A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Spring (2021)

Spring 45 lóerős 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vállalható kompromisszum olcsó üzemeltetéssel

Szöveges ítélet

Jó tulajdonságok: remek fogású műanyag kormány. Narancs cérnával szépen megvart ülések. Nem csúcs ugyan, de legalább minőségibb a tetőkárpit is, itt nem spóroltak. A piac legolcsóban fenntartható autója, azon kevesek egyike, amelyiknek a hatótáv értékei nincsenek bekamuza, valóban kiautózható belőle az ígért hatótáv. 1 teletöltés 1000 Ft-ból megvan, ezzel 250km-t lehet menni. Csak 4 személyes az autó, de a 4 fő valóban elfér benne, bőven van fajtér és lábtér is. A csomagtartó is megfelelő méretű, kisautós, de egy 3.75m hosszú autóhoz képest parádésan tágas. Nagyon kis helyen meg lehet vele fordulni, könyű a kormányzása. Jól manőverezhető és parkolható városban is, és van jó tolatókamerája is. A fedélzeti navigáció és rádió gyorsan reagál, az USB töltő gyorsan tölti a telefont. Van pótkereke, így nem kell Assistancera várni órákon át egy defekt esetén, ráadásul teljesértékű a pótkereke. Hátul is van elektromos ablakemelője. Feláras narancs díszítőbtéteivel egyedivé konfigurálható. Az évente 3 millió autót gyártó Dongfeng kínai üzemében készül, kiforrott konstrukción alapul, a gyártási gyermekbetegségek kiküszöbölése már évekkel korábban megtörtént a benzines modellek gyártása közben. Könnyűfém utánzatú a kereke, amely kellően vékony, így a fogyasztása alacsony tud lenni. A-ból B-be olcsón visz el, ingyen parolhatsz vele, hiszen nem rontod a település levegőjét, nem égeted el belőle az oxigént.

Rossz talajdonságok: nemcsak a kormány, de a vezető ülésének magassága sem állítható. A hátsó üléstámla osztottan nem, csak egyben dönthető le. Igénytelen, kopogós műanyagból öntött beltér, izzasztó vegán bőr (műbőr) ülések, napon álva gyorsan felforrósodó beltér. Ha az utasod bevágja az ajtót, akkor kong a lemez. Nem tud 135-nél gyorsabban menni, ez a maximum amit tud pályán dombon lefele. Ha széles a válla az elöl ülőknek, akkor az hozzáérhet a B oszlophoz, nincs könyöktámasz a két első ülés között. A mesterséges elektromos autó hang, ami kb 60 km alattig hallható idegesítő elektromos hangszínű, erősödik a hangja ha lassulsz, hogy védje a gyalogosokat. Az ajtón lenne a helye az első elektromos ablakemelőknek is, a hátsók legalább oda kerültek. Érdemes bele jobb fényerejű fényszórót venni, a gyári Osramok gyenge minőségűek kevés fényerővel. Ablakmosó fúvókából csak 1 van, ahogy gyári ablaktörlőlapátból is, ráadásul az sem kitűnő minőségű, hanem hagyományos kivitelű, erre is lehet költeni a felesleges ezreket. Elspórolták a műanyag védőburkolatokat a csomagtér pereméről, a csomagtér ajtó belső feléről is, így kilátszik a lyuggatott lemez, nincs az ajtó felett kapaszkodó/ szemüvegtartó sem. Nagyon bazáriak és olcsók a műszerfal mutatói, a 80-as évek igényes autóinak szinvonalát hozza. Linglong márkájú kínai nyári gumikon érkezik, amelyek sokaknak nem megfelelőek. Aranyárban van a gyári gyenge ablaktörlőlapát, a gyári ablakmosó, a pollenszűrő és a téli gumihoz az acélfelni is. Néhány gyökér önkormányzat a 100%-os elektromos autóktól is parkolódíjat szed, a lista sajnos rohamosan bővül, így garantáltan belefuthatsz előbb-utóbb néhány sokezres parkolóbírságba is, hiába véded a helyi lakosok levegőjének minőségét.

Hibalista

- Az applikáció hónapokig nem működött, mostmár stabil. Ezzel most már el lehet a klímát indítani az interneten keresztül, és nézni a töltöttséget. Sokaknak a klíma elereszti a hűtőgázt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2022
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 2
Megbízhatóság (6) Vezetett km 4004
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Spring 2021

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)