A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Kona (2018)

Kona Electric 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint a villám (tényleg)

Szöveges ítélet

9 hónapot kellett rá várni, de marhára megérte! Megy mint a villám, tölthető mint a villám :)
201LE - 395Nm és 75kW max töltési sebesség, hogy pontosabb legyek.
Céges célokra lett véve, és kifejezetten a nagy hatótáv miatt, ami a hirdetés szerint 465-485km WLTP. Korábbi Vitara automatát váltotta, és egyelőre hozza a számokat a megtérülés felé.

Jellemző futás napi 50-100km, így van, hogy heti egyszer kell feltölteni, akkor sem esik ki idő, mivel amúgy se mozogna az autó. De ha épp el kell ugrani egy 4-5-600km napi útra, akkor sincs semmi gond, mivel egy rövid útközbeni töltéssel, ami ebédszünettel összeköthető, bőven megvan.
Hatótáv országúton kb 400-420km, városban és olyan utakon, ami sok településen megy át, 500km akár, pályán 130-al 270-300km közt(szerencsére kishazánkban kevés autópálya ilyen hosszú, a Debrecen-Zalaegerszeg meg nem az én világom)

Az ülés nagyon kényelmes, a középkonzol és a könyöklő is jó helyen van. Az összes kényelmi elektronika jól teszi a dolgát. A klíma hatékony, a fűtés méginkább. Reggeli hidegben akár 5mp is eltelik, mire forró levegőt fúj :) Az időzíthető fűtés/hűtés/szélvédő leolvasztás szükségtelenné teszi a reggeli jégkapargatást. A kormányfűtés elképesztően jó.

Az egyetlen negatívum, az a gumi, amivel adják. Nexen Nfera SU1, hát ez egy kalap sz@r. Sőt, azzal is van bekenve, meg rá egy réteg síkosító. Az összes Hyundai Conti premiumContact SportContact5-el jön, ez meg... Egy vezetővel 2 tonnás autó, 400Nm-el egy ilyen borzalmon. Zajos, elkapar, fékezésnél csúszik, kanyarban sikít és sodródik.
Le lett cserélve Michelin Primacy-ra, és végre csendben suhan, kevésbé kapar el, és kanyarban kb 60-70%-al nagyobb terhelést tud átvinni. A téli Pilotalpin lesz.

Ha valaha is cserélnék, csak hasonló akkukapacitású és beltér méretű autó jönne szóba. És ha egy mód van rá, soha többet benzin/dízel

Hibalista

- A DRL alatti díszcsík festése pereg le, most cserélik garanciálisan. A bőrkormány foltosodik, remélem kopni nem fog. Random előtörő hiba a kijelző felének inaktivitása, ami elmúlik magától. nálam egyszer jött elő fél év alatt.

Ide hordtam szervizbe

Hyundai Gablini

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Vitara 1.6 GLX A/T Következő autója? Model Y
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Kona 2018 (2018)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)