A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Niva (1976)

Niva 1,5 karburátor 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A jó autózás alapja

Szöveges ítélet

Az egész ott kezdődött, hogy szerettem volna nagyon egy zsigulit. Találtunk a neten egy elsőre egész jó állapotban lévő Nivát, papírost, lejárt műszakival, remek áron. Közel is volt hozzánk, így elmentünk kicsit alkudtunk, 3 nap múlva megvettük. Nagy volt az öröm, bár tudtuk, hogy kemény fába vágtuk a fejszénket. Az autót elkezdtük szétbontani, míg az egyetlen dolog ami benne maradt a műszerfal volt és a kábelköteg egy része. Az autót egy profi karosszérialakatoshoz vittük, ahol megcsináltuk vel együtt, másfél évig tartott ez a művelet, leginkább idő hiányában. A következő lépés a festés volt, ezt is szakemberre bíztuk, majd következett az összerakás.
A motor: már nem a gyári motor volt benne, mikor vettük, de mindenképp szerettünk volna bele egy-két + LE-t, így jöttek a szokásos dolgok hengerfej-blokk -1mm, polírozások stb... Nem akartuk túlzásba vinni, 90 LE körül lehet az autó.
Szépen összeállt fél év alatt, most tartunk ott, hogy tudtunk is vele menni közúton, terepen egyaránt. Az autó terepen remekül állja a helyét, de a suzuki samurai felnikkel az aszfalton is remek az úttartása, nem imbolyog. Egy 50-es Janó rendszer boldogítja a környéken lakókat. :) Ajánlani tudom mindenkinek, a futómű, a hajtás az egész autó remek konstrukció, most már azt is tudom, hogy jobb, mint a sima hátsókerekes zsigulik. Az egyedüli negatívum a fogyasztás, de ha az ember okosan jár vele, ez sem lehet probléma. A kényelem megfelelő, mivel félkagyló ülések kerültek bele, többnyire max. 2-en utazunk benne. Akinek van erre ennyi pénze, szeretne egy második autót, vagy harmadikat annak csak ajánlani tudom, az alkatrész fillérekbe kerül, a problémákat otthon lehet orvosolni. Remélem segítettem.

Hibalista

- Egyenlőre semmi, előtte az egész szét volt rohadva...

Ide hordtam szervizbe

Magunk csináltuk.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? Lada 2107
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Niva 1976

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)