A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Sirion (2008)

Sirion 1.3 Automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon piros a kényelmes, ügyes kis automata

Szöveges ítélet

A Daihatsu Materia kishúga. Egyébként Toyota Passo ami a Yaris családba tartozik. A 4 sebességes automata váltóval, de nem négykerék hajtással kíváló gép. A kézi váltóhoz képest kifejezetten alacsonyabbra van méretezve a fordulatszám. Kézivel 130-nál 4e-t forog, automatával 3200-at! Így autópályán, országúton hihetetlen, de 1 literrel kevesebbet fogyaszt kéziváltós társához képest. 5-7l közti fogyasztási értékeket produkált, amit a fedélzeti komputer pillanatnyi és átlagos fogyasztási értékek alátámasztottak. Stabil, kíválóan manőverezhető, rosszabb úton is kellemesen fut, mint a cikkben is megírva van. Nem zörög, nyöszörög, nyikorog, teljesen egyben van. A takarékosra hangolt automata váltóval ugyan lomhább a gondoltnál, de az overdrive kikapcsolásával lényegesen fürgébbre is állítható többletfogyasztásért, emelt fordulatszámért cserébe. Persze lényeg az alacsony fogyasztás, ez nem a sietős, óriás hűtőmaszkos, mindenkit kényszeresen leelőzős vezetők kocsija. És elég halk is belül.
Mindene finoman működik, a belső elrendezése kíváló, egy méretkategóriával följebb is elmenne. A pici műszerfal viszont amit a kormánykeréken át kell kukucskálni nem a legszerencsésebb kivitelezés. Használható, de jobb lett volna ha az órák a műszerfalon és nem a kormányrúdon vannak. Az órák számjegyeinek tipográfiája sem telitalálat, szokni kell. Ugyanígy a fényszóró magasságállításának és a külső tükrök igazításának a gombjai a kormányoszlopon belül, jobbra vannak a slusszkulcs környékén. Nem kényelmes helyzet, de nem lényeges, ritkán kell használni. Vezetése, futása, fenntartása a lényeg, abban egyszerűen tökéletes. Fűtése, légkondija, szellőzése kíváló. Hátul is bőven elegendő a hely, továbbá a csomagtartója is egész komolyan megpakolható. Az első ülések különösen kényelmesek. Nem puhák, nem kemények, nem túl padszerűek, de nem is túl kagylósítottak. A ki-beszállás is kényelmes.

Hibalista

- Sokat állt (3 év alatt 6e km), az akkuját ki kellett cserélni, egyébként tökéletes.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.3 Swift, automata Következő autója? 74 évesen utolsónak szánom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Sirion 2008 (2008)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)