A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » K2500, K2700 (2000-2004)

K2500, K2700 K 2500 TCI Tracking 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Koreai talicska, békebeli román minőség

Szöveges ítélet

4 éve vettünk 2 darabot ebből a tetszetős jószágból, örültünk, hogy jó áron beszámítottak 2 ősrégi puttonyos Fiat Fiorino-t.
Az első benyomások kedvezőek voltak, de ahogy telt az idő, a bizalom is nagyon hamar elmúlt. Az egész autóban a legmegbízhatóbb dolog az utólag beszerelt autórádió volt, mert azt nem a Kia/Hyundai csinálta, hanem a japánok. A két autó közül az egyik nagyon nem jó volt, a másik pedig egyszerűen rossz. 2 éves korában /azaz 24 hónaposan/ az egyik már 7 hónapot várt alkatrészre, javításra, vagy egyszerűen a csodára.
Buher és gány szerelőt nem látott az első 120.000 km alatt egyik autó sem, végig szakszervízben a kötelező karbantartásokat elvégezve és betartva. valahogy mégis mindig rossz volt valami az autón. Kényelemről nem kell beszélni, ennyi pénzért 6 embert dízelautóba csak így lehetett bezsúfolni. A hibalista közel sem teljes, csak egyszerűen belefárad az ember, inkább csak a nagyobb tételeket írtam le. Klímát teljesen felesleges rendelni hozzá, állandóan rossz. a diffizár is, csak annyi célt szolgált, hogy fel lehetett rakni egy lsd matricát a kocsi oldalára.
Én csak nevetni tudok az új Kia-k 5 vagy 7 éves garanciáján. Ha valóban megbízható autót akar venni valaki, akkor ne a koreai dzsunkaszövetkezet termékét vegye, nem érdemes. Van a cégnél pl 5 darab Toyota, nekik is van típushibájuk: 500.000 km-nél le kell venni a hengerfejet, mert az izzítógyertya cseréjekor valamelyik bele szokott szakadni, és ki kell fúrni. Ennyi tudtam elmondani, illetve nem bolond, aki Kiát vesz csak bátor, vagy vakmerő.

Hibalista

- 40.000 km-nél eltört a főtengely,
- 50.000 km-nél megint eltört a főtengely, fűzött blokk csere
- Kb 70.000 km-nél leszakadt a hűtő a tartóbakról, ventillátorlapát kilukasztotta a hűtőt, motor megragadt. új motort nem kapott, került bele bontott blokk egy totálkárosból. 800.000.-Ft
- Klíma csak kb 10.000 km-t bír, aztán hol meghajtótengely törik, hol kompresszort kell cserélni, hol csak az ékszíjat hagyja el nyom nélkül
- futóművet beállítani kevesen tudják, akár 10.000 km alatt elnyalja az első gumit
- 80.000 km kuplung szerkezet csere
- 120.000 km felújított adagoló a régi helyett 320.000.-Ft
- Hirtelen ennyi, az apróságokat nem számolom, nem érdemes.

Ide hordtam szervizbe

Nem írok nevet, nem tehetnek róla, ez/ek/ ilyen autó/k/ volt/ak/

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Dyna Következő autója? Toyota Dyna
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia K2500, K2700 2000

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)