A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Stinger (2017)

Stinger 3.3 T-GDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A meglepetés erejével

Szöveges ítélet

Kiábrándulva a német prémium márkákból és megunva a minden hónapban az autószerelőknek való könyörgést, úgy döntöttem veszek egy nem német autót. A baráti társaságban Audi, BMW és Mercedesek vannak, így megosztottam a társaságot (1/3 csendben nézett hülyének, 1/3 hangosan és 1/3 szerint jó döntés). Meglátjuk kinek lesz igaza. A vásárlással kezdeném: Szegeden a Pappas inkább csak Mercedes szalon, Stingerről még prospektusuk sem volt. Azt tanácsolták, hogy menjek Budapestre és nézzem meg a Hunyadi úton van egy kiállítva. Jó oké. Elmentem megnézni, diesel van kiállítva. Kipróbálni nem lehet, teszt autó nincs. Tetszett. Én 183 cm magas vagyok 120 kg elfértem benne. Haza fele azon rágódtam, hogy így próba nélkül meg merjem-e venni?. De igen lett a válasz! 3 hét múlva érkezett is a kocsi amiből lett volna a teszt autó, hát nem lett, pontosabban én lettem. Annyit tudni kell rólam, hogy hajlamos vagyok digitálisan közlekedni (lehet lesz erre fele a Stingerről is sztereotípia). Ahogy megkaptam megnéztük mit tud a vas. Valamelyik totalcaros tesztben írták, hogy kanyarokra tervezték. Ez teljesen igaz, mintha kötött pályán húznák és csak a sofőrön múlik meddig feszíti a húrt. Vezetése példás, váltója amit lehúztak a tesztekben arról csak annyit, hogy sport módban ugyanolyan , mint a BMW vagy Mercedes váltó. A fék brutális és jól adagolható. Futómű: nekem előtte légrúgos autóm volt, hát nem volt sokkal jobb. A kormánya nagyon precíz nem tudom honnan vették, de jó helyről. Rajtautomatikája könnyen életre kelthető, de megvédi magát egymás után csak annyiszor lehet használni amennyi nem károsítja ( 7 év garancia). Teljesen kikapcsolt kipörgésgátlóval majdnem hátsó kerekessé válik. A beltérről és az összeszerelési minőségre nekem nincs panaszom. A Pappasnál ajánlották, hogy ennyi pénzért vegyek új E-osztályt, beültem megkopogtattam az alumíniumnak ható kopogós műanyagot amire rákönyököltem és majdnem összetört, de elég rendesen megmozdult és udvariasan csak annyit mondtam Kiám még nem volt. A fogyasztásról annyit, a lovakat etetni kell, aki spórolni akar az vegyen dízelt és lélegezzen mélyeket. Eddig ennyi, a későbbi tapasztalatokkal jelentkezem.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Kia Pappas Szeged

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? E500 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Stinger 2017 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)