A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 900s 1992 (892)

Xj 900s 1992 (892) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Óriásbálna, de kezes

Szöveges ítélet

Szóval, angliából, 6 nap alatt 2600 km. Neten vettem, mert tetszett a külseje, és hát elég nagynak bizonyult amikor átvettem. Teljes szevízkönyves, és végre megszabadultam a láncápolás kötelességétől. 90LE a közel 240 kilóhoz nem sok, de elég, 2 személy + csomag, és még mindig ment-ment és ment, a francia, svájci alpokban. A futóművön állítani kell, mert a hátsó nagyon lágy, nem imbolyog, de teljes terheléssel, kanyarban kicsit fura. Csodálatos a gép, léghűtés, rém egyszerű kontrukció. Túraplexi lett rá, 110ig nyitott sisakkal simán lehet menni, a felett sem tépi le a szél a fejemet. Egyszóval szuper. BMW-t akartam, de ez lett. Nem bánom. Volt olyan nap h. 9 órát mentünk, csak tankolni álltunk meg. A seggem a végére halott volt. Talán mert 10 hónapja nem ültem motoron, és egyből egy ilyen túrának vágtunk neki.

újabb fejlemény, város 8,3 L/100km hihihihi. vicces, lementünk pécsre 110-130 meg egy kis tekergés és 6,5. na valszeg ez lesz a normális mászkálós országúti meg pályán fogyasztása.

UPDATE2 2008-05-02: Műszaki miatt a hátsó gumit cseréltem, jó kemény túragumi, hidegen lehet csúsztatni a seggét. Utasnak nem biztos, hogy vicces, nekem az :) sürgős dolgom volt kiskunfélegyházán, végig 160-al mentem, teljesen jó volt. Mondjuk ennek a gépnek utána nem sokkal vége, kb. 200-at mehet. majd megyünk erdélybe és odafelé GPS-el lemérem a végét. Felraktuk rá a gyári oldaldobozokat, úgyhogy 2*40L csomagteret nyertem. Még a hátsó dobozt kell 2 bukósisakosra cserélni.
Fém fékcső javított a fék határozottságán, viszont a hátsó rugót keményebbre kell húzni (6-7), hogy ne imbolyogjon a hátulja, teljes terhelésnél.
Magas túraszélvédő van rajta, amibe rendszeresen beleakadt a kormány, ha teljesen kifordítottam, ezt egy kis szélvédőbe-bevágásssal orvosoltuk.

Hibalista

- Akku kezdi megadni magát, hamarosan csere érett lesz. Fékcsöveket cseréltük fémre, + a hátsó betét is új lett.

Ide hordtam szervizbe

a sajátom, redeczky attila. még mindig villámgyors, és minden megcsinál

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4020
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.