Jó kis autó ez
Szöveges ítélet
Gyengék a hátsó rugók, 140 felett billeg, 160 felé két személlyel emelkedik az eleje. A futóm?ve nem feltétlen a maximális kanyarsebességet szolgálja.
És most a jók: napi 40 km-t megyek vele, ennek kb felét 70-es tábláknál, szinte csak városban. Télen sem ment a fogyasztás 8.4 fölé, nyáron, autópályán mértem 6.2-t is. 140ig nagyon jól fogyaszt, 8 alatt, 150 felé már inkább 9 litert.
Nagyon tetszik, hogy a h?t? és az els? rendszám között kb 40 centi van, ami egy esetleges balesetben büntetlenül törhet, az autó üzemképes marad, legfeljebb világítás nem lesz. Mint a Volvokban a rénszaravasvédelem. :-))
Nagyon megy 100ig, városban, lámpánál A4-est is simán meg lehet izzasztani vele. Kár, hogy 2500 és 4000 között megy nagyon, nem kicsit lentebb.
Ebben van légkondi, mások mérése szerint 100nál bekapcsolva kb 95-re viszi le a sebességet. Én nem használom, jobban szeretem a lehúzott ablakot.
Rozsdára érzékeny, másfél éve nem garázsban áll, jöttek is a foltok a hátsó kerékjáraton kivül-belül. A vastag réteg alvázvéd? megfogta.
Els? fényszóró ég?cseréjéhez elég kicsi a hely, de lehet hogy csak én vagyok ügyetlen.
Hibalista
- Minkét hátsó ajtóba men? vezetékköteg: a bal oldalon 7-b?l 5, jobb oldalon 7 b?l 2 volt eltörve. 5000
- Lamba-szondáról leesett a vezeték, 300
- A kipufogó utolsó hátsó dob utáni kb 50 centis, felfüggesztés nélküli részt elhagytam, 30000 a csere a középs? dob utántól.
-
- Km miatti vezérm?szijcsere, m?szakival együtt 30000
Ide hordtam szervizbe
Bp, Thököly úti Fiat szervíz a Róna utca és a Hungária között, nagyon jó szerel?.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Uno | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
