A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C-Crosser (2007)

C-Crosser 2.2 HDI Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Made In Japan

Szöveges ítélet

Hosszas gondolkodás után vettük meg első családi autónkat. Mindenképpen japán autót szerettem volna és lehetőleg egyterű-félét, mivel gyakran járunk "tömegesen" kirándulni. Az egyterű koncepciót végül szabadidőjármű kategóriára cseréltem, így a Toyota RAV4, Honda CRV... jött számításba. Amíg nem olvastam az Outlander alapokon készülő Crosser-ről.
Dízel, japán gyártású, formás megjelenésű, akár heten is elférünk benne és mégsem örvend olyan közutálatnak mint a német társai. Így ő lett a befutó!

Sok gondom eddig nem volt vele. A dízelhez egy automata verziónak jobban örültem volna, mivel kényelmes vagyok, de sebaj. Most már csukott szemmel is beállok vele bárhová! Mindenki megnézi és mindenkinek tetszik! A buszokat és gyalogosokat mindig elengedem, szegények teljesen zavarban vannak emiatt. Ilyen dögös autótól mást várnának... de ezt kiskoromban (amíg gyalogoltam és buszoztam) megfogadtam magamnak!

Sajnos a kpl-probléma nálam is fennállt. A szerviz/importőri kollégák segítőkészségét pedig engedjék meg, hogy én döntsem el!
Dolgoztam VSZ-en, tudom milyen érzés az...

Azóta megint minden rendben van, egyszer a fogyasztást is sikerült 6 literre belőni! Az RF Hifi gyönyörűen szól, s a navigációra sem lehet panasz! A világos bőrbelső tágassá és barátságossá teszi az enteriört.

június - Sajnos mostanában csúnyán megnőtt a fogyasztás, ezt egyelőre a fokozott klímahasználatnak, a nagyobb utaslétszámnak és a nem éppen öreguras vezetési stílusomnak tudom be. Ez utóbbin próbálok változtatni!

Tállya környékén végre kipróbáltam a földúton való barangolást is. A forgótárcsát 4-esben hagytam, mivel ekkor is csak 2-kerék hajtott, a másik tengely szükség esetén kapcsol be.

augusztus - túl vagyok az első kötelezőn, szép 6-számjegyű összeget hagytam a srácoknál. A nyár közepe nagyon sűrűre sikeredett: Prága, München, Pécs (4x). Az autót hosszútávon is kényelmes vezetni. Végül Németországból visszafelé csak én vezettem (1x álltunk meg tankolni).

Ami a többit illeti: remélem a ráncfelvarráskor a Crosser is megkapja a rögzített kormányközepet. Próbáltam egy másik modellben és nagyon tetszett!

Hibalista

- Egy kampány miatt kellett szervizbe mennem. De nem volt komoly a beavatkozás.
- A RF fejegységnél nem stimmelt egy beállítás, de mint kiderült csak mi piszkáltuk el.
- A bal hátsó ablakemelő furcsán mozgott. Beállították a vezetőkeretet.

Ide hordtam szervizbe

Pásztor - Szentmihályi
Van ott egy igen értelmes gyerek, mindig hozzá viszem. Korrektek és segítőkészek! Csak picit messze vannak (legalábbis nekem).

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 22500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Dehogy cserélem le!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C-Crosser 2007 (2007)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)