A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1,4 SXI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kedves, aranyos

Szöveges ítélet

Bevallom nem ez volt a választásom, hanem aut.váltós Saxo-t szerettem volna, de mivel ez akkor már nem volt kapahtó, döntöttem a C3 mellett. Utólag egy dolgot nagyon megbántam, mégpedig azt, hogy az autót nem 1,6-os motorral vettem, mely akkor mindössze 180e ft és 30LE többletet jelentett volna. De a megbánások sora ezzel véget is ért A motor szólhatna kicsit szebben is, bár nem hangos inkább kicsit karcos a hangja. Fogyasztása nekem vegyes használatban télen sem ment fel 7 liter fölé, igaz városban keveset használtam, viszont a mások által leírt rángatás sajnos nálam is jelentkezett, igaz csak télen és csak hideg motorral és csak elindulás után egyszer. Nyáron sosem fordult elő ezért ezzel a jelenséggel úgy gondolom együtt lehet élni. Ne mondja senki, hogy egyik másik autónak sincsen semmi apró bosszantó dolga, mert az nyílvánvalóan nem igaz. Az autóval autópályán volt igazán élvezetes a közlekedés, legalábbis 130-140 km/h nagyon fekszik neki. Ilyenkor rendkívül nyugodt és még nagyon csendes. Ennél többel is lehet menni vele, de a 165 km/h végsebesség tényleg annyi. Van egy dolog rajta ami bájos belseje és külseje ellenére érthetelenül egyszerűre sikeredett. ilyen a sebességváltó karja. Ezt későbbi modelleken már lecserélték amennyire én láttam, de az első 2 évben ilyen volt. Ezért aztán ezt cseréltem egy másik váltógombra és bőrszoknyát is kapott a porvédő gumiharang helyett. Az autó első fényszórói kicsit gyengék, ezen PHILIPS premium izzók segítettek sokat. A kaszni szerintem rendesen össze van rakva, az illesztések szépek, az autó mindenképpen erős és biztonságérzetet nyújt. Ülései párnázottak, a kormány kifogástalan, jó fogású, kár hogy a közepes kátyúk ronda hangú felütéseket eredményeznek. Nagyon hasznosnak találtam a sebességfüggő ablaktőrlőt és a rengeteg kényelmi extrát. A hibalistában említett holtponti jeladó egyébként a riasztó meghülyülése következtében hibásodott meg, ezt leszámítva semmi hibája nem volt az autónak. Szervízelni csak a szokásos cserék miatt kellett. Összességében elmondható, hogy finom kényelmes és megbízható autó volt a c3, sajnálom, hogy a legtöbb embernek rossz véleménye van a francia autókról általában, ami szerintem csak egy rossz szokás, hiszen elég valószínűtlen, hogy egy ország amely Európa egyik vezető autógyártói közé tartozik csupa roncs autóval látná el a vevőket. Nagy igazságtalanság, hogy azt amit megbocsáthatatlan hibaként rónak fel egy francia autónak azt német vagy japán társának elnézik, hiszen melyik autómárka népítéletében ne lenne megtalálható bármelyik akár általam említett "jelenség" vagy akár ennél rosszabb dolgok. A dolog tehát rendkívül szubjektív és messze nem objektív.
Hogy miért váltam meg tőle mégis? természetesen egy másik francia autóért - egy 1,6-os Peugeot 307-ért!

Hibalista

- HOLTPONTI JELADÓ

Ide hordtam szervizbe

csak otthon szervizeltem. A papírbetétes olajszűrő értehetlenül drágább mint a fémházas. Olajcsere 3,0 liter olaj, ez anyagáron sem több 6-7 ezer forintnál.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? swift Következő autója? Peugeot 307
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Majdnem nagyon szeretem

C3 1.4 sx - 2004
1999.11.30 29840   5,0

"Cinci" igy hivtuk es mindig fogjuk szeretni a C3-at!

C3 1,1 I - 2003
2009.06.05 44000   4,0

A C3 1.1i Ferrari fogyasztással.

C3 1.1 - 2004
1999.11.30 10750   3,0

A Szépség

C3 1.6 Exclusive SensoDrive - 2003
1999.11.30 13000   2,0

A cserbenhagyó kedvenc

C3 1.6 EXCLUSIVE - 2003
2010.05.03 11000   3,0

A gömböc

C3 1.1 Spot - 2005
1999.11.30 10000   3,0

A kacsánk...

C3 1.1 X - 2004
1999.11.30 47000   4,0

A kedves kis gömböc

C3 1,1 - 2002
1999.11.30 48000   2,0

A kis kedvenc

C3 1,4 Sx - 2004
2008.08.31 47000   3,0

A kis kedvenc

C3 1,4 SX - 2004
2008.09.07 47000   3,0

A kis unaloműző

C3 1.1 spot - 2007
2013.11.29 140000   4,0

A meglepetés

C3 1,6i EXCLUSIVE - 2002
1999.11.30 60000   1,0

A megnőtt vadkacsa

C3 1.1i - 2003
1999.11.30 40000   1,0

A mérleg és annak a két serpenyője

C3 1,6 exclusive - 2005
2011.09.12 16000   4,3

Annyit tud, amennyit ér

C3 1,4 HDI SX 16V - 2003
1999.11.30 72000   3,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)