Előkelő kedvenc
Szöveges ítélet
Az autó nagyszerű, rendkívül dinamikus, az összkerékhajtás minden körülmények között bizonyított.
Csendes szinte minden tempó mellett.
Városban araszoláshoz nem való, a fogyasztás ilyenkor +40% megnő, de közúton és autópályán fenséges közlekedni vele.
Futómű kiváló, kellően sportos, városban néha talán túl kemény. A légrugós verzió persze valamivel komfortosabb, de sok hibaforrást is ad.
Ülések jók, Audi minőség. Beltér hatalmas, hátsó ülésen is, csomagtartó csapott, de jól pakolható. A fejtér elegendő 195 cm-ig elöl/hátul. (ha nincs tetőablak, akkor további 5 cm)
A motor talán a legjobb a kategóriában, 9-14l fogyasztással. 10 literrel kényelmesen el lehet vele közlekedni, ami egy ekkora összkerékhajtású 300LE-s autótól nem is rossz. Azért néha mosolyogtató, amikor egy diesel versenyre kel ezzel a TFSI-vel...
Váltó tipikus Audi, bár egy szoftveres frissítést a szervízben el kell végezni, visszahívás volt. Szinte fokozatmentesen vált, nagyon gyorsan, és elég jól vezérli a szoftver a vezetési stílushoz.
MMI teljesen jó, igaz a navi nem tud angolul.
Ajánlom mindenkinek, aki különleges és elegáns autót szeretne.
Hibalista
- Nem volt,de a szokásos kopó alkatrészeket cserélni kell. - Egy váltó szoftverezést el kell végezni, gyári hibakód van rá.
Ide hordtam szervizbe
K+K Kft., Vác
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |