A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C1 (2005)

C1 1,0i X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisétkű Hörcsög

Szöveges ítélet

Hát kezdjük a külsejével: gyönyörű formája van, amikor benne ülök, szinte érzem, ahogy a kíváncsi tekintetek követik. Elől a feltűnő ezüst Citroen embléma, hátul a csomagtartófedélként is funkcionáló ablak és a mellette elhelyezkedő két domborulatból álló lámpa nagyon feldobja a kis tömzsi C1 karosszériáját. Az autóval kényelmesen lehet parkolni a 9 méteres fordulókörnek, és kis kiterjedésének köszönhetően. 4 személyes, de ketten lehet a legkényelmesebben használni. Hátul így van hely a csomagoknak, amik a csomagtartóba jó eséllyel nem férnek be. Ha beszállunk, az első dolog ami felkelti az ember figyelmét, az a kilométeróra. Méretes, szép darab, és sokat dob a kocsi belső látványán főleg este a narancssárga háttérvilágításával és a rajta levő jelzőlámpákkal. A fordulatszámmérő opcionális, amit végül nem is kértem hozzá, de nem bántam meg, mert a 3 hengeres motor jellegzetesen doromboló hangjából pontosan lehet tudni, hogy mikor milyen sebességfokozatba érdemes váltani. A többi kezelőszerv is praktikusan van elhelyezve, minden kézreáll. Külön pontot érdemel a sok kis zseb, ami el van rejtve a műszerfalon, ezek a városi használatban nagyon hasznosak tudnak lenni. Visszatérve a hangra: hát igen, zajos kis jószág ez nem vitás. Valakit biztosan zavar, de nekem kifejezetten tetszik ez a pörgős motorzúgás, ami megdobja a mentális lóerőket. Előzés közben ezek már kevésbé érezhetőek, de ha ügyesek vagyunk azért ez a manőver is kivitelezhető. A benzinkútnál egyből új perspektívába kerül az ezres motor… Az mindenesetre látszik, hogy inkább városra tervezték az autót, hiszen az 50-et nagyobb társait megszégyenítő módon tudja elérni köszönhetően kis súlyának. A futómű kicsit kemény, ami élvezetessé teszi a kanyarokat, és fájdalmassá a kátyúkat. Az alapfelszereltség eleinte szegényesnek tűnt, de az ajándék klímával, meg az ABS-szel minden megvolt, amit kívántam. A szervó hiánya engem nem zavar, egyel kevesebb dolog, ami elromolhat. Amit tényleg hiányoltam az a hangrendszer, és a központizár volt, de az előbbinek még a helye is ki volt építve, így ezeket viszonylag olcsón be tudtam szerezni. Összességében szerintem egy nagyon jó autót sikerült venni, ami minden igényemet kielégíti és a vezetési stílusomhoz is tökéletesen megfelel. Kiskategóriás társait sok területen egyértelműen lekörözi és mindezt nagyon jó áron teszi.

Hibalista

- A váltóján kellett kicsit állítani, mert hátramentet nehezen vette, de két perc alatt megcsinálták és azóta is kiváló.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Szekszárd Szekszárd, Bor utca 8

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C1 2005 (2005 - 2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)