Bár minden autó ilyen lenne...
Szöveges ítélet
Ez a 19-ik autóm, így van összehasonlítási alap.
Az autó megjelenése és vezetési élménye kárpótol mindenért - no nem mintha olyan sok mindenért kellene. Apró hibák vannak, de távolról sem annyi, mint amennyiről az "utcán" beszélnek - induljunk ki abból, hogy nagyon kevés van a típusból, akinek pedig nincs, az jóízűen szapulja...
A motor nem eszi az olajat, alapvetően igénytelen, a fogyasztása megegyezik egy 2 literes motor fogyasztásával - városban gyakorlatilag 1.200-as fordulaton lehet kényelmesen autózni - autópályán tempomattal 130km/h-nál 8 liter. A váltó egy több más gyártó csúcskategóriájú autójába (pl. BMW X6) szerelt ZF 6 sebességes váltó, ami a nagy nyomaték miatt, viszonylag sűrű olajcserét igényel.
A nagy benzines szívómotor pedig garantálja az aggodalmaktól mentes autózást, nem úgy, mint egy turbós (ne adj Isten dupla turbós) diesel motor, ahol 150.000 után csak úgy zúdulnak a hibák az ember nyakába...
Az egyetlen komoly negatívum a fenntartással kapcsolatban, az a borzalmas alkatrészellátás - egy-egy alkatrészre van, hogy heteket kell várni, hacsak nem mindegy, hogy mennyibe kerül - de ez nem az autó hibája!
Hibalista
- - Motorháztető szenzor: rendszeresen kiírja, hogy nyitva van, ekkor (ha épp be van zárva az autó) riaszt - - Vízszint szenzor: beragad a mágnes, így folyamatos a piros jelzés a műszerfalon - - Nem mindig szintezi be magát a légrugó vízszintesre: valamelyik oldali magasságszenzor hibája - - Gömbfej hamar megadja magát: hiába robusztus, nem bírja a magyar utakat
Ide hordtam szervizbe
Szervizauto-Buda Kft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 117000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Sorento 2.7 D | Következő autója? | XJ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
