Egy jó sportvas
Szöveges ítélet
Szerettem nagyon a babát. Még 2002-ben vettem 10 évesen, 2 évig használtam.
Szép hosszú, lapos 4 ajtós szürkebarát... Nagyon jó motorja volt, alacsony fordulaton gazdaságos, csendes, magas fordulaton erős, szép sportos hangú. Max fogyasztásom 9,5-10l körül (versenyszinten) de volt egy városi minimum tesztem is, a motort nem pörgettem 2000-2500 fölé, csak városban 7,2 liter. Átlagosan hosszú távon vegyesen 6,5 lityi. Precíz, sportos, stabil futómű, bár nagy sebességnél egyszer megpördültem vele, a fara kicsúszott. Kapott egy 16"-os felnit 205-ös gumikkal. Nagyon szerette, meg sem érezte, kanyarban viszont eszméletlen stabil volt már nem csúszkált, ültetés nélkül is. A sportosság miatt kicsit kemény volt a futómű, valamit-valamiért. Pont megfelelő térkínálat (188cm, 110kg) Hátul még nyugodtan elfértek mögöttem, bár nem olyanok mint én. Átlagosan nagy csomagtartó. Elektronikával sosem volt gond a gyújtáson kívül (bár az közvetett probléma volt) A váltó pontos rövid, és sportos áttételezésű.
Szerettem ezt a gépet, ha nem töri össze egy banya (45 fokból balról frontálisan belémzúgott) még szerintem most is meglenne.
Hibalista
- - Hátsó dob leszakadt 140E km-nél. Helyette sportdob 20E
- - Gyújtáselosztóban egy csapágy 130E-nél. 3E Ft (egyik legjobb minőség).
- - Ezek után 135E-nél gyújtásproblémák (alapjáraton ingadozott a fordulatszám, máshol semmi baj) Mint kiderült a csapágycserekor kicsit rosszul lett visszatéve egy szimering és átengedte az olajat. Ezért szimeringcsere+rotorcsere. Szimering ingyen mert ők cseszték el, rotor 1E körül, nemtom.
- Gyújtáselosztóban egy jeladó (valószínű ez is az olaj miatt???. Gyári 30E lett volna, utángyártott 16E, akciósan lett ugyanez 6E.
- Ennyi.
- Lett volna még egy jobb hátsó csapágy is (Kéziféket nyomtam a hóban és egy csatornafedél be volt esve a hó alatt. Vagy 5cm volt a szintkülönbség, kicsit ugrott egyet a kocsi) Ezt már nem kellett megoldanom, mert egy hölgy elémfordult és sajnos totálkáros lett a gép.
Ide hordtam szervizbe
Kukoly Autóvillamossági (és egyéb) Szervíz - Mandabokor :)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját garázs + bátyó pincéje. Általában ketten mindent megoldottunk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lada 2105 | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
