A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (1991-1997)

Civic 1.6 ESI Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy jó sportvas

Szöveges ítélet

Szerettem nagyon a babát. Még 2002-ben vettem 10 évesen, 2 évig használtam.

Szép hosszú, lapos 4 ajtós szürkebarát... Nagyon jó motorja volt, alacsony fordulaton gazdaságos, csendes, magas fordulaton erős, szép sportos hangú. Max fogyasztásom 9,5-10l körül (versenyszinten) de volt egy városi minimum tesztem is, a motort nem pörgettem 2000-2500 fölé, csak városban 7,2 liter. Átlagosan hosszú távon vegyesen 6,5 lityi. Precíz, sportos, stabil futómű, bár nagy sebességnél egyszer megpördültem vele, a fara kicsúszott. Kapott egy 16"-os felnit 205-ös gumikkal. Nagyon szerette, meg sem érezte, kanyarban viszont eszméletlen stabil volt már nem csúszkált, ültetés nélkül is. A sportosság miatt kicsit kemény volt a futómű, valamit-valamiért. Pont megfelelő térkínálat (188cm, 110kg) Hátul még nyugodtan elfértek mögöttem, bár nem olyanok mint én. Átlagosan nagy csomagtartó. Elektronikával sosem volt gond a gyújtáson kívül (bár az közvetett probléma volt) A váltó pontos rövid, és sportos áttételezésű.

Szerettem ezt a gépet, ha nem töri össze egy banya (45 fokból balról frontálisan belémzúgott) még szerintem most is meglenne.

Hibalista

- - Hátsó dob leszakadt 140E km-nél. Helyette sportdob 20E
- - Gyújtáselosztóban egy csapágy 130E-nél. 3E Ft (egyik legjobb minőség).
- - Ezek után 135E-nél gyújtásproblémák (alapjáraton ingadozott a fordulatszám, máshol semmi baj) Mint kiderült a csapágycserekor kicsit rosszul lett visszatéve egy szimering és átengedte az olajat. Ezért szimeringcsere+rotorcsere. Szimering ingyen mert ők cseszték el, rotor 1E körül, nemtom.
- Gyújtáselosztóban egy jeladó (valószínű ez is az olaj miatt???. Gyári 30E lett volna, utángyártott 16E, akciósan lett ugyanez 6E.
- Ennyi.
- Lett volna még egy jobb hátsó csapágy is (Kéziféket nyomtam a hóban és egy csatornafedél be volt esve a hó alatt. Vagy 5cm volt a szintkülönbség, kicsit ugrott egyet a kocsi) Ezt már nem kellett megoldanom, mert egy hölgy elémfordult és sajnos totálkáros lett a gép.

Ide hordtam szervizbe

Kukoly Autóvillamossági (és egyéb) Szervíz - Mandabokor :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját garázs + bátyó pincéje. Általában ketten mindent megoldottunk.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lada 2105 Következő autója? Honda Civic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 1991

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)