A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (1994-2005)

Jumper 2.0hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kis ´winkes´

Szöveges ítélet

Két évesen vettem, franciából lett behozva 220E km-el. Úgy vettem meg, hogy csörgött a kinyomocsapágy és a toronycsapágy pedig szét volt nyírva. Az autót piacozásra használom így folyamatosan meg van pakolva kb 1,5T mindig van benne.
Évente átlagosan 30-35E megyek el vele ami szerintem nem sok, de a folyamatos sulynak köszönhetően elő jött egy két híba ami ennek köszönhető.
Pl.: Második kuplungcsere 300E-nél. Annak ellenére hogy szét van pakolva az autó motorikusan kímélve van, orzságút 90km/h pálya 110km/h. Évente cserélem az olajat rajta (komoly) és soha nem kellett utánna önteni még egy decit sem. A vezető ülés nagyon kényelmes a másik kettő az pedig vicces, kb 170cm magasságig ajánlom.
A motor 2.0 hdi 86le. Az alföldön tökéletes, de mihelyt dombot lát elkezd prüszkölni és vissza kell váltani 3.-ig.
A fogyalsztásával meg vagyok elégedve, vegyes használatban 9-10 liter, viszont mindig van benne 1,5 tonna.
A klima nagyon jól hűt, egyszer elkezdett folyni lábnál a kondenzvíz, de úgy mintha a kertben locsolnék. Elviszem a szerelőhöz azt mondja eldugult. Mondom Ok. Azt mondja kifújja levegővel, mondom ok. Másnap 40 fok bekapcsolom a klímát fél óra múlva nyakig ér a víz a kocsiban. Mondom nem Ok!
Elviszem szerelőhöz, mondom hogy mi a helyzet, azt mondja Ok megnézi. Két óra múlva felhív, hogy nagy a baj itt kellene hagyni a kocsit egy napra, majd holnap csörög. Másnap jön mondja 40E ft szerelési díj! Egy vödör száraz levelet szedtek ki a hűtőrendszerből úgy hogy szét szedték az egész autó elejét, hűtő, klima, minden le. Kérdezem ez hogy lehet, azt mondja a pollenszűrőnél ment be, az hogy lehet, hát szerinte nem volt benne v.mikor pol.szürő! Azóta száraz mint a szahara!
Egyszóval. Az autó megbízhatónak mondható még 320E km után is, bárhová elvisz és haza is hoz. Azoknak ajánlom akik egy igénytelen autót szeretnének kis ráforditással és hatalmas munkabírással!!

Hibalista

- -kinyomócsapágy -> 2x kuplungcsere 2x70E ft
- -sebváltógomb 5E ft
- -központizár érzékelő 1500ft
- -konzdenzvíz elvezető 40E ft
- -fényszoró magasság állító csere folyamatban
- -toronycsapágy 700ft/db
- -

Ide hordtam szervizbe

Zenith Racing
-Béla és Zsolesz a két csodakezű szerelő

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 320000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? t4 Következő autója? boxer v. jumper
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 1994

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)