A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic 1.3 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

KAMIKAZE

Szöveges ítélet

2002 febuárban lettem boldog tulajdonosa, ennek a 75 LE-s 92´-es civic-nek. Ez az első autóm, de rengeteg fajta autót sikerült vezetnem, ezért úgy gondolom, hogy kellő összehasonlítási alapom van a márkák és típusok között. Vásárlás után azonnal szembesülnöm kellett a kipufogó középső részének irgalmatlan rozsdásodásával, amely néhány heggesztést még ugyan kibírt, de a
megoldást egy új középső rész jelentette. Bő másfél év után cserben hagyott a kicsike, ami az üzemenyagszivattyú miatt következett be. Mint naív vásárló, nagy bánatomra az utángyárotott gagyi mellett döntöttem (olcsó 8000HUF), amely kemény 2 napot bírt ki. Szerencsére az árát visszafizették, én pedig megvettem az eredeti JAPÁnt(2x akkora mint az utángyártott= van benne anyag), ami ugyan 35000HUF volt, de ez garantáltan nem szarik be. Még problémát jelentett a hátsó sárvédő ív rozsdásodása, valamint a elfáradó műanyagok (kesztyűtartó zárszerkezet=5500 HUF) törése. Szerencsére ha figyelembe vesszük a HONDA életkorát és futott km-inek a számát, szerintem elenyésző probléma akadt az autóval. A rendszeres olajcserén (CASTROL 10w40-;-10000km-ként) kívűl nem nagyon kell rá költeni. 150000 km alatt a kopó és a fent említett alkatrészeken kívűl semmit nem cseréltem. 260000 km ellenére egy dl olajat sem eszik. Vegyes használatban a fogyasztás 6.5l, vérmesebb autózásnál (7200rpm), már benyalja a 8 litert :-)! Autópályán 160-170-el simán lehet vele menni, persze itt azért már van motorzaj :-)! Úgy gondolom a 90-es évek eléjén is maradandót alkotott a HONDA, ld. 16V, sok autógyártó még mai napig szórakozik a nyolc szelepével, mikor a HONDA már akkor kihozta motorjaiból a 100 LE-s literteljesítményt és a változó szelepvezérlést. Ez a kis 1.3-as gép simán odaver az akkori évjáratú 1.6-oknak, nem is beszélve a strapabírásukról, megbizhatosagukrol. A futóműve lenyűgöző, a váltója csoda, sok mai gyártó tanulhatna már valamit a Japán autógyártásból.

Hibalista

- Középső kipufogó:28000 HUF (120000 km-nél), üzemenyag szivattyú(utángyártott) 8000HUF, nem ér semmit (150000km-nél), 2 nappal később: gyári üzemanyag szivattyú 35000 HUF ez szerintem +10 év. Ennyi!!!
-

Ide hordtam szervizbe

Laci bácsi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? CIVIC Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)