Tipo 1.7 Atombiztos
Szöveges ítélet
94-ben vettem, első nyugati autóm volt.Olaszhonhból származó,ki tudja hányadik tulajtól.
A kilométer-számlálója 120 000-et mutatott, de átvételnél nem működött a seb. mérője:- )
Gondolom” véletlenül” lekötötték.Első utam a szerelőhöz vitt,hogy lecsréljük a vez szíjat és az olajat.
Ezután két év örömteli autózás volt, mert az olajon kívül meg a kopó dolgokon kívül semmit nem kellett rá költeni.
Megjártam vele Horvátországot 4 személlyel és tetőbox-szal minden zokszó nélkül tűrte, bár természetesen az 57 ló megküzdött az emelkedőkkel a Dinári hegységben.
Még jó, hogy nem hallgattam azokra, akik mondták, hogy ne vegyek olaszt, dízelt meg főleg. Később rájöttem,nekik még egy sem volt,csak a szomjédjuk modta,hogy a barátjuk mondta bl bla bla …ismerős nem? A futómű egy álom volt,nem véletlenül tartották meg a Bravo,va ,Fiat Coupé stb-nél is mert egyszerű, de zseniális és még a magyar utakat is elég jól bírta.
Szervizt egyszer sem látott; ismerős szerelő javította, ha kellett, de erre nem sokszor volt szükség. A márkaszervizekkel az a baj, hogy a szerelőt is, a munkafelvevőt is fölülről nyomják, hogy még többet és többet, ezért sokan nem is tudnak eleget foglakozni egy autóval, még, ha akarnak sem. A másik ok meg az a jó magyar szokás ,hogy még mindig az számít kinek van ismerőse egy helyen, mert ha nincs el vagy veszve,le***rják ,hogy esetleg tényleg szereted az autódat és elvárod, hogy ha már otthagysz egy csomó pénzt ,akkor tényleg legyenek lekiismeretesek.
Visszatérve, a gép motorja atombiztos volt, soha egy rossz hangot nem hallatott, persze ehhez az is kellett, hogy csak gyári olaj és 7500 km-ként cserélve. És nem volt agyonkényeztetve, amit sokat számított, hogy télen minden héten egyszer kapott egy gőzborotvás mosást, és nem voltam rest lehajolva az alját is megfürdettem a kicsinek.:- )Meghálálta.
Összegezve :amikor vettem ugye 120000-at mutatott az óra,valszeg lehetett benne vagy 200 000 különböző nyomok alapján, én még beletettem vagy 70000-et és a következő tulaj is boldogan használta, mert 2 év után összefutottam vele.
Hibalista
- első gátló ,fékbetét,csom ajtótelszkóp
Ide hordtam szervizbe
Szerelőismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | Fiat Uno 1.4 TD int.cooler |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
