A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Venga (2010)

Venga 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

185 cm felett jegyre adnám

Szöveges ítélet

Egyértelműen a helykínálat miatt vettem. Elférek benne én. Sőt, kényelmesen szállok be és ki, nem verem be a fejem. Sok autónál ez probléma, ha az ember 185 cm feletti. A Vengába nem csak én, de három, szintén 185 cm feletti fiam is befér. Elől is, hátul is. A kocsi hivatalosan ötszemélyes, de feleségem már szűken érzi magát, ha a fiúk bent vannak. Sőt, öt emberrel már a motor is kényelmetlenül érzi magát.

Tipikusan egyedül vagy egy utassal használom a Vengát. Ekkor kellemesen dinamikus, a fokozatai jellemzően városra vannak hangolva. Jól indul a lámpánál, viszont ötvennél már ötösbe érdemes kapcsolni. A fedélzeti komputer is ezt javasolja. Sőt, erő is van benne ötvennél. Például Kőbányán, a Gitár utcai emelkedőn tényleg lehet ötösben ötvennel menni, még gyorsulni is. Viszont autópályán elveszti ezt a dinamikát, 100-nál még használható, afölött már elképzelhetetlen, hogy valakit lendületesen megelőzz. Szerencse, hogy szinte kizárólag városban és csak rövid utakra használom.

A rövid utakat indokolja a Venga egyetlen számomra kiderült hibája. Vezetés közben a jobb térdemet nem tudom megtámasztani, és ez bizony kényelmetlen egy idő után. Ilyet eddig csak nagyon régen, a Trabantommal tapasztaltam. Ott nem volt középső oszlop, itt pedig messze van. Sőt, egy év alatt már meg is szoktam.

Van még egy hiba: A garázslehajtóm meredek, mindig megkarcolta a régi autóm közepét, és piszkálta a kipufogórendszert. A Venga közepe magasabban van, ennek örültem. Nem is ér le a lehajtó tetején..., viszont a kocsi orra karmolja a betont a lehajtó alján. A kocsi orránál a karosszériát túl mélyre engedték. Tehát a rámpaszögre figyeltek is meg nem is.

A fogyasztásnál nincsenek csodák. Inkább nyolc liter, olykor kevesebb. Igaz mindig városban. Tankolásnál megmagyarázom magamnak, hogy a kényelem miatt választottam magamnak magas kocsit, annak ára van. Így is van.

Bőrkormánnyal javítottam a kocsi eleganciáján. Eredetileg nem járt hozzá, és a műanyag kormány rossz tapintásérzetet adott. A teljes kocsi volt műanyag emiatt. Bevonattam bőrrel a kormányt, és azóta ez az érzetem megszűnt, kellemes, elegáns kocsiba szállok be. Eredetileg nem lelkesedtem a benne levő ülésfűtésért, de elfogadtam. Most már azt szeretem.

Szeretem-e a Vengát? Igen, egyértelműen.

Hibalista

- Első évben semmi nem romlott el rajta, de kb. ezt is vártam.

Ide hordtam szervizbe

Kia Wallis

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Opel Astra F Következő autója? Sokáig akarom megtartani... akkor majd jöhetnek az elektromosok.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Venga 2010 (2010)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)