Domi, a család legfiatalabb tagja
Szöveges ítélet
Előző autóm
1:http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_1996/elvezet_nem_itthonra/
2:http://nepitelet.hu/autok/audi/allroad_quattro_2000/idealis_penznyelo_minden_elvarasra/
Az előzmények tudatában nem is tudom mit írhatnék. Mintha másik galaxisba csöppentem volna. A motor kulturáltsága nagyságrendekkel meghaladja az előd modellét. Tudása szerteágazóbb, ugyanakkor egy rémálom szerelni/szervizelni.
Mellette:
-nagyobb, kényelmesebb
-a teljesítménye vérlázítóan sok a magamfajta öreguras vezetőnek
-szolgáltatásaiban -még úgy is hogy a megvásárolt modell gyk alulextrázott- messzemenően fedik az egyszerű halandó igényeit
Bármilyen hihetetlen itt meg is állnék a "miért szeretem" listában. Fiatalabb mint ami volt, ennek tekintetében a fent leírtak természetesek.
Ellene:
-ronda szegénykém mint a bűn - az orra méretét még a közel keleten is félve suttogják
-alacsonyabb a hasmagassága mint az elődnek!
-hagyján a hasmagasság, de a túlnyúlásokat is szándékosan elrontották (nem akartak a Q7-nek konkurenciát)
-a papíron szereplő nagyobb számok ellenére, a csomagtartó nehézkesen pakolható az elődbe kényelmesen beférő csomag mennyiséggel
-ebben a kiszerelésben nincs gyárilag tempomat, fényre sötétedő belső tükör, elektromos ülés, ehhez memória, napfénytető
Amit tudok róla, hogy motor cserés volt, mert a lánc megugrott. Ennyit arról hogy mennyire igénytelenek a tulajok a karbantartás terén.
Az autó beltere -a szokásos audi kopáson kívül- nagyon megkímélt volt vásárláskor. Nem tükrözte a órában szereplő 175'000 km-t.
Az átvétel másnapján elindultam vele egy 1880km-s útra negyed magammal, plafonig pakolt csomagokkal. Az út teljesen eseménytelen volt. Indulás előtt rémisztgettek olajfogyással meg mindennel amit fel lehetett sorolni, de annyira eseménytelen volt az út, hogy ha nem jött volna emberi hang a rádióból, nagy valószínűséggel elalszok a volánnál. Egy hónap alatt belement 5'000km, teljesen hibamentesen. Majd újabb 2'000km szintén eseménytelenül.
Többet nem tudok még írni róla, hiszen teszi a dolgát fennakadás nélkül.
2014.08.19.
204'000 km. Február óta sikerült közel 30'000 km-t belehányni szegénykémbe.
A sok külterületi mászkálásnak meglett az eredménye: futómű geometria állítás - 6'000 ft. No meg egy baráti csevej a futóművessel, aki 27 éve ezzel foglalkozik, de szépen megkért hogy mutassam meg neki az emelő mód bekapcsolását az allroad menüjében , mert nem ismeri a modellt még.
2x olajcsere letudva, lassan itt a harmadik.
A parkolóban állva egy Octavia 2 a mögöttem lévő parkolóhelyre történő beállása során nekem jött. Pár felületi karccal megúsztam.
Ennyi km után a fogyasztásom 7,6 literre állt be a BC szerint.
És egy vallomás: kipróbáltam a sport fokozatot...verjen meg engem az ég , de nagyon tetszik :)
Hibalista
- Még semmi, hiszen nincs nálam régóta.
Ide hordtam szervizbe
Barátom. Nincs mit ragozni.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Másik barátom. Igazi Távgyógyító :D
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Allroad 2003 2.5 TDI Tiptronic 180LE | Következő autója? | Allroad/Q7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |