A hátsó felirat szerint: Elantra
Szöveges ítélet
Hello Sporttárs!
2010 februárjában jutottunk hozzá, normál állapotban. Másfél évet állt egy helyben, ez okozott később szerelni valót rajta. Pár hónap múlva a két hátsó kerékcsapágyat cserélni kellett, mert búgtak percről percre hangosabban.
140 ezer kilóméterig nem volt semmi zűr. Utána olaj fogyasztás indult. Eleinte nem volt rázós, de 160 ezernél már a másfél liter/10000 km kicsit soknak tűnt. Voltak próbálva adalékok, de nem segített. 180 ezernél szelepszár-szimering csere és motor generál jött, gyűrűzés nélkül. Állítólag ez utóbbi a gond, ezt is kellett volna......
Azóta 1,5 liter olaj fogy, de végül is mit akarok szegénytől.
200 ezer alatt picivel az alapjárat kezdett megszűnni. Alapjárati motor és üzemanyagszűrő csere segített, de nem szüntette meg teljesen a dolgot, még....
Az autóról igazán negatívat nem tudnék nyilatkozni. Alacsony, de mégis kényelmes. A fogyasztása simán tart6ó 7 liter alatt, mert nem versenyautó, ezért nyugodtan érdemes közlekedni vele.
Hogy kinek mi a szép és csúnya az szubjektív. Sokan szidták már, de holtakról vagy jót vagy semmit.........
Hibalista
- Hátsó csapágyak, gyári féktárcsák 90e km-nél kuka, Kormány szervó szíj 50e-nként csere, 200e-nél alapjárat elszállt......
Ide hordtam szervizbe
Szerelő: Kelemen Ferenc, SződligetAlkatrész: Flexabo, Bp.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Cargotech, amíg volt....
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Pony | Következő autója? | Prius |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
