A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 164 (1987-1998)

164 Twin Spark Super 2.0 H3 motor 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelmünk , az Alfánk múzeumba került

Szöveges ítélet

29 év után 3 év alatt 400 000 ft volt a hátsó futómű revitalizálása, volt egy nagynyomású hydraulikus cső megrepedése, de a dolgokat idejében kicseréltem 300--400 000 km közt. 300 000 km körül áttértem a Selenia HPX-re, mert az 20 W 50-es, és amúgyis LPG-s vagyok. Kilincsek, bowdenek. Ezen autó lényege, hogy nincs vezérlés, megy a biciklilánc, mint a hajderménkő, légtömegmérője sincs (azt hiszem), mint az utódjának ez a 2 sajnos lesz.Azt nem tudom melyik örökebb, az Ivecoba tett Lancia Thema 2500 turbo diesel avagy Ő, de más kategóriák.

A 123-as Mercinket azért cseréltem, el egy roncs Lancia Thema intercooler turbo dieselre, mert már kezdtek kiütközni rajtam a mercihívőség foltjai, furunkusai, az ember meg ne egy fémtárgyba legyen szerelmes.Amikor a Cserkúti Autóversenyműhely meglátta a Tádét, motorjával a csomagtartóban, megőrültek,de a gyerekeik nyelvtanárának úgy csinálták meg ,hogy maguk is megdöbbentek, miket tud a Tádé. 460
000 km után kisírta alólam az egyik tanítványom,s köszönetképpen a Jó Olasz Minőségnek, nem Rover 850-est, nem Peugeot 605-st,hanem azt az Alfa 164-est vettük, amiről később lett egy cikk:"Az utolsó autó, aminek lelke volt".Lancsikáról volt tanítványom, Á.T. írt cikket az A2-be.
Alfa (150000km, svájci, szervízkönyv)azzal mutatkozott be 2003 tavaszán, hogy az osztrák-magyar határon levő sógor-magyar alfatalálkozón leverte a Takácsék 3 Sprinterjét (legkisebb alfamotor, kb. 70 %-os max.ford.szám, Győrtől egyik sem volt a visszapillantóban).
Azt is tudom, nem kell engem meg Alfát átlagba tenni, mert veteránautóklubot hoztam létre ( R.I.L.A.K.),de ennek a Gépnek egy minor sebváltóbajon s egy hydraulikacső megrepedésén kívül kutyabaja sem volt.Most, hogy vagy Lancsika kappát avagy Alfa Romeo 166-ost fogunk venni, kell tudtomul venni, ezeknek van valami "vezérlésük", vagy mijük, ami el tud menni: hát a 164-esnek ilyenje nincs (mint olyanja sincs, aki használta, de rossz véleménye alakult volna ki a Gépről...), mert emberünknek biciklilánca van, nem ez a bordásszíjkodokkisláánkavadokémmégpapa-ja, pedig a miénk csak a fapados, a legkisebb, és akkor milyen hangjuk van a V6-osaknak (közben meg látom a Lancia Themaknak az árnövekedését...).Basszus...Mindegy,
az ember nem léphet bele mégegyszer ugyanabba a folyóba...
Ezalatt a 15 év alatt végig Lovato LPG-gázrendszerrel ment (csak a Nysa522M-et nem gázosítottam el). Először olasz LPG-olajjal, később, harmadmillió km után a kötelező Selenia HPX jött(= 20W50). Ja, a kocsi fogyaszt olajat, ha majd Alfa Romeo 164-est fogtok venni, ügyeljeTEk arra, hogy SELENIÁ-t kapjon az öreg dáma.
Most is, közel a félmillió km után olyan, hogy nincs olyan autó, aminek ne tudna 100-on 50 előnyt adni, ha az is turbótlan, injektortalan, 1998 ccm-s, 23-éves és 430 000 km van a múltjában.
Sok fölöslegesen megvett tartalékalkatrésszel a Párkányi Múzeumnak adtam azzal az árral, hogy a Peti tesz velem s a Mártával egy kört a Tatra 603-2 nevű Gépjével (fiatalabbaknak írom: 3 olyan kocsi van, ahol az 1 több, mint a másik 2 együttvéve: a Rolls-Royce Silver Shadow--Tatra 603--Citroen DS 21). Úgyhogy ott megnézhető a meggymetál Alfa Romeo 164 Twin Spark Super 2.0-ünk .
Könnyeztünk Párkányban az ábsídkor, aztán hazajöttünk Budára a 33-éves Nagypolkánkkal. Így végződött az Árulás.

Hibalista

- 1 hydraulikacső , mások mellett még idejében ki-kicseréltem előre ezt-azt .

Ide hordtam szervizbe

Szamosi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 290000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Thema turbo diesel intercooler , a régi fajta (sajna ) Következő autója? 166
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 164 1987

További ítéletek (55 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)