A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Infiniti » Q50 (2013)

Q50 Q50 h 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Német dízel után japán hibrid

Szöveges ítélet

Több, mint 10 év dízel BMW után (530d, 535d touring) benzines és japán, Infiniti de a hátsókerék hajtás maradt ;). Eddig nem bántam meg, bár korai talán még írni róla de azért annál több fut a magyar utakon is, hogy ne legyen egyetlen vélemény sem.
A hibrid menetteljesítménye még az 535d-hez képest is élmény pedig az sem volt egy lustaság, az erős benzinmotor ugyanis kap egy dízelnyi nyomatékot hála a hibrid hajtásláncnak (több, mint 600 Nm) talán ez adja a korrekt, ülésbe préselő gyorsulási élményt. Emlékeim szerint az 535d (Bangle) 6.5 alatt volt 100-on ez pedig 5.1 alatt, nem tűnik nagy különbségnek, pedig az...
Itt van az a határ amely felett talán már feleslegesek a számok és ami még inkább nagy különbség az a rugalmasság például előzéseknél 70 km/h-ról 120 km/h és így tovább, itt még nagyobb a különbség.

Élményautó korrekt fogyasztással a dízelhez képest ez ugye városban fogyaszt kevesebbet de nagy átlagban nehéz 8.1 fölé vinni és ebben van pálya, van gyorsulás és van város.
A vetélytárs BMW 335d lett volna, sajnos az új 5-ös sorozat nekem túl steril kívülről, ellenben a 3-as sorozat az eddigi egyik legszebb. Mégsem BMW lett: beleültem az Infinitibe és minden kézre állt, minden ott van ahol lennie kell, az új Bose hifi ebbe került be elsőként: tiszta szép hangzás, a jelenlegi navigáció kicsit lassú és nem friss, ellenben a tekerő gombbal is állítható, kicsit hiányolom az infiniti in touch szolgáltatások között, hogy csak facebook (minek??) és Google bizonyos szolgáltatások érhetők el. Gondolom ez később fejlődni fog, de ki az aki autóban faszbukolni akar?

Még egy hátránya van: ez a csomagtartó, elviekben 400 literes de nem bővíthető mivel a háttámla mögött vannak az akkumulátorok. De eddig egy gyermekkel családi kirándulásokhoz simán elfértünk, persze pakolni tudni kell ;)

Több hátrányt nem nagyon tudtam benne találni, bár pl. itt a Totalcaron Vályi Pista lehúzta a steer-by-wire kormányt de vagy valami korai példányt próbált ki vagy nem tudom mit tesztelt de inkább előnye van, mint hátránya.
A másik butaság amit a Totalcaros fiúk írtak: "De aki azt hiszi, hogy BMW-ütőt vesz vele, ettől még nagyot téved."
Nem BMW ütő de egy 3-as BMW-nek tökéletes alternatíva: legyen az dízel vagy benzines, mind szolgáltatásban, mint menetteljesítményben tökéletes alternatíva, legalábbis a hátsókerekes hibrid (a többi verziót nem próbáltam).
Csak egy példa: ugyan az 5-ös komfort ülését több gombbal lehetett beállítani ezt pedig tágabb határok között, pl. sokkal magasabbra vagy alacsonyabbra. Másik példa: ebben minden benne van, amit a BMW extraként mér: körbe kamera: elől, oldal és hátul, távolságtartó, vészfék, sávelhagyás stb stb.
A gyorsulásról és rugalmasságról nem véletlen írtam ennyit mert tényleg élvezetessé teszi az autózást, mind a benzinmotor hangja, mind a préselő érzés megvan a váltóban pedig pillanatnyi gondolkozás sincs. A másik kiemelkedő tulajdonsága a led világítás, amely a xenonhoz képest fényözönt ad...
Összességében a csomagtartó méretén kívül nem nagyon tudok negatívat írni, ezt a típust a Nissan rendesen összerakta, a kinézet nyilván szubjektív de nekem bejön az, hogy nincs túltolva, tetszik a morcos eleje (nappali fénye), a klasszikus hosszú orr és az oldalnézeti forma, a hatalmas két hátsó kipufogó. Öngyógyító fényezést még nem teszteltem de hasznosabb dolog, mint pl. a soft close.

A belseje talán nem követi a trendeket de pont emiatt a navigáció akár erős napsütésben is látható, szemben a mostani divattal amikor egy tabletet pakolnak a műszerfalra. A belsőn úgy érzem inkább a funkcionalitáson volt a hangsúly és nem a trendeknek való megfelelésnek.
A bőr minőségi, műanyag betétek és műfa helyett valódi fémeket használtak, a kormányváltó fül szintén nem műanyag hanem magnézium ötvözet, szóval nem mondanám, hogy nem versenytársa bármelyik német prémiumnak, pedig imádtam mindegyik korábbi BMW-met de ezt is ;)

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Infiniti Budaörs

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 535d touring Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Infiniti Q50 2013

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)