Koreai talicska, békebeli román minőség
Szöveges ítélet
4 éve vettünk 2 darabot ebből a tetszetős jószágból, örültünk, hogy jó áron beszámítottak 2 ősrégi puttonyos Fiat Fiorino-t.
Az első benyomások kedvezőek voltak, de ahogy telt az idő, a bizalom is nagyon hamar elmúlt. Az egész autóban a legmegbízhatóbb dolog az utólag beszerelt autórádió volt, mert azt nem a Kia/Hyundai csinálta, hanem a japánok. A két autó közül az egyik nagyon nem jó volt, a másik pedig egyszerűen rossz. 2 éves korában /azaz 24 hónaposan/ az egyik már 7 hónapot várt alkatrészre, javításra, vagy egyszerűen a csodára.
Buher és gány szerelőt nem látott az első 120.000 km alatt egyik autó sem, végig szakszervízben a kötelező karbantartásokat elvégezve és betartva. valahogy mégis mindig rossz volt valami az autón. Kényelemről nem kell beszélni, ennyi pénzért 6 embert dízelautóba csak így lehetett bezsúfolni. A hibalista közel sem teljes, csak egyszerűen belefárad az ember, inkább csak a nagyobb tételeket írtam le. Klímát teljesen felesleges rendelni hozzá, állandóan rossz. a diffizár is, csak annyi célt szolgált, hogy fel lehetett rakni egy lsd matricát a kocsi oldalára.
Én csak nevetni tudok az új Kia-k 5 vagy 7 éves garanciáján. Ha valóban megbízható autót akar venni valaki, akkor ne a koreai dzsunkaszövetkezet termékét vegye, nem érdemes. Van a cégnél pl 5 darab Toyota, nekik is van típushibájuk: 500.000 km-nél le kell venni a hengerfejet, mert az izzítógyertya cseréjekor valamelyik bele szokott szakadni, és ki kell fúrni. Ennyi tudtam elmondani, illetve nem bolond, aki Kiát vesz csak bátor, vagy vakmerő.
Hibalista
- 40.000 km-nél eltört a főtengely,
- 50.000 km-nél megint eltört a főtengely, fűzött blokk csere
- Kb 70.000 km-nél leszakadt a hűtő a tartóbakról, ventillátorlapát kilukasztotta a hűtőt, motor megragadt. új motort nem kapott, került bele bontott blokk egy totálkárosból. 800.000.-Ft
- Klíma csak kb 10.000 km-t bír, aztán hol meghajtótengely törik, hol kompresszort kell cserélni, hol csak az ékszíjat hagyja el nyom nélkül
- futóművet beállítani kevesen tudják, akár 10.000 km alatt elnyalja az első gumit
- 80.000 km kuplung szerkezet csere
- 120.000 km felújított adagoló a régi helyett 320.000.-Ft
- Hirtelen ennyi, az apróságokat nem számolom, nem érdemes.
Ide hordtam szervizbe
Nem írok nevet, nem tehetnek róla, ez/ek/ ilyen autó/k/ volt/ak/
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Dyna | Következő autója? | Toyota Dyna |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
