Ha ütöm, ordít (ha nem, akkor is)...
Szöveges ítélet
Új cégautó.
Eddig 3 Mondeóm volt, úgyhogy van viszonyítási alap. Jártam pár évig egy 2.0 TDCI -vel, az remek autó volt, fűtésen kívül mindent tudott, ami nekem kellett.
Ez az új sokkal szebb, némileg nagyobb, picit (tényleg csak picit) gyengébb, rángatósabb a motor. Futómű, váltó,irányíthatóság remek. Hely rengeteg. A formája is rendben van, szinte tetszik.(5 ajtós). Napsütésben az információs panel a műszerfalon nem látszik. Egyáltalán nem.
Fogyasztása meglepő módon kb. 1-1.5 literrel magasabb a 2.0 TDCI-nél, városban.
A hangja....
....az valami rettenetes. Ilyen csúnya dízel csattogást utoljára a dízel Fiat Unóban hallottam. Ha bemelegszik kicsit finomodik, de nem sokat. A Fordnál igazán foglalkozhatnának már egy kicsit a motortér hangszigetelésével. Lásd Peugeot...
A összeszerelés minősége elmarad az előző Mondeo-tól.
Egy hónap után a baloldali ajtóban valami kotyog és a kasztni is recseg mindenféle hirtelenebb mozdulat (fék, gáz, kormánymozdulat...) esetén. A szerviz szerint a kocsiszekrény illesztései közé befolyt lakk recseg és javíthatatlan.
Lehet, hogy már ezeket is Tajvanon rakják össze egy dzsunkán?
Saját célra nem vennék ilyet, drágább és rosszabb mint az apukája volt.
Hibalista
- Még új, majd 10 000 Km múlva mondom
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo V6 | Következő autója? | nem Ford |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
