Szép is, kemény is....imádom!
Szöveges ítélet
Sziasztok.
Mindíg mosolyogva olvasom az ítéleteket. Ahogy az évek teltek ( tegyük hozzá! 40 éves vagyok) egyre komolyabb gépek kerültek képbe. A bőség zavarában az ember az ösztöneire halgat (szerintem) és így választ motort. Én a kemény futóműre,jó fékekre és a rettenetes teljesítményre esküszöm. Az R1! Különc vagyok,és az R1 pontosan megfelelt az elképzeléseimnek! Mint egy Nő,vad izgalmas,büntet és nagyon szerelmes tudsz belé lenni.Minden konkurens márkát kipróbáltam ebben a kategóriában mielött megvettem,és hozzám ez állt legközelebb végül. A futóműve jó és megbízható.A 2006-os modell kormánygátlós,sajnos ez nem sokat ér kigyorsításoknál.Sokat motorozok országúton,és eddig semmi bajom nem volt a kényelmével.Elötte egy 2005-ös R6-os motorom volt.Azután, elájultam az R1-től,de sajna igaz amit mondanak....7000-alatt hát ..nem sok történik. Pontosan ezért, halgattam nálam sokkal okosabb és tapasztaltabb emberekre,és ezen a gondon az első, 1 foggal kisebb lánckerék cseréje javított valamennyit,de csak részben.Fém fékcsöveket tettem rá.
Agomotors-nál beszereltettem egy Power Commandert is.
Nagyon gázérzékeny lett a motor,csodálatosan gyorsul.
A tévedések elkerülése végett, ez nem Chip tuning!!!
A motor pontos beállítása,amit a gyár elfelejt megtenni.
Ugyanazt a programot tölti minden motor agyába,pedig minden motor egyéni programozást kívánna.
Ha lúd akkor legyen kövér-) A hátsó 45-ös lánckereket is kicseréltem egy 48-as lánckerékre.
Így a legkeményebb áttételt kaptam.
Na most már szigorú!!!
2000-es fordulattól ( nem elírás!!!) elindul hatodikban ha kell.200 km/h-nál pedig ha lenyelezem emeli az elejét. Imádom!-)egy igazi állat lett.
Végre nem megy annyi,de nekem a gyorsulás a lényeg és nem a végsebesség.
Típus hiba: Volt egy hibás szelepekkel gyártott széria 2004-2006 között ez azt jelenti,hogy 8000 km ig biztos,hogy el fognak égni a szelepek.
Gariban cserélik, na de köszi a bontott blokkot-(A gyári megadott olajcseréket,szerencsés lerövidíteni 6000 km-re.A fenntartási költségek nagyon magasak.De ez van,egy jó Nőre is sokat költesz!
A 2007-es évtől a versenyteknika elérte az R1-et is,ez sajnos az árában is észrevehető.Biztosan lesznek akik ezt ki is tudják "motorozni",de akkor is eltúlzottnak tartom .Ha valaki szereti a szép,megbízható de kemény motorokat,(és motorozni is tud) annak jó választás lehet a Yamaha R1.Ezeket a változtatásokat elvégeztem és olyan kemény lett, amiről mindíg is álmodtam.....rengeteg gumiba kerül egy szezon és persze nem jó rá minden féle utcai és sport gumi.Ebben a szezonban én(kövezzetek meg) Conti Race Attack gumival nyomtam.Hát nem az igazi,de utcára el megy.Még egy évig biztosan marad. Én elégedett vagyok vele,remélem így is marad...Aztán jön a nehéz döntés majd,hogy vegyek egy újabb szuper sport gépet a négy japán harcos közül,persze majd a legagresszívabbat,vagy átüljek egy busára....hát ez majd a jövő zenéje lesz.
Hibalista
- semmi meghibásodás nem volt eddig.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Top Tata.Telefon/06-34-589-989
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |