgy el volt magában, ám a klíma nem ment, mivel nem kapott jelet a motortól. Egy érzékelő 5000, két méter kábel és rácsatlakozni a klímavezérlő panelre. Tuti a dolog! Fogyasztás tökéletes és ráadásul sokkal dinamikusabb lett a verda.
Ez megvolt, és jött a kuplung! Kiderült, hogy a szerkezet ment el „húzókuplungos” 68.000 „gyári” majd szétszereléskor a lendkerékből kiesett golyócskák rossz hírt sejtettek. Csillapított szerkezet gyári 250.000. Semmi gond, beszerezhető nincsenek alkatrészproblémák a piacon.
Ez kicsit megfeküdte a gyomromat, de mivel használt autót vásároltam tudatában voltam annak, hogy benne van a pakliban.
Összességében megvoltam elégedve az autóval, kényelmes, full luxus, biztonság érzet megvan „nem alaptalanul” jól vezethető mindenki számára még az 170 magas párom is élvezettel használta. Fogyasztás nagyon korrekt normál használat mellet „kresz” 6 L de lendületesebb vezetés mellett 7.5-8 klímával, és nem tortyog, nem gondolkodik előzésnél!

Hibalista

- Motorvezérlő elektronika, EGR szelep, lendkerék

Ide hordtam szervizbe

sk, szerelőm van aki mindíg kihúzott szószból! Köszi Sz.J

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Gyári szervíz?!
Mókásak, mert amikor kinyitottam a motorteret és meg kérdeztem a szerelőt, hogy AZ MI? "a motor kertergáza egy lecsapató dobozba van összevezetve ami kb 10*10*15-ös" közölte, hogy egy vezérlő egység! Elmondam, hogy nem megy az autó olyan mint ha leszabályozna! "megjegyzem, hogy ette az olajat -nem gyárit tettem bele az elején- és egy szerelő közölte a turbó, vagy a szelepszár szimeringek a hibásak, de nem kell megrémülni, mert kössem le a kartergáz szellőzőt a rendszerről és vezessem ki a szabadba, majd X idő után nézzem meg, hogy a turbó cső olajos-e. Ha igen akkor turbó. ha nem akkor szelepszárszimering! Ekkor vittem márkaszervízbe és lógott ki a cső a motor mellett!"
Ezt látta a szervizes, és teljes komolysággal közölte, hogy ez a légmennyiség hiányzik a motornak magasabb fordulatszámon, és ez a hiba oka! Na ekkor zártam le a motorháztetőt és rogytam össze agyilag! Van új a nap alatt!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 825 sd Következő autója? M 3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Kappa 1994

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)