kis ´winkes´
Szöveges ítélet
Két évesen vettem, franciából lett behozva 220E km-el. Úgy vettem meg, hogy csörgött a kinyomocsapágy és a toronycsapágy pedig szét volt nyírva. Az autót piacozásra használom így folyamatosan meg van pakolva kb 1,5T mindig van benne.
Évente átlagosan 30-35E megyek el vele ami szerintem nem sok, de a folyamatos sulynak köszönhetően elő jött egy két híba ami ennek köszönhető.
Pl.: Második kuplungcsere 300E-nél. Annak ellenére hogy szét van pakolva az autó motorikusan kímélve van, orzságút 90km/h pálya 110km/h. Évente cserélem az olajat rajta (komoly) és soha nem kellett utánna önteni még egy decit sem. A vezető ülés nagyon kényelmes a másik kettő az pedig vicces, kb 170cm magasságig ajánlom.
A motor 2.0 hdi 86le. Az alföldön tökéletes, de mihelyt dombot lát elkezd prüszkölni és vissza kell váltani 3.-ig.
A fogyalsztásával meg vagyok elégedve, vegyes használatban 9-10 liter, viszont mindig van benne 1,5 tonna.
A klima nagyon jól hűt, egyszer elkezdett folyni lábnál a kondenzvíz, de úgy mintha a kertben locsolnék. Elviszem a szerelőhöz azt mondja eldugult. Mondom Ok. Azt mondja kifújja levegővel, mondom ok. Másnap 40 fok bekapcsolom a klímát fél óra múlva nyakig ér a víz a kocsiban. Mondom nem Ok!
Elviszem szerelőhöz, mondom hogy mi a helyzet, azt mondja Ok megnézi. Két óra múlva felhív, hogy nagy a baj itt kellene hagyni a kocsit egy napra, majd holnap csörög. Másnap jön mondja 40E ft szerelési díj! Egy vödör száraz levelet szedtek ki a hűtőrendszerből úgy hogy szét szedték az egész autó elejét, hűtő, klima, minden le. Kérdezem ez hogy lehet, azt mondja a pollenszűrőnél ment be, az hogy lehet, hát szerinte nem volt benne v.mikor pol.szürő! Azóta száraz mint a szahara!
Egyszóval. Az autó megbízhatónak mondható még 320E km után is, bárhová elvisz és haza is hoz. Azoknak ajánlom akik egy igénytelen autót szeretnének kis ráforditással és hatalmas munkabírással!!
Hibalista
- -kinyomócsapágy -> 2x kuplungcsere 2x70E ft
- -sebváltógomb 5E ft
- -központizár érzékelő 1500ft
- -konzdenzvíz elvezető 40E ft
- -fényszoró magasság állító csere folyamatban
- -toronycsapágy 700ft/db
- -
Ide hordtam szervizbe
Zenith Racing
-Béla és Zsolesz a két csodakezű szerelő
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 320000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | t4 | Következő autója? | boxer v. jumper |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
