A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (1985-1992)

Transit 2,5D hosszú, magas ablakos 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Érdekfeszítő írás a nagy fehérbálnáról!

Szöveges ítélet

Transporterünk motorja kiéget, kidobtuk az egészet. Akkor jutottunk ehhez az akkor kiselejtezett Tranzithoz. Így már érthető, hogy miért volt jó nekünk, holott azóta annyi pénzt öltünk rá, mintha 2 másikat vettünk volna. Ez egy körablakos, 9 személyes, hosszított-magasított busz, az a fajta, aminek a hátsó tengelye közelebb van, mint az átlagnak. Emiatt fordulékonyabb, de jobban is dobál, főleg terhelve.
Ideális szállítani vele, mert nagy. Ideális zenekarral turnézni, mert nagybőgőstül fér be a dobszerkó és még a technikus sporttárs is. Ideális kirándulni vele, mert 6-an is aludtunk már benne és 180cm a belmagasság. Hagyományörző lovascsapat teljes felszerelés (lovak nélkül): nem gond. Sajnos költöztetni is ideális..:(
Kifizethetetlenek a kötelező költségei, de félig-meddig most is céges autó, no meg "nagy a család".
Menetteljesítményekről: ugyanaz, mint a többi 2,5D Tranzitok itt a népitéletben. 9 L fogyasztás tűzön-vizen, teherautós dinamika, 100-on schumacheres előzésekkel. Ülésmagasságból adódóan az üllői út is porigalázható :P
Ha odafigyelnénk az alkatrészcserékre, nem is maradnánk ott a pácban időnként, de így is ritkán. Vonóhorga nincs, de nem is baj, mert a himaláját is utánakötöttük volna rég.
Ha ennyiből nem derült volna ki, ez a busz nálunk is a "családtag", "inteligens élőlény" és a "fogalom" kategóriák összeghalmazába tartozik.

Hibalista

- Céges autó volt, legalább egy motorgenerál és leselejtezés után került hozzánk..
- A motorral nem volt gond, minden mást javítani, cserélni kellett már: kardáncsere, 5. sebesség, kuplung sokszor, kormánymű, futóműbe minden, ajtók elszaródtak, kívülről fényezni kellett, megint rohad, jobbhátsó laprugócsere, +minden apróság, most például üzemanyag adagoló folyik.

Ide hordtam szervizbe

Cromax a Hungária körúton: szakszervíz minden előnyével és hátrányával, de van amihez ők kellenek pl. alkatrész.
Náluk lényegesen olcsóbb egy nemesgulácsi autószerelő. Még az oda-visszaúttal (Pestről) együtt is. És bevált. Főleg, hogy az ő garázsába be is fér a "kisbálna" :)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

X. ker. Fertő-Balkán u. saroktól 100m (micsoda nevek!) van egy műhelyecske. Elsősorban elektromos problémákkal fordulunk hozzájuk, mert ott van Csaba, aki mindent megcsinál (ha feszültség alatt van).

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 324000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Transporter Következő autója? Boing 747 Jumbojet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 1985

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)