A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » lodgy (2019)

lodgy TCE 130 FAP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Holysmoke autót vett, amibe befér a minden. Is.

Szöveges ítélet

Nincs sok tapasztalatom vele, alig egy éve használjuk.
Zöldkarikás(nagycsaládos autóvásárlási támogatás) beszerzés volt, így 2550000HUF fizettünk érte. Ebben benne van a 8 gumi(nokian téli, conti nyári) 2évvel kibővített garancia, 5év teljes szervízköltsége assistance szolgáltatással, a Stepway felszereltség + rendelt extra a tolatókamera, 8"navis rádió, tempomat, sebesség limiter, kapcsolható kipörgésgátló, hátsó elektromos ablak, 7 teljes értékű ülés.
A hátsó 2 ülés is valóban teljes értékű. Én(190cm, 150kg)is kényelmesen elférek és nincsenek a térdeim a nyakamban.
Hely az hatalmas benne. A spórolás viszont nagyon látszik. Minden burkolata műanyag. Igaz, újrahasznosítható, a gyerekkezek és lábak miatt nekem kicsit szimpi is, mert nagyon könnyű takarítani. Az ablakemelő gombjai nem világítanak, de az izzó és a kábelezés benne van, egy pár érvégsaruval és darab vezetékkel 5perc alatt megoldható. Tolató lámpa csak egy oldalon van, a másikon pedig ott az üres búra a foglalattal, kábelezés nélkül. A kormány mögötti vezérlőszervek Clioból jöttek, a világítás kapcsoló nem kapott relét, a teljes áram keresztül megy rajta, emiatt gyakori probléma az, hogy elolvad. Ezt a Lodgy csoportban láttam már többször is. Utólagos kapcsoló relé beépíthető, kb 5000HUF. A navi jól használható, pontos, a Dacia oldaláról frissíthető (meg az ncore.cc oldaláról is) A zene egész használható, szépen konfigurálható a hang, működik a telefontükrözés is, de csak kábellel sajnos. Bluetoothon csak a kihangosító és a zenelejátszó működik.
Ellenben az egész hackelhető.
Nem rossz autó amúgy. Egy FAstrából ültünk át.
Az ajtó hatalmas, kishíján derékszögben nyitható. A kormány kicsit olyan langyi, alig ad visszajelzést az útról. A váltó egészen határozott, akkora klattyanással megy a fokozatokba. Ez már a 6gangos, első három rövidebb, 4-5-6 hosszabb áttétel, ami miatt városban lehet vele szépen ugrálni ide-oda, autópályán pedig alig forog 2600/perc 130kmph-nál. De nem egy fogyasztásbajnok. Átlag 9.5l. Ebben már az új motor van. Daciasok szerint merci motor, mercisek szerint renault motor. Szerintem meg, ha a nissannál körülnézünk, inkább onnam jött. Elég virgonc, 130 le, 260NM, viszi a kasznit rendesen. A futomű nekem nem tetszik mert billeg, gondolom a magas kaszni miatt, ami ráadásul nem is túl széles, de barátkozunk.
A fékek túlméretezettek, vagy teljes terhelés mellett lesznek talán éppen elég. Baromira fog. Igaz sosem volt szervoseg abs-es autóm, de a dokkerben pl lényegesen gyengébb volt a fékerő.
A csomagtartó hatalmas. 5 ember 5 biciklivel kényelmesen elfér a kasznin belül. Vagy 3 ember plusz 12db raklap. A 2,5m fenyőfát ugy raktam bele, hogy a hátsó ajtó simán lecsukódott és elől sem zavart. Az ülés alatt van hely sílécnek, a padlón 9db rögzítőfül is akad, egész jó helyen.
Az ülések nagyon nagyok , még én is kényelmesen elférek. A középső sorban felhajtható asztallapok pohártartóval, a hátsó sorban a könyöklőbe süllyesztett pohártartó és minden sorban 2db szivargyújtó csatlakozó van. Ebből jutott a csomagtartóba is egy, meg a műszerfal aljába is.
Viccesen fürge az autó, pedig még nem is adtam neki sosem teligázt. Még nincs 4000km benne, egyelőre nem forgattam 3500fölé. A hasmagassága 18cm, nem egy duster, de azokon a földutakon amerre járok tökéletesen elég. (az opelt is kiemeltem anno légrugókkal, de nem volt magasabb az sem)
Összegezve a Winklinek igaza volt, akik nagycsaládos kedvezménnyel vették jól jártak, annyit simán megért.
Mostanra már kezd a piac hozzáigazodni, beleárazták a kedvezményt nagy részben.
Amikor mi megrendeltük akkor 4.2M volt a listaár, most már 6M alatt nincs ezzel a felszereltséggel.
Mi szeretjük nagyon.

Hibalista

- Egyelőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2020
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra f Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Lodgy 2019 (2019)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)