A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » Xj (2003-2009)

Xj 4.2 V8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bár minden autó ilyen lenne...

Szöveges ítélet

Ez a 19-ik autóm, így van összehasonlítási alap.
Az autó megjelenése és vezetési élménye kárpótol mindenért - no nem mintha olyan sok mindenért kellene. Apró hibák vannak, de távolról sem annyi, mint amennyiről az "utcán" beszélnek - induljunk ki abból, hogy nagyon kevés van a típusból, akinek pedig nincs, az jóízűen szapulja...
A motor nem eszi az olajat, alapvetően igénytelen, a fogyasztása megegyezik egy 2 literes motor fogyasztásával - városban gyakorlatilag 1.200-as fordulaton lehet kényelmesen autózni - autópályán tempomattal 130km/h-nál 8 liter. A váltó egy több más gyártó csúcskategóriájú autójába (pl. BMW X6) szerelt ZF 6 sebességes váltó, ami a nagy nyomaték miatt, viszonylag sűrű olajcserét igényel.

A nagy benzines szívómotor pedig garantálja az aggodalmaktól mentes autózást, nem úgy, mint egy turbós (ne adj Isten dupla turbós) diesel motor, ahol 150.000 után csak úgy zúdulnak a hibák az ember nyakába...

Az egyetlen komoly negatívum a fenntartással kapcsolatban, az a borzalmas alkatrészellátás - egy-egy alkatrészre van, hogy heteket kell várni, hacsak nem mindegy, hogy mennyibe kerül - de ez nem az autó hibája!

Hibalista

- - Motorháztető szenzor: rendszeresen kiírja, hogy nyitva van, ekkor (ha épp be van zárva az autó) riaszt - - Vízszint szenzor: beragad a mágnes, így folyamatos a piros jelzés a műszerfalon - - Nem mindig szintezi be magát a légrugó vízszintesre: valamelyik oldali magasságszenzor hibája - - Gömbfej hamar megadja magát: hiába robusztus, nem bírja a magyar utakat

Ide hordtam szervizbe

Szervizauto-Buda Kft.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 117000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Sorento 2.7 D Következő autója? XJ
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar Xj 2003 (2003)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)