Fityó a fostalicska!
Szöveges ítélet
Előre jelezném, hogy az autó nem az enyém, hanem a bátyámé. (Jelenlegi autójának népítéletét lásd WagonR+ "Az IGNIS lelkű!!!" c. alatt.) Hol is kezdjem. Talán a jó tulajdonságoknál. Az rövid lesz, hamar megírom. A forma még ma sem számít túl elavultnak, ízléses megjelenés, ezüstmetál szín, sok küllős alufelni. Tágas beltér, ajtókon teljes kiterjedésű textilkárpit. Hátul 3 személy kényelmesen elfér, van bőven hely. Csomagtartó megfelelő méretű, tágasnak mondható. A motor még aránylag jó állapotban volt, talán az a része, amivel még nem volt sok probléma. Rugózása korosztályához képest komfortosnak mondható. A jóból ennyi épp elég!
Az autó közel 3 éve lett vásárolva Budapesten az "Éles kanyar" előtti használtautó kereskedésben(Y elágazás az Örs Vezér Tér felől közelítve). Aki csak tudja kerülje el azt a helyet, átbas**ák az embert. 350e Ft-ba kóstált a gép és ugyanennyi lett ráköltve azóta és még mindig s*zar.
Felszereltség: El. ablakok(tetszik, hogy leállított motorral, gyújtás nélkül is működnek, nyitott ajtó esetén), kp. zár, szervo. A kp. zár sokszor megmakacsolta magát. Lezár, majd magától kinyit és ezt eljátszotta jópárszor. A parkolóban tuti hülyének néztek, hogy mit szórakozok, közben meg az autó volt szórakozott. A szervo inkább csak félszervo volt, gyenge volt az ereje. Elektronikai hibák tömkelege. Műszerfalvilágítás hol volt, hol nem volt. Perverz ütögetésre általában visszajött. De volt már rá pla., hogy éjszaka fogta magát és az összes világítás elment rajta. Szerencse, hogy nem városon kívül, esetleg egy nagyobb kanyar előtt csinálta ezt. Ergo életveszélyes az autó. A váltója viszonylag könnyen kapcsolható volt. A fokozatokba kapcsolva hangos kalapácsverésszerű hanggal figyelmeztet. Kuplungja totál kivan szerencsétlennek. A váltórudazat valahol eltört és bizonyos fokozatokat nem vett be. Hátramenet, stb...Jó lehetett vele úgy közlekedni. De egy gitárhuzallal megoldottuk ideiglenesen a problémát. :) Sokszor hagyta már cserben testvéremet ez a talicska. Piroslámpa, közút, stb. Szerelőtől elhozva is...megszerelték, meg az öröm, végre fasza...pár kilóméter után lerobbant. Vissza a szerelőhöz, mega probléma...fasza minden...pár kilóméterrel arrébb megint lerobbant. Szóval típkus olasz. Szép forma ide, szép forma oda, megbízhatatlan taliga. Az árát semmiesetre sem érte meg. Tesóm barátja szeretné megvenni az autót, hogy tudjon ide oda furikázni vele, de bátyám lebeszélte róla, nézzen körbe máshol. :)Már előre sajnálom a következő gazdáját...Végre sikerült lecserélni egy Suzukira, ami maga a megtestesült tökéletesség a fityóhoz képest.
Hibalista
- Inkább mi nem?! Azt könnyebb lenne felsorolni. 350e Ft-ba került az autó és ugyanennyi lett ráköltve azóta, de még mindig s*zar.
Ide hordtam szervizbe
Ajaj, volt az már mindenhol, de jó pár helyen kikészítette a szerelőket is. Külön tanfolyam kell hozzá. Alfa Romeo szervízből elküldték, azt mondták nem tudnak vele mit kezdeni. 1-2 ember viszont értegetett hozzá.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 160 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki WagonR+ jelenleg |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
