A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fusion (2002-2012)

Fusion 1.6 Ghia 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Jó dontés

Szöveges ítélet

Eloszonak, eloszor is bocsanatot kerek a helyesirasom veget. Szlovakiai magyarkent nem tanultam, es raadasul szlovak bilentyuzeten hianyzik egy par magyar betu. Remelem igy is olvashato, es a tartalom karpotol. Totalcar nagy rajongoja vagyok es a nepiteletnek szinten. Nem birtam tovabb. Beszaltam en is:

2004ben oszel nem volt gyakori auto az utakon. Nem is tudtam rola hogy letezik. Felesegem bukkant-ra egy ujsagban. Es addig addig nezegette aszt az ujsagot hogy a koleganojek munkaban mar tudtak hogy ebbol valami lesz. En meg akkor nem sejtettem a kozeledo "merenyletet". Az teny hogy kellet egy megbizhato auto, amejik nem hagy ott az orszag masik feleben.
Kellet az auto munkaba jarashoz. Tobb szeb autoval is kazerkodtam. De beszelgetes utan rabolintotam avval a feltetellel hogy felesegem valaszti a szint es en a motort es a felszereltseget. Mentunk, megrendeltuk. Par napon belul penteken (egy nappal felesegem nevnapja elott) vihettul is haza a 1.6 benzinest.

Elso 0km autonk. Nagy oromot okozot. Elozo autot - Puntot hasznaltan vette. Puntonak kenyelmesebbek az ulesei. Mas nem jutt esszembe miert nem Fusiont valasztottam volna. Kb 1.1 tonnat viszi a 100 paci. Manapsag sem rosz arany. Lehet vele dinamikusan haladni, elozni is ugy 120ig. Meglepet a nagyon jo futomu ehez a magasitot kasznihoz. Elvezem a kanyar sebesseget. Tobb sportosnak mondot autoval lepest tart minimum kanyarokban. Motor meg eleg eros ahoz hogy emelkedokon, hegyekben is mint pl. Magas Tatra-ban tartsa a megengedet sebesseget. Tehat a motor szamomra napi hasznalathoz tokeletes, es meg nyujt nemi elmenyt is. Valtoja manualis. Puntohoz kepest. Mit mongyak. Eg es fold. Fusionban 10ev utan is tokeletes. Imadom.

Fogyasztasa vezeto stilusatol fugg mint minden autonal. Nalam 6.7L ker 100 km-re.

Beltere minosege egyenlo az auto arahoz. Nem premium cucc. Muanyagok kemenyek. Hangszigeteles nem vastag. Futesnek eltart par percig bemelegednie. Az alap radio/CD lejatco jobb hangot add mint vartam. Helykinalat a 4m autohoz kepest boseges. Nagyobb emberek is jol elfernek az elso uleseken. Hatso uleseken mar rosszab a szitu de nem veszes. 4 siman elferunk. Csomagtarto jo pakolhato. Orulok a kuszob nelkuli csomagternek. Aki mongyuk Fabia kombit vesz, mert nagy csomagtartot akar, nem jar jobban mint egy Fusionnal. Cipeltem en mar vele sok butor darabot, kerti astalt, sok kilo cement zsakot, sok/m2 csempet. Jol birja gyurodest.

Sotet szurke szinben rendeltuk. Szerinten szep es praktikus is. Az auto szine szimbiozusban van a kosszal. Igy nem anyira zavaro meg teli latyakos idoben sem a megjelenese. Amikor vasaroltuk mondtam magamnak minek is vasaroljuk autot magasitot hasmagasagal. Kesob kiderult van ertelme. Utpadka ? Nem gond. Kimenni horgaszni gorongyos mezei uton ? Nem gond. Netam gombaszni van kedvem ? Erdei ut dombra felfele esotul kimosot kovekkel sem gond a Fusionnak. Szoval aszfalt csikon kivul is bevetheto, es nem kel felni hogy ott hagyuk az auto aljat. Kis merete miat konyu parkolni vele. Hatra jo a kilatas. Jol is jon. Mivel hogy nem szoktam bealni az elotem halado utan. Hanem megelozni.

