A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1972-1977)

80 1.6 8V GTE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Rozsdi

Szöveges ítélet

Sokat még nem tudok írni az autóról, nem vettem, adták, megváltak tőle külföldre költözés miatt. A volt tulajdonos el akarta adni, sajnos nem talált rá jelentkezőt, egy kis idő után jelezte egy fórumon, hogy ingyen elvihető.
Igazat megvallva elég rossz érzés volt elhozni az autót, tudom, hogy a volt tulaj nehezen vállt meg tőle, hiszen fel akarta építeni magának az autót, ö is látott benne fantáziát, mint én is, de az ö döntése, nem akarom megkérdőjelezni. Aki azt gondolja mákom volt, rosszul gondolja, talán 1 dologban, hogy B1 GTE-t nem mindennap találni, Magyarországon tudtommal csak ez az egy darab létezik, de másrészt egy felújítandó autóról van szó, a talpra állítási költség garantáltan meg fogja haladni az autó értékét, mivel sajnos ennek a típusnak nincs nagy fanatikus köre, Németországban is csak kb 20db található ebből a típusból, talán ezért sem nagyon foglalkozik velük senki, értéke szép felújított állapotban kb 7000-8000 euro jelenleg, talán ez idővel még javulni fog, de amúgy sem eladásra építem újjá, hanem, hogy életben megmaradjon, és ne kerüljön bontóba, vagy még rosszabb esetben külföldre.
Szép lassan indulok csak neki a restaurálásnak, jelenleg még anyag beszerzésen vagyok, amit eddig sikerült beszereznem hozzá, 8db gyári alufelni, mert jelenleg szerintem valami BMW felni van rajta, továbbá egy ismerős gyártatott Németországban a sajátjához matricákat a kasznira, gyári méretet szedtek az autójáról, így én is legyártattam magamnak egy szettet :) Ami most még kell, az 4d ajtó, egy motortető, komplett zárhíd, 2 első sárvédő, hátsó lámpák, első lámpák és indexek, pár darab javítólemez.
Szerencsére a belseje szépen egyben van, így az nem kíván törődést, csak a bal hátsó ajtókárpit, ami talán még menthető is. Jelenleg ennyit tudok írni róla, még nem használtam, de még csak be sem ültem az autóba :)

Az autót elajándékoztam, továbbra is Magyarországon marad :)

2018.04.18 Az autó vissza került :)

Hibalista

- Most csak a beszerzési lista: - - 8db alufelni 40eft - matricák 15eft - Új hátsó lámpák 40eft - új fényszórók 60eft - új indexek 15eft - gyári új frontlemez 20eft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1977
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? V8 4.2, V8 4.2, 100 Coupe, 50GL, Coupe quattro B2, 80GL Következő autója? 100LS, 50, RS2, Urquattro, B2 GTE quattro, stb...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1972

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)