A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1982-1994)

3 318i coupe 

Az ítélet értékelése
2,2(11 db)

A 4 hengeres is BMW! ....? Igen.

Szöveges ítélet

Mikor még az első Ladáimat vettem, nem volt elérhető áron BMW e30 e36 meg végképp nem. Az 5. Zsigulim alkatrészinek eladása után, mivel mindegyik utolsó gazdás volt, szétnéztem, mindig is e36 ot szerettem volna, de mint említettem, csak e30-ra futotta, természetesen olcsóra. Mire az összeg ténylegesen a rendelkezésemre állt, addigra egy autó maradt fent a használtautó portálon, tőlem 500km-re, rossz, nem előnyös képekkel hirdetve. Csak 6 hengeres benzinest akartam, ez meg végképp nem az volt, nem keltette fel a figyelmem, de az elkeseredésem miatt felhívtam. Kérdeztem, hogy miért ilyen olcsó (170 000), milyen állapotban van, mivel messziről mennék, és haza is szeretnék vele érni esetlegesen. A tulaj hangja idegesítően megnyugtató volt, hogy tökéletes állapotban van. Aznap sokáig dolgoztunk, előre elnézést kértem, hogy ha nem bánja csak későn érkezünk, de nem gondoltam én sem, hogy ez 23 óra lesz, a világvégén egy faluban. Mint minden „jó autóvevő” tehát, hülye, aki sötétben nézi meg a kocsit, vittünk magunkkal lámpákat, meg Marcit, aki öltönyben is képes bármilyen jármű alá beugrani, ha van rá motivációja, például egy ilyen alkalom. (bár egyszer láttam életemben elegánsabban felöltözve, az érettségién akkor is fekete Pumával tisztelte meg az apja jakóját) A kocsi garázsban állt, tipikusan használt állapotban, a csomagtartótető olyan huplis volt, mintha állandóan kapákra vágták volna rá, de általánosan nem volt rossz, hátfal rohadt csak, indítás, próbakor. Pöcc-röff, nem füstöl, melegítés után megnéztem a menetteljesítményt, siralmas. Mondtam a barátomnak is, hogy menjen vele egy kört, azt mondja, ez ennyi tud. A tulaj még figyelmembe ajánlotta, hogy vannak alkatrészei is plusszban, felcsillant a szemem, megbarátkoztam a gondolattal, hogy jó, nem megy annyira, de legalább BMW. Telepakoltuk a kocsit, mindent elhoztunk, nálunk eláll alapon. Hazafelé hihetetlen, de nem volt semmi gond, bár az első ülés annyira ki volt ülve, hogy gerincferdülést kaptam mire megpillantottam a lakást. Alkatrészeket még ki sem raktuk, nézegettük, hogy a tél után, amikor jelentős amortizációs folyamatok úgyis elindulnak a kis kocsimon, majd miket kell csinálni. Eljött a hó. A kipufogót 4-szer hegesztettük át, annyiszor szakad le, szívatott meg minket, vizes, alig fűtött, akna nélküli garázsban. Először középen tört ketté, ha már ott voltunk, kivettük a katalizátort és a hátsó dobot is lecseréltük, és nagy megelégedésemre, eléggé elkezdett menni az autó. Utána 3-szor az Y-nyakánál, mi hibánkból is. A legjobb, mikor középen ketté volt nyílva, tehát az alapból nagyobb hang miatt észre sem vettem, hogy elhagytam, Kipu barátom mondta, hogy nézd már nincs meg a lökhárítód meg a kipufogód, azt hittem viccel, hát nem. 20 percet kocsikáztunk mire összeszedtem a darabokat, végül ez a probléma is megoldódott.
Eljött március 15, hosszú hétvége, jó idő, nem úgy, mint most. Jöhetett a sportlégszűrő, 16”alufelnik, küszöbök festése, nagyobb hangrendszer beszerelés, és egy másik sportdob, miért ne alapon. Troszi mester barátomat hívtam, hogy ültesse meg az autót, hallottam, hogy ő terhelés alatt simán megvágja a rugókat, és megvan mindkét keze és szeme, így az egész 30perc alatt kész volt, nem kellett szétszedni az egész gólyalábakat, stb. Azóta átvettem én is ezt a korántsem veszélytelen technikát. Ezután csak olajat kellett cserélni, nagyon megbízhatóvá vált, pedig űztem rendesen.
Jól fogta az utat, szép hangja volt, a gyári ülések sem tartottak rosszul, bár az én oldalamra kagyló került a már említett gyári rossz ülés helyére. Fogyasztásban sem volt olyan borzasztó, hosszútávon 7, amúgy 8 literrel elmentem vele bárhová. Eladni azért adtam el, mert egyik barátomnak nagyon megtetszett, nekem meg nem volt jó, hogy szárazon azért annyira nem tekerte el a farát.
Összességében jó vétel volt, olcsó, kis élményautó, ha jó állapotút fog ki az ember, akkor ajánlani tudom, bár már nehéz ilyenből nem bontósat találni olcsón, amúgy rámegy az életünk.

Hibalista

- A leírásban szerepel.

Ide hordtam szervizbe

Mi magunk szereltük.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 330000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lada 2101 Következő autója? BMW 324d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1982 (1993 - 1987)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)