A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Aveo (2011)

Aveo 1.4 LT+ 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kis motor, nagy lélek

Szöveges ítélet

A feleségem korábban egy 2literes benzines Sénic-kel járt dolgozni. A sok rövid városi út a fogyasztásban bosszulta meg magát (11 liter körüli) Ezért úgy döntöttünk az megy és veszünk egy kisautót ami erre a használatra célszerűbb. Több tipust is megnéztük, de az akkoriban elég friss modellt az Aveo új generációját választottuk.
A külsőre nekem bejövős, jópofa, ugyanakkor modern formavilág. A belseje is messze ütötte a többi kategória társat. Az olcsó műanyagok ellenére olyan jó formavilágot találtak ki hozzá a koreaiak, hogy ez szinte eladja magát. A fordulatszám mérő mutatós, mellette a sebességmérő digitális. Tele az egész autó pakolóhelyekkel, szuper ötletekkel és kényelmi felszereléssel (pl. tempomat, 4 elektromos ablak, bluetooth-os rádió, dupla kesztyűtartó, egy rakat hárombetűs holmi, minden üléshez övfigyelő, stb, stb.
Az asszony javarészt munkába járásra használja, napi kb 25 km-t tesz meg vele, illetve néha-néha egy vidéki út. A benzinmotor adta magát. Nagyon gondolkodtam az erősebb 100 lóerős változaton, de azt olvastam, hogy jelentősebben érezhető különbség nincs a 100 és a 86 lóerős között. Végül döntött az ár és a 86 lóerőst vittük. Ez igazából autópályán bosszulja meg magát. Volt egy külföldi utunk, soha többet. 130as tempót dombon felfelé képtelen tartani, hiába tempomat. Az utazósebességnek a megfelelő 110-120 között van. Efelett csak gyilkolás...
A felszereltsége szinte nagyautós, a technika profi, a kényelem is kategórián felül van. Az első ülések szuperek, és hely is van. (elférek bőven az asszony mögött ha ő vezet, ő 166 cm, én 180!) Úttartása szuper, a biztonsági felszereltsége is példás. Az egyetlen gond a gyenge motor... Az asszonynak megfelel én meg vettem magamnak egy erősebb járgányt! :)
Ami nekem fura benne ha vezetem, hogy szerintem túl van szervózva. Nagyon puha mind a kormányzás, mind a fék.
A megbízhatóságára nem lehet panasz, még egyszer sem hagyott az út szélén. Bár egy mai autó ilyen kevés km-rel ne is tegyen ilyet. Eddig csak márkaszervízbe volt hordva. Mivel megelégeltem a drága munkát (és a silány minőségű anyagokat) ezután saját magam intézem majd a kisszervizeket. (olajcsere, stb.)
Hibája nem sok volt a három év alatt: Idő előtt tönkrement mindkét stabilizátor, amely az első futómű felől érkező egyre idegesítőbb kotyogó hanggal adta tudomásunkra, hogy cserére kívánkozik. Szerencsére garanciaidőn belül voltunk, ingyen cserélték őket.
A fogyasztását kicsit magasnak tartom. Igaz, hogy többnyire városban hajtjuk, de azért közel sem a belvárosban. (Csepel-Szigetszentmiklós viszonylat) Ezért kicsit sokallom a 7,4 literes átlagot. Országúton is nehézkes 6,5 alá vinni...
Csomagtartója nem túl nagy, ötajtós kivitel. Sosem mértem le, de szerintem nagyobb mint egy Suzuki Swift-é. Kétszintes csomagtere van, az elválasztót ki lehet venni és letenni a legalsó szintre is, így kicsit nagyobb a hely. Az üléseket előredönteni lehet, de felhajtani nem, így nagyobb cucc szállításnál számolni kell a kialakuló lépcsővel...
Az asszony nagyon szereti, örömmel jár vele dolgozni, így amire használjuk arra tökéletes vétel volt.

Hibalista

- Elülső stabilizátorok, mindkettő, egyik 8000 km utána, a másik 15000 -nél. Garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz, Majosháza

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Márkaszervíz, Opel Duna, Soroksári út

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Renault Scenic Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Aveo 2011 (2011)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)