A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X6 (2015)

X6 40d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A stílus maga!

Szöveges ítélet

Négy autó került szóba a váráslás előtt. Q7, GLE coupe, x6, RX 450h. Mindegyiket kipróbáltam. A Lexus nagyon jó autó, de érzésre azért a németek mások és mivel az egyik németre volt egy fantasztikus akció, szóval ugyanazért az árért inkább az. Itt azért megosztanám, hogy a budapesti Lexus szalonban sikerült úgy megnézni az autót, hogy még a köszönésem sem fogadták, hiába ültem be a kocsiba, nem jött oda hozzám senki. Úgy jöttem el, hogy távozáskor sem köszönt rám senki. Az autót Szegeden tudtam kipróbálni, rendkívül kedvesek segítőkészek, abszolút ajánlott kategória a kereskedés.
Az Audi a többi autóhoz képest belülről jóval kisebbnek érződött, de ezt a centi be is bizonyította, a középső indokolatlanul széles pult, rengeteg helyet vesz el a vezető lábától. A Mercedesnél a budapesti szalonban ugyanaz a kiszolgálás, mint a Lexusnál. Kecskeméten tudtam kipróbálni az autót, ott nagyon segítőkészek voltak és kedvesek. Az autó szuper volt, de nekem túl sportos, keménynek érzetem a légrugók ellenére és az ára is jóval magasabb volt, mint a BMW -nek (azt fontos megjegyezni, hogy a BMW re super akció volt). Akkor a BMW. Mondták az akciót, már félig "megvettek" kipróbáltam az autót és teljesen. A szegedi szalon nagyon rendben van, mindenki kedves és segítőkész. Volt bennem az a sztereotípia, hogy a BMW sportos, ezért kemény, de ez nem bizonyult igaznak. Annak a kemény pattogásnak, amit a másik márkánál éreztem, nyoma sem volt. Az ülések leírhatatlanul kényelmesek és rengeteg a beállítási lehetőség. Mivel nálam a kényelem a fő szempont, ezt választottam. A kocsi egyenlőre bejáratós, de a fogyasztása remek, a formája szép. Ha valami kritikát muszáj volnék megfogalmazni, talán a vezetést segítő rendszerek nem a legmodernebbek. Az adaptív tempomat, kétsávos úton belső sávban belső kanyaríven, nem a belső sáv kanyarívét figyeli, hanem egyenesen előre és ha a külső sávban kamion van, belefékez. Az autó saját kormányvezérlése, csak autópályán működik és csak 60 alatt.

II. Etap
19.500 Km a varázslat tart. Mindenhol vannak apróbb zökkenők, mert ilyen az élet, de a C-Mobil -nál nem elhallgatás van, nem letagadás, hanem megbeszélés és valami közös dolog kitalálása, hogy az ügyfél egy percig sem érezze úgy, hogy itt most valami neki a saját pénzéért nem jó. Gratulálok a hozzá álláshoz, példa értékű, nagyon ajánlott. Az autó vásárlásakor szóban megegyeztem valamiben a értékesítő kollégával és amint beléptem a szalonba az értékesítő kolléga felismert és minden úgy történt azután, mint amiben az autó vásárlásakor megegyeztünk. Köszönöm! Az autóról azért nem tudok sokat írni, mivel tökéletesen működik. Továbbra is gyors kényelmes és elegáns.

III. Etap
34.000 km
A véleményem alapvetően ugyanaz. Meg vagyok elégedve.
Három dolog derült ki azóta, a lakva ismerszik az ember elvén.
Az egyik, a tábla felismerő rendszer nem ismeri fel a 130 km feletti sebesség korlátozásokat, pedig Ausztriában akad.
A kocsi wifi -je továbbra sem használható, kértem tanácsot az importőrtől, azt a választ kaptam, hogy Magyarországon egy osztrák cég biztosítja a BMW-k internetes elérését, ezért a kocsiban a wifi nem elérhető. Azaz egyszerűbbre fordítva. A kocsi minden adatot elküld rólam, a kocsiról mert erre van internet kapcsolat, viszont a kocsiban ülők kényelmére nincs.... Ismerősöm Németországból hozott be egy pár éves BMW-t. Abban van wifi a bent ülőknek.....
A másik, hogy a vezetést segítő rendszerek 0 fok alatt, csapadékos időben egyszerűen kikapcsolnak. Ugyanez van napfelkeltekor-naplementekor közvetlen szemből sugárzó nap esetén, kikapcsolnak, közlik, hogy megszűnt az adaptív tempomat, a távolság figyelés és tartás. Nem igazán értem. Nem pont ez lenne a lényege, hogy rossz időben számítsak ezekre a rendszerekre? A nagy csirkém ilyet soha nem írt ki. Lehetett bármekkora havazás vagy jegesedés. Nem vagyok egy műszaki guru, ha tippelnem kéne, talán az lehet, hogy egyes autók radarral dolgoznak, a radarhullámokat a napsütés, a jegesedés nem befolyásolja, máshol meg spórolnak, optikával oldják meg ugyanezt, mert olcsóbb, de bizony az optikát a nap elvakítja, a jég belepi...

