A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (2012)

Panda 4x4 1.3MultiJet 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

örökdarab

Szöveges ítélet

A nyáron rendeltem meg a járgányt. Régebben kiszemeltem már. Olcsó nem feltűnő és megbízható masinát kerestem. Eredetileg egy 0.9 kéthengeres Twinair turbót szerettem volna, de sajnos nálunk nem forgalmazzák. Elkövettem mindent, hogy valamilyen fondorlattal hozzájussak egy 4x4-es benzineshez, de esélyem sem volt. Így hát maradt az 1.3 MultiJet. Jó sok extrát kértem bele, végül is hosszú időt fogunk együtt tölteni. Legalább 10 évre tervezek vele. Az extrák: Négykerék meghajtás. ESP, Ülés és szélvédő fűtés, tolatóradar, kormányról vezérelhető minden, oldallégzsák, radaros ráfutásgátló, automata klíma. Gondoltam, ha már így hozta a sors, legalább kényelmesen és biztonságban utazhasson a család. December eljén érkezett meg a szolíd, egyáltalán nem hivalkodó külsejű törpeautó. A nagyvárosi forgatagban észrevétlen. Ehhez persze hozzájárul jellegtelen fehérsége. Persze a színválasztással éppen ez volt a cél.
Az első kellemetlen meglepetés már az autó átvételkor mellbevágott. A széria ülésmagasság álítás - valamilyen egészen furcs és megmagyarázhatatlan okból - kimaradt az autóból. Egyszerűen elfelejtették a gyárban beszerelni. Így most olyan magasan ülök, hogy a fejem a plafont súrolja. De ennél rosszabb, hogy a belső tükörtől jobbra előre semmit nem látok. A kereszteződésben folyton hajlonganom kell, nehogy valami galibát okozzak. Mondanom sem kell, nagyon kényelmetlen és cseppet sem biztonságos. Természetesen azonnal írásban jeleztem a kereskedésnek a hiányosságot. Azóta eltelt 5 ónapban még csak igérgetésig jutottunk "Most már nemsokára megoldják a problémát" No comment. A Fiat Magyarország 30 ezer forint "bánatpénzt" ajánlott fel a hibás teljesítésért. Természetesen elzárkoztam, hiszen nekem a biztonságos üléspozícióra van szükségem. Most azt fontolgatom, hogy pert indítok. Azért ez mégis nonszensz.
Az autónak ezen túl két apróbb hibáját fedeztem fel eddig. Kétezres fordulat környékén - főként emelkedőn felfelé, tehát nagyobb terhelésnél - "becsörög" a motor.
Tolatásnál, alászedett kormánynál fémes nyikorgó hang hallatszik a a hátsó meghajtás felől.
Ezektől a bosszúságoktól eltekintve egy nagyon príma kis autó az új Panda. Kényelmes. Könnyű vezetni. Az utastere tágas. Keveset fogyaszt.
2800 kilométer után lecseréltettem az olajat. 26 ezer forintért volt az anyag és munkadíj az Óbudai Fiat szervízben. Tehát eddig a fenttartási költségere sem lehet panaszom. 5 és 6 liter között van a téli fogyasztása, úgy, hogy csak hegyen (aszfalton) közlekedek vele.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Dunaautó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3200
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? E60 kombi Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 2012 (2012)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)