Alfa GT - the Beautiful
Szöveges ítélet
Alfa és Ferrari csakis pirosban szép, ez meg pláne!
Gyönyörű, csodaszép külső, a Brera is elbújhat mögötte, belül meg pláne, igaz full extrás változat a drágám. Ha valakinek olyan autó kell, amiben mutogatni akarja magát, jelentem megtalálta, ez nem BMW, amivel a fuxos Fitnesz-Bélák vagiznak. Ennek stílusa van és nem járkál minden mellékutcában tíz belőle.
A bőr sportülés nagyon komoly, kényelmes és jó szűk, így nagyon erős az oldaltartása.
Ha valamiben, ebben jól érzed magad. Tényleg ahogy az egyik "sorstársam" írtam, ha konyha és fürdőszoba lenne benne, bele is költöznék. Egy álom.
Nekem nem zörög benne semmi 25.000 budapesti km után sem, igaz Thököly-t és társait messze elkerülöm.
Hiba csak egy pici jött idáig elő, néha magától kinyílik a benzintank-ajtó, emiatt még szervízbe nem vittem.
Csomagtartó sportautóhoz mérten meglepően tágas.
Az autóból beazonosítani a B-oszloptól hátrafelé történő eseményeket igen nehéz, így jó döntés a tolatóradar.
Extrák: ha újat kellene vennem biztos, hogy nem rendelnék bele eső, szmog és páraszenzoros kütyüket. Főleg az esőszenzortól mászok a falra, zicher nem úgy töröl, ahogy kell, hol nem, hol meg mint az állat. De ezek más autóknál hasonlóan szarul működnek. Mindenkit lebeszélek róluk, ezek tipikus sznob extrák.
A Bose zene, egy halláskárosultat ámulatba tud ejteni, de aki hallott már egy normális autó hifit, az nagyot csalódik, így én is. Aki ismeri a Bose márkátaz tudja, hogy 220e Ft-ért, amin már az autógyár és az autószalon (nem kis haszna) is rajta van, csak valami gagyi Bose-t lehet kapni. Igaz ez a GT distinctive felszereltségnél széria. De ha valaki új 147-ben vagy 159-ben gondolkodik, ezt eszébe ne jusson hozzárendelni, ennyi pénzért a legelső autohifi műhelyben olyan komplet hifi rendszert vesz, hogy attól tuti sokkot kap.
Motor: 166 paci nem rossz, de egy ilyen gyönyörű autóhoz nagyon, nagyon kevés. Kellemetlen tud lenni, ha egy "bohóc" type R melém áll a lámpánál. Akkor jön az, hogy úgy csinálok, mintha nem akarnék versenyezni : ))) Tiszta ciki, így gondolkodom is egy 3,2-esre való upgrade-en.
A salesspeed váltóval automat állásban katasztrófa közlekedni, az automata lassításnál mindig úgy kapcsolgat vissza, hogy a motorfék miatt az ember kiesik a szélvédőn, igaz ez hellyel közzel igaz a szekvenciális váltókra általában, de ennél nagyon feltűnő. Csak annak ajánlom, akinek soha vagy soha nem áll szándékában az automata funkciót használni illetve annak, aki legalább olyan sznob mint én, mert a kormányon a fel és leváltó kar nagyon cool, mint egy Porsche-ban. Igaz egyre ritkábban használom, kényelmesebb a könyöklőröl lökdösni a váltókart : )))
Hibalista
- benzintank ajtó gyakran kinyilik magától
Ide hordtam szervizbe
spqr
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 156 | Következő autója? | Alfa GT 3,2+turbó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
