A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tipo (1987-1995)

Tipo 1.7 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tipo 1.7 Atombiztos

Szöveges ítélet

94-ben vettem, első nyugati autóm volt.Olaszhonhból származó,ki tudja hányadik tulajtól.
A kilométer-számlálója 120 000-et mutatott, de átvételnél nem működött a seb. mérője:- )
Gondolom” véletlenül” lekötötték.Első utam a szerelőhöz vitt,hogy lecsréljük a vez szíjat és az olajat.
Ezután két év örömteli autózás volt, mert az olajon kívül meg a kopó dolgokon kívül semmit nem kellett rá költeni.
Megjártam vele Horvátországot 4 személlyel és tetőbox-szal minden zokszó nélkül tűrte, bár természetesen az 57 ló megküzdött az emelkedőkkel a Dinári hegységben.
Még jó, hogy nem hallgattam azokra, akik mondták, hogy ne vegyek olaszt, dízelt meg főleg. Később rájöttem,nekik még egy sem volt,csak a szomjédjuk modta,hogy a barátjuk mondta bl bla bla …ismerős nem? A futómű egy álom volt,nem véletlenül tartották meg a Bravo,va ,Fiat Coupé stb-nél is mert egyszerű, de zseniális és még a magyar utakat is elég jól bírta.
Szervizt egyszer sem látott; ismerős szerelő javította, ha kellett, de erre nem sokszor volt szükség. A márkaszervizekkel az a baj, hogy a szerelőt is, a munkafelvevőt is fölülről nyomják, hogy még többet és többet, ezért sokan nem is tudnak eleget foglakozni egy autóval, még, ha akarnak sem. A másik ok meg az a jó magyar szokás ,hogy még mindig az számít kinek van ismerőse egy helyen, mert ha nincs el vagy veszve,le***rják ,hogy esetleg tényleg szereted az autódat és elvárod, hogy ha már otthagysz egy csomó pénzt ,akkor tényleg legyenek lekiismeretesek.
Visszatérve, a gép motorja atombiztos volt, soha egy rossz hangot nem hallatott, persze ehhez az is kellett, hogy csak gyári olaj és 7500 km-ként cserélve. És nem volt agyonkényeztetve, amit sokat számított, hogy télen minden héten egyszer kapott egy gőzborotvás mosást, és nem voltam rest lehajolva az alját is megfürdettem a kicsinek.:- )Meghálálta.
Összegezve :amikor vettem ugye 120000-at mutatott az óra,valszeg lehetett benne vagy 200 000 különböző nyomok alapján, én még beletettem vagy 70000-et és a következő tulaj is boldogan használta, mert 2 év után összefutottam vele.

Hibalista

- első gátló ,fékbetét,csom ajtótelszkóp

Ide hordtam szervizbe

Szerelőismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Fiat Uno 1.4 TD int.cooler
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tipo 1987

További ítéletek (187 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)