A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Multipla (2004)

Multipla Natural Power 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szervízigényes szerelem, szerelők szeretője.

Szöveges ítélet

Mindig vágyódtam, egy kívül kicsi, belül nagy, egyedi járgányra.
Úgy adódott, hogy megláttam egy jónak ígérkezőt.
Bíztam az eladó által választott szervíz korrektségében, a vezetett szervízkönyvben, illetve a tapasztalataimban.

ILYET NE CSINÁLJATOK, SENKI NE VEGYEN HASZNÁLT AUTÓT ÁTNÉZETÉS NÉLKÜL!

2008 év végén gyártott, 2009 januárjában Olaszországban forgalomba helyezett, tetőablakon kívül kis híján a legmagasabb felszereltségű Multipla(automata klíma, körbe lufik, el. ablakok, kormányról vezérelhető fejegység, telefon előkésztítés, tolatóradar, elektromos ülésállítás, fűthető és motoros tükrök).

Az előző magyar tulaj 2019-ben hozatta, 190.000. km, vezetett szervízkönyv, megkímélt kárpitok, műszerfal egyben, jaj de jó a habos libafos.
Az AutoSZUM-ba hordta szereltetni, két év alatt 600.000(hatszázezer) forintot költött rá.

Próbaúton ment mindkét üzemben, bár gázzal lomha volt, de hűtött-fűtött, és jó volt vezetni. Mondjuk dinamizmus az nincs, de úgyis csak helyváltoztatásra használom. A gyerekeim kedvelik.
850-ért elhoztam. Friss vizsgával és friss tartályvizsgával adta át a tulaj.
Három hét után elkezdett recsegni a hátulja, dübögni a bal eleje, langyosan fűtött, párásodott az ablak, szivárgott az olaj a blokkból.
Gázzal néha dadogott.
Visszavittem az AutoSZUM-hoz, mert a számlákat lefűzve tárolta az előző tulaj és a számlákkal a szervíz egyúttal jótállást vállalt, átnézték, és azt mondták, hogy bal stabpálca, és fűtőradiátor takarítás elegendő, mást nem találtak.
Időközben regisztráltam egy Multipla csoportba, tapasztalatokért, és segítségért.
Szétkaptam a fűtést, semmi baja nem volt a radiátornak, a terelőlap porladt el(!!!), és nem vezette azon keresztül a levegőt. A belső levegő keringtető terelőlap motorja pedig megmakkant, és a terelőlap belső levegő keringtetésen maradt.
Egy tipp után elvittem Pécelre Lukács Robihoz.
Beállította a gyertyákat, és a gázinjektorokat, azóta 5.5 kilóval járok vegyesben, klímával.
Kicserélte a vezérlést, mert a vezérműszíj utoljára 102.000.-nél lett cserélve, és az előző szervíz nem foglalkozott vele.
Főtengely szimmeringet cserélt.
Hátsó hidat felújította.
4 benzin injektort cserélt, mert először a hármas, utána az egyes döglött meg, és mondtam Neki, hogy cserélje a másik kettőt is, mert nem szeretnék egyesével kimenni Hozzá.
Elöl szilenteket cserélt.
Fűtőbox alsó részét saját kezűleg cseréltem, új klímakompresszort kapott, kuplungszerkezet és kinyomócsapágy csere is volt.
Így a 11 éves, "megkímélt" állapotú, vezetett szervízkönyves, előző tulaj által 600.000 forintot ráköltött autóra még 3 kilót rádobtam.
Hülye vagyok, na...
Ahogy látom a fórumokban, valami mindig elromlik, és otthon nekiállnak cserélni, javítani, vagy szerelőhöz viszik.
És alig ötzret mentem vele.
Ha ezek után megint előjön egy százezres tétel, eladom a francba.
Multilpázni egy tudatállapot, és amúgy vidám dolog.

Hibalista

- Hátsó lengőkar csapágyak, főtengely szimmering, fűtőbox, stabpálcák, benzin injektorok(4 db), gázszelep, felső holtponti jeladó, klímakompresszor, kuplungszerkezet és kinyomócsapágy

Ide hordtam szervizbe

Autó SZUMA hozzáállásuk kiváló, és rendkívül udvariasak, csak ehhez a típushoz kevésbé értenek.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Luki GázautóNehéz időpontot foglalni, de ha már ott van, akkor jó kezekben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Wagon R+ Következő autója? Forester
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Multipla 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)