Ami még meglepett, hogy bizony ki kell nyitni a motorháztetőt, két szerviz között. Az ad blue tartály olyan kicsi, hogy kb 7000 km-re elég, ha tele van. Nem tudom, nekem ez a második ad blue -s kocsim, de a Jeep -embe nem is tudtam sokáig, hogy van ad blue, mert akkor a tartály volt benne, hogy azt a szervizben megtöltötték és elég volt a következő szervizig.

IV Etap
49.000 km
Történt egy kis sérülés az autó lökhárítóján a parkolóban, a szerviz reakciója ahol vettem a következő volt. A szerviz vezetőt hiába hívtam telefonon, két napon át, a telefont fel nem vette, vissza nem hívott. E-mail-t is írtam, arra nem válaszolt. Hívtam egy másik szervizest, akinek szintén elküldtem a levelem, annyit kaptam, hogy a megfelelő helyre továbbította, azóta sem kerestek, hogy megcsinálnák az autót, kínomban már az értékesítőt hívtam negyednap, hogy kit kéne ........ hogy valaki megcsinálja a kocsimat a szervizben? Próbált segíteni, valaki vissza hívott délután, hogy még aznap küld egy ajánlatot. Ennek már 11 napja, természetesen semmit nem kaptam, aki tud megbízható BMW szervizt kérem írja meg. Bármilyen jó is maga az autó, az ilyen szolgáltatástól ....... ízű lesz az ember szája.

V. Etap
75.000 km
Sikerült találnom egy korrekt gyors megbízható szervizt Kecskeméten, azóta nyugodt az életem, bármi van az autóval, jó kezekben van, de szerencsére nincs vele gond, csak nyeli a kilométereket.

VI. Etap
98.000 km
Felületi rozsda jelent meg a féknyergeken, a kerékcsavarokon, alá nézni nem is mertem, az ülés kezd "kagylósság" válni, a kéderegumik kezdenek nem egyenesen állni. Mondtam a szervizben, mire az volt a válasz, "már nem új az autó". Hát ez engem mellbe vágott, két és fél éves autónál. Ez előtt, egy kivétellel, mindig Japánban gyártott Japán vagy Koreában gyártott Koreai autóim voltak, mind 150.000-200.000 km között használtam új koruktól fogva, 3-4 évig, de hasonlót nem tapasztaltam. Lehet velem van a baj, öreg vagyok és azt gondoltam a vásárlásnál, hogy egy kétszer olyan drága autó, amit háromszor olyan drága fent tartani, minimum kétszer olyan jó lesz, mint a többi autóm és ez nem jött össze, de ha legalább olyan jó lett volna, de az sem. Megértettem, megéltem, hogy azok az ismerőseim, akik BMW-t vettek (mind újat vettek), utána mért nem választották másodszorra is ezt a márkát, mikor lecserélték a kocsijukat.

Hibalista

- az első lökhárítót kellett volna fényezni, de a szerviz nem fogadta az autót, igazán vissza sem hívtak, e-mail re nem válaszoltak, - 82.000 km, Hátsó lengés csillapító, szerencsére garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

C-Mobil Kft. (BMW SZEGED)Itt nem fogadják szívesen a tőlük vásárolt BMW-ket javításra.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Linartech Autóház Kft.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2018
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Grand Cherokee Summit Következő autója? Sorento
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X6 2015

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)