Tobb mint 240.000km es tobb mint 10 eve mar megvan. Volt is egy par betegsege.
- eloszor egy kis rakodo rekesznek fedelenek a rogzitese tort le. Kevesebb mint 2 evesen. Meg gariban bolt. Vittem is az elaho szervizbe. Ott aszt mondtak en tortem el, nem gyarto tehet rola. Valoszinuleg azert gongoltak eszt ig mert ehez egesz muszerfalat kellet volna cserelni. Eszt azota is serelmezem. Latni is a szerviz ertekelesemnel.
- utana 4 evesen levadasztam egy facantot. Autosztrada sebeseggel. 2 evig meg birta a behorpadot hutoracs amig el nem fakadt. Egy par toll meg akkor is ra volt 'olvasztva'. Kilet cserelve.
- fuladasi lyelenseg 140.000 km kornyeken jott elo. Valamilyen benzin adagolo dobozt cserevel megszunt a kahacsolas.
- volt egy 10 oranyi utunk szakado esoben. 7 ora kemeny ablaktorlo munka utan az egyik ablaktorlo feladta. Javitas.
- aku 8,5 ev utan kezdet lemerulni ojan szintre hogy mar gond volt bepocenteni a motort. Vetem ujjat.
- eppen olaj cseren jartam 180.000 km utan, amikor az autoszerelo javasolta hogy fekbetetet mar jo volna cserelni. Semmi jele nem bolt a fekezesnel hogy cserere szorul. Szot fogadtam.
- megjelent rozsda egyik hatso sarhanyonal, masik oldalon nem
- most 240.000 km-ternel tartok amikor kerek csapagyra gyanakszom (?). Be is rendeltem a szervizbe.
- meg 2x romlot el a hatso ules tamla donto zara - ezek szerint nem gyakori hasznalatra van tervezme mint pl. minden hetvegi horgaszas ?
- fenyszoro izzo csere egyszeru ha van csavarhuzo. Csavarhuzo hianynal is megoldhato, de huzosab. Nehanyszor mar csereltem. Szemejes ido csucsom 7 perc korul van. Azon kivul csereltem meg 1x parkolo lampa izzot, 1x belteri lampa izzot, es 1x rendszam lampa izzot
Nem kenyesztetem gyakori olaj/szuro cserevel, csak a gyaral megadot 20.000 km-enkent. Szerintem egy kozep koru autotul nem sok hiba. Es ha oreg lesz akad majd sok alkatresz donor akar mas Fusionbol vagy Fiestabol. Meg hozza teszem hogy a faradalmait a garazsban piheni meg.

Ez az auto nem a szepsegevel nyerte meg magat nalam, hanem a napi hasznalhatosagal es megbizhatosagaval. Egy kis torodesel sok oromot add.

Update 2016-06-01
Mind a 4 kerek csapagy ki let czerelve. Sokat segitet a zaly szint csokentesehez.
Motor huto rendszer inkontinens lett. Kiderult hogy egy cson repedesek jelentek meg. Ez konyen es olcson orvosolva let. Most jelenleg halkan (kikapcsolt zene mellet hallatszik) kezd sipolni a kuplung. De meg egy ideig nem fogom javitatni.

Bealtam en is 'auto szerelonek' :). Hosszu ido utan megint dontheto mindket hatso ules tamla.

Elmult 15 honap alat mar csak 9.000 km toltotem az autoval. Meg mindig imadom az autot. De meg elegeltem a varosi dugokat es atnyergeltem vasparipara. Tehat most leggyakrabban a legkozelebik vasut alomasra jarok az autoval. Es idonkent hoszabb utakra hogy ne meruljon le teljesen az aku. Igy kozel 12 evesen mar nem felek otthagyni az autot a vasut alomason. Nem kell senkinek. Bezeg ha tudnak milyen jo huseges tars.

Lassan sporolok a hetvegi automra es edzek a gokart palyan :) ...

Update 2017-12-10
Vegul Boxster helyet BMW Z4 let belole hetvegekre. Fusion maradot hetkoznapokra. Ezel kiszorult garazsbul.
Sajnos CD lejatszo mar nem hajlando beolvasni CDket. Mar nem fogom kicserelni. Radio is megteszi.
260.000 km - kuplung sipol hidegen.
Megjelent rozsda jobb oldali hatso sarvedonel.
Autonak mar szinte nincs erteke, de mivel hogy nincs komoly baj, marad.
Mindig aszt gondolom hogy jo dontes volt, es soha rosszab autom nelegyen.

Update 2018-06
Eladtam !
Lassan eluralkodot rajtam az erzes, hogy sajnos mar elavult alatam igy 13 es fel ev alatt :(. Nincs USB csatlakozo. Nem jatsza le a MP3-mat. Csak egy szivar gyulyto van. Mitt szurlyak bele ? Navit ? DashCam ? Esetleg toltsem a telefont ? Eki ezen fell tud kerekedni az jol jar az autoval. Az ujj tulaj biztosan. Motorilag nincs semmi gond meg igy 267000 km-rel a hatam mogot. Kuplung lassan szorul felujitasra. Belter latvanya teljesen elfogadhato enyi evesen. Persze a kopas szempontyabol.
1.6 benzines Fusion-t tiszta szivbol ajanlani tudom mindenkinek aki megbizhato es keves penzbol fentarthato autot keres maganak.

Hibalista

- muszerfal folot rakodo rekesznek fedelenek a rogzitese tort le - 1x ablaktorlo konyok - 2x hatso ules tamla donto zar - 140.000 km - benzin adagolo doboz - 240.000 km - kerek csapagy - 11 ev (szerintem nem km fuggo) - cso a motor huto rendszerben ereszt - 12 ev CD lejatszo mar nem mukodik - 260.000 km - kuplung sipol hidegen

Ide hordtam szervizbe

Summit motors, Pozsony, garancialis javitast elutasitotak, lassuk - mar azota csiripeltek a madarak miert lassuk ..., keruljetek a szervizuket ell messzirul

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Barat

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 267000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Punto 1.1 Következő autója? BMW Z4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fusion 2002 (2002)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)