A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tipo (1987-1995)

Tipo 1,4 ie 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Folyamatos szervizt igényel!

Szöveges ítélet

Életem első autója, annak jó!
Nem azért vettem meg, mert tetszett a külső vagy a belső hatás, bár a digit műszerfal nem mutat rosszul! Rosszakat persze igen, de nem vészes egyáltalán.
Öcsémtől vettem (azt hittem tudom mit) lepukkant állapotban ezt a benzinest és kezdődtek a javítások. Úgy indultam neki, hogy motorikusan legalább jó! A motor lassan melegedett, de nagyon, gyenge volt a fűtés, nem ment le a szélvédőről a pára. Termosztát csere - utána katarzis, mivel előtte az üléshez fagytam!
Ezután fél évente vittem szervízbe átvizsgálásra, de addigra össze is sikerült szedni mindig 4-5 hibát! Félévente otthagytam 50.000-60.000 ft-ot. Csak azért nem adtam el egy év után, mert nem volt annyi zsém, hogy jobbat vegyek!
Jól is tettem, ha az ütközést vesszük: bal első lámpa, motorháztető, hűtő és hűtőrács, első lökhárító csere bontottból, mint majdnem mindig össz.: 60.000 ft. Lakatos munka: 50.000 ft. Akkor már a hátsó rohadó sárvédő elemeket is kicseréltettem, Tipo betegség!
Mentségére szolgáljon az autónak, hogy ezeket egy fiatalabb, márkásabb járgánynál 4-5 -szörös áron lehetett volna megcsináltatni!
Az első és hátsó lökhárítók felfogatási pontjait javaslom a vásárlás előtt ellenőrizni, mert 14-15 éves korukra széteszi a rozsda és érdemes megcsináltatni, mielőtt nem késő! Ha nem lóg, akkor is!
Teljesítményileg ne kérkedjünk a piros lámpánál, mert megszívjuk! Ha másért nem, akkor a laza, akadós váltó miatt!Munkába járásra jó, kényelmes és a sok hiba ellenére megbízható autónak ismerem, értem ez alatt, hogy még nem hagyott ott a baleseten kívül sehol!
Egy laikus is könnyen szerel rajta kisebb dolgokat, márpedig én az voltam! Ha elmegy a töltés, akkor akksi gond, vagy a jobb oldali tápkábel -elosztó doboznál eloxidálódtak a saruk-vezetékek.
Alkatrészeket bontottan nem probléma beszerezni, újonnan sem!
Ha sikerül feltenni képeket, akkor a frissen lefestett állapotában látjátok! 120.000 ft.
Csak azért "igen", mert olcsó a szervízelése és koccanásnál nagy előny!

Hibalista

- A felsorolásom anyag és munkadíj egyben:
- motorfelújítás - szelepek, szimeringek, tömítések, gyűrűsor, hengerfej gépmunka és egyéb mu. díj. - 70.000 Ft.
- első lengőkar gumiharang és csapágy - 20.000 Ft.
- csomagtartónál átvezető kábelköteg újrakábelezése - 3.000 Ft.
- generátor - több hiba(diódahíd, szénkefék, stb.) - 13.000 Ft.
- hátsó kipufogódob csere - elöregedett - 20.000 Ft.
- Elektronikus gyújtás jeladó, Fordulatszám érzékelő csere, fojtószelep potenciométer tisztítás, beállítás, gyújtás vez. egység testpont jav., gázrudazat beáll., alapjárat szabályozó motor csatlakozó jav., egyéb apró - 18.000 Ft.
- a háromból két pandi-fejes váltórúd cseréje, perselyezés, így is laza az egész váltó - 10.000 Ft.
- bal hátsó kerékcsapágy csere - 10.000 Ft.
- hátsó fékmunkahenger jav. - 8.500 Ft.
- a tetőkárpit körben elszíneződött, mivel valahol beázott a kocsi
- a hátsó ablak fűtése nem működött - 4000 ft.
- a csomagtartót nem nyitotta-zárta a központi zár, csak külön, kulccsal működött,
- az ablaktörlő néha saját életet élt,
- a többi a szokásos kopó...

Ide hordtam szervizbe

Kracker Gábor - Kecskemét
majdnem mindent meg tud csinálni,

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Autó Nobilis Kft. (Center Autó Kft.) - márkaszervíz - a szerelő srácnak is ilyen volt, így profi benne, ezt bizonyította.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Audi, Honda, Toyota
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tipo 1987

További ítéletek (187 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)