A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Mt 01 2005 (1670)

Mt 01 2005 (1670) 

Az ítélet értékelése
4,2(5 db)

Igen Hosszútávú sexpartner

Szöveges ítélet

Nos aki megunta hogy egy versenymotor 5-6ezertől húz normálisan annak csak ajánlani tudom a 164NM(gyári150NM)es nyomatékot.mindezt 1100-tól.Nem kell 200LE egy baró kis gyorsuláshoz (az a végsebességért felelős adat) Na ez az amitől lehet szeretni és az (a prospektusból ígért) állandó KODO azaz szívütés feelinget ami inkább hasonlít először földrengéshez mint sima vibrációhoz. Lányok ez egy közel 4milliós vibrátor!!!De fiúk üljetek rá tegyétek be 5ösbe kicsit üljetek közelebb a tankhoz és hajtsatok vele 92vel 10perc után nyugodtan lehet csodálkozni! Ez gyakorlatilag egy SEXmotor. Najó ez az MT 27. jó tulajdonsága amit egyik motor sem mondhat magáénak.Lehet hogy ezért nem szeretek még hosszó túrán sem leszállni róla.A Magyar piacon eddig 100%ban mindenki elfittyedt a motorral.Egyszerűen érthetelen a 150km/h sebesség 3000es fordulatszámnál! Elöszőr azt hittem rossz a sebesség mérő.Természetesen ebből semmit nem érez meg a futómű.Aki tud motorozni az pályán kipróbálhatja antigravitációs jellemét is hiszen a 260kgos jármű úgy kanyarodik mint ha 160kilós lenne (semmije nem ér le) bár tolni kicsit nehéznek tűnhet. Fékekről csak annyit hogy a legjobbak amit a Yamaha eddig használt.
Ha szereted az órákat este el fogsz kalandozni a műszerfalon mert azt akár a Breitling is tervezhette volna olyan jól sikerült. De mégis a hang az ami a lüktetés után rabul ejt!Konkrétan a gyári sound is olyan jól eltalált hogy még néha H-D motoros társaink is biggyesztenek hüvelyjükkel (felfelé) a pirosnál. Pláne a SAGE III Akra rendszerrel mintha a Posseidon katasztrófát hallgatnánk egész út alatt 5.1en.A blokkot állítólag 250000km-ig tesztelték a Japók aztán úgy döntöttek leállítják mert egyik fő darab sem érte el a gyári kopási szint alsó határát sem!Hát tényleg nem pörgi szét az agyát a kis V2es a végsebességnél is csak 4650et forog hát nagyon lehet szeretni meg azért is mert a legszebb motor. (Nekem)

NA DE MOST 140000KM-nél a következőket tudom elmondani
mindenki cserélje le a termékét azonnal a még borzasztóbb STAGE II vagy STAGE III-as rendszerre és vegye ki belőle az Akra tűzcsövet a kipu végéből ekkor
érdemes rátenni egy PC-t is és behangolni AGÓ-val(reklám) és utána csodálkozásnak még csak halvány jelét sem érdemes közúton senkinek sem jelezni mert ott akkor már tényleg nincs ellenfél sem hangban sem elindulásban sem - a "vigyázz MT van nála" szlogen nem tudom mit jelenthethet egy más kissebb köbcentis MT-nél de ennél olyat üt mint a londoni Nagy BIG BANG és nem a 2010es R1re gondolok.Igazából nem motor lesz belőle hanem egy katapult.(MT01= MoTor1-es) Még gyakorlott rendőrmotorosok is simán lefossák a bokájukat a terméktől fingjuk sincs már hogy mi is lehet ez szerintem 10 év múlva azt fogják hinni hogy otthon csináltam házilag és nagyon ügyes építő voltan anno... .Tegyetek bele egy xenont is megéri....
140000KM-nél sincs semmi gond kicsit jobban megnézik közúton -főleg a nagypapák akik hallják is a hangját ha már atom süketek is- (érdekes Svájcban sem volt ennek ellenére gond a DB-lel még a rendőröknél sem) egyre inkább nem értik hogy ki is gyárthatta
ezt azt gondolom egy olyan VMAX ellenlábas lett a termékből amiről elmondhatjuk hogy keveseknek van de mégsem nem egy f@szhosszabbító motor amit gazdagiak vesznek meg 7milláér évi 62km-es futás teljesítménnyel ellentétben az MT01 ami egy használható motorozni való kétkerekű
íme itt voltam vele: Fullos Spanyolország-Francia Aix an Provance-Olaszország Albánia -na itt pl leverte a TDM900ast futóműben - Görögország-KRÉTA Lengyelország-
Még megvárom a 480000KM es tesztet amit a japók csináltak vele de lehet hogy azt már a lányom Nyunyu fogja megírni Nektek mert Ő is nagyon szereti eddig ült csak rajta aztán meglátjuk ... most 3 éves még van idejük... fojt köv

Hibalista

- Az alapjárati egységet kellett gariba cserélni mert néha motorfék után leállt a gép .Csak a kötelező szervízen cseréltek olajat fékpoát.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Budaörs
No1 Yamaha WORLD Budapest Kozmax

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

No1 Yamaha WORLD Budapest Kozmax

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Vmax 1200 Következő motorja? MT01
